Ja! Dan kunnen we lekker gamuuh!!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Haha willen jullie zo graag dat ik Generals installeer joh
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja! Dan kunnen we lekker gamuuh!!
Kun juh mijn clan joinen!![]()
Nja had er net een gedownload, maar die kon ik niet uitpakkenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja! Dan kunnen we lekker gamuuh!!
Kun juh mijn clan joinen!![]()
Dat ding zit boven je kaak, onder je neus..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Redbaron het volgende:
Zo maar eens een ding zoeken waar ik mn avondeten naar binnen kan schuiven
Dat kan ook. Ik doelde meer zo'n ding die ervoor zorgt dat ik mn voer krijg..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat ding zit boven je kaak, onder je neus..
Zo'n ding dat "ping" zegt, bedoel je?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik doelde meer zo'n ding die ervoor zorgt dat ik mn voer krijg..
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoi!![]()
hoe is het?
jij had allergietesten morgen toch?
Oh, dan is het Nathalie.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik denk dat je Nath bedoeld of Justin.
En met moi is alles goed.
Hier! Onmeunige dekhengst!quote:
quote:Op het trein- en busstation in Enschede wordt een grote controle gehouden door het KLPD, de politie, vervoersbedrijven en de gemeente.
Daarbij zijn tientallen mensen betrokken. Er wordt onder anderen gecontroleerd op vervoersbewijzen, identiteitsbewijzen en overlast rond het station. Een grote controle als deze wordt vaker in Nederland gehouden aldus een woordvoerder van het KLPD. De controle veroorzaakte veel onrust bij reizigers omdat niet duidelijk was waarom er zoveel agenten bij het station aanwezig waren.
quote:
Ja, ik had t al gehoord overal. Kan me voorstellen dat je daar van schrikt.quote:
Zeker goed te passe!quote:
joah. nog wel moe, maar voor de rest geet 't wa.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, Generals installeren. En rap wat.
Mij maakt de map niet veel uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Justin en Gerrit willen toch alleen maar twilight flame spelen
[ afbeelding ]
Gerrit?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef rulerofdeath het volgende:
Justin en Gerrit willen toch alleen maar twilight flame spelen
[ afbeelding ]
ow, dan vervalt jouw naamquote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mij maakt de map niet veel uit.
guitarist/gerritquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
guitarist/gerrit
maakt weinig verschil
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
guitarist/gerrit
maakt weinig verschil
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik zal straks eens op zoek gaan naar een werkende versie
goed bezigquote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik zal straks eens op zoek gaan naar een werkende versie
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Maareh, lullen jullie dan ook met elkaar?
Nja textchat is ook gezelligquote:Op donderdag 12 april 2012 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]wel text chat. Als iemand wil ouwehoeren via voice moeten we maar ff wat zoeken, ik heb iig een headset
Is ook ruim voldoendequote:Op donderdag 12 april 2012 21:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja textchat is ook gezellig
Neen. Zo'n gebouw met een R erboven.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo'n ding dat "ping" zegt, bedoel je?
Ik heb een groene appel
Macdonalds?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Neen. Zo'n gebouw met een R erboven.
Rentucky fried chickenquote:
tuurlk is het een makkie, ik deed meequote:Op donderdag 12 april 2012 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, dat was een makkie (uiteraard)
Peter al zover?
Nath achter het raam.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hallo vanaf het eerste raam bij de McDrive
Soms lijkt 't een beetje op een hamburgerquote:Op donderdag 12 april 2012 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
en je hoeft alleen voor het eten te betalen
Hoi Nathquote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hallo vanaf het eerste raam bij de McDrive
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:17 schreef rulerofdeath het volgende:
en je hoeft alleen voor het eten te betalen
of iets dat er op lijktquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Nath
Helaas kan ik niet langskomen hoewel ik nu verrektes zin heb in een broodje hamburger.
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Echt jij weer he om zo te denken.
Beter dat het druk is dan rust. Nu blijf je bezig.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het is wel druk.. En ik ben moe
Nee, nu blijf ik juist niet bezig omdat ik steeds moet wachten tot ik alle auto's heb afgerekend. Als het rustig is heb ik schoonmaakwerkzaamheden die ik kan doen. Die kan ik nu niet doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beter dat het druk is dan rust. Nu blijf je bezig.
Tot hoe laat moet je werken dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, nu blijf ik juist niet bezig omdat ik steeds moet wachten tot ik alle auto's heb afgerekend. Als het rustig is heb ik schoonmaakwerkzaamheden die ik kan doen. Die kan ik nu niet doen.
Wat een kutpot was datquote:Op donderdag 12 april 2012 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, dat tweede potje was veul mooier
quote:
Eigenlijk tot half 3, maar aangezien ik me superslecht voel wil een collega van me wel tot half 3, dan kan ik om 1 uur naar huis. Superliefquote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je werken dan?
hoezo?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo?
je moet ook wel deffen
en niet naar mij of justin toe
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoezo?
je moet ook wel deffen
en niet naar mij of justin toe
Echt wel lief ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eigenlijk tot half 3, maar aangezien ik me superslecht voel wil een collega van me wel tot half 3, dan kan ik om 1 uur naar huis. Superlief
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi! Lekker gesport en gedoucht. Ondertussen Android 4 (Ice cream sandwich) op m'n SGS2 gegooit. Draait mooi tot nu toe.
Hoe kom je daaraan? Ik moet dat ook kunnen draaienquote:Op donderdag 12 april 2012 23:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi! Lekker gesport en gedoucht. Ondertussen Android 4 (Ice cream sandwich) op m'n SGS2 gegooit. Draait mooi tot nu toe.
Via Samsung kiesquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hoe kom je daaraan? Ik moet dat ook kunnen draaien
vertelquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jup jup.
Weer veilig thuis, goede daad gedaan, mijn dag is goed.
Henquote:
Iemand opgeraapt, water gegeven, bloed van z'n hoofd gehaald, pleisters geplakt. En toen ie nogmaals probeerde weg te fietsen, keihard op z'n hoofd viel en out was de ambulance maar gebeld.quote:
Oh bah. Hoe kwam dat zo? En een heldendaad!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Iemand opgeraapt, water gegeven, bloed van z'n hoofd gehaald, pleisters geplakt. En toen ie nogmaals probeerde weg te fietsen, keihard op z'n hoofd viel en out was de ambulance maar gebeld.
Tyfus dronken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Oh bah. Hoe kwam dat zo? En een heldendaad!
goed gedaan zo'n dronken persoon wardeert dat ookal weet hij het niet meer de volgende dagquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tyfus dronken.
Blijkbaar is het wel uitzonderlijk ofzo. Ambulancebroeder vroeg of ik familie was.Toen ik dat negatief bevestigde vroeg ie of ik dan soms samen met hem in de kroeg was geweest.
Heb nee gezegd, some people DO care.
T zal allemaal wel goedkomen. Hij was weer bij toen de ambulance er was, wel overal bloed, kon z'n vinger niet meer bewegen, maar hij kon nog brabbelen en is zelf (naja, zelf) naar de ambulance gelopen.
Ah. Fijn dat je helpt (vind t zelf vrij nornaal) maar heel veel ook niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tyfus dronken.
Blijkbaar is het wel uitzonderlijk ofzo. Ambulancebroeder vroeg of ik familie was.Toen ik dat negatief bevestigde vroeg ie of ik dan soms samen met hem in de kroeg was geweest.
Heb nee gezegd, some people DO care.
T zal allemaal wel goedkomen. Hij was weer bij toen de ambulance er was, wel overal bloed, kon z'n vinger niet meer bewegen, maar hij kon nog brabbelen en is zelf (naja, zelf) naar de ambulance gelopen.
Naja, ik hoop altijd, dat mocht ik ooit om wat voor reden zo op de grond liggen op straat, dat er ook iemand bij me komt, om een ambulance te bellen of anderzijds te helpen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:21 schreef smitjew het volgende:
[..]
goed gedaan zo'n dronken persoon wardeert dat ookal weet hij het niet meer de volgende dag![]()
Nee blijkbaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ah. Fijn dat je helpt (vind t zelf vrij nornaal) maar heel veel ook niet.
WTF.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:28 schreef Daywalk3r het volgende:
Belachelijk. Heb eens met pijn en moeite een oude vrouw overeind geholpen toen ik naar het werk fietste. Kwam laat in de kantine, zegt een collega "zag je die vrouw ook liggen? " Toen werdt ik toch boos. Lul had gewoon niet geholpen want dan zou hij te laat op werk komen
Nou, vooruit...quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Doe dat licht nou uit! Anders ben je morgen weer brak!
Slaap lekker schatquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oke, ik ben weg!Truste moppie(s)!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:23 schreef Redbaron het volgende:
Gvd telefoonlader naar de tyfus.. Hopen dat morgen mijn wekker nog gaat
Welcome back!quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ThuisZo gelijk slapen, morgen om half 7 de wekker alweer
Geen animo voor?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand interesse voor moderatorschap in SEX?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welcome back!
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Kan het wel aangeven, momentquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geen animo voor?
Ikke wil wel.
't is dat ik de tijd niet hebquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand interesse voor moderatorschap in SEX?
Droom maar van mequote:
Wat is er on the hand?quote:
Hmm en heb je er nu nog last van?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, uit de allergietest is alleen gekomen dat ik overgevoelig ben voor nikkel. Maar dat wist ik al. Dermatoloog gaat er dus vanuit dat het toendertijd toch door stress kwam. En daar moet ik het mee doen.
Te laat naar bed, te vroeg er uit moeten. Maar het gaat weer (een beetje)...quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wat is er on the hand?
Ligt je schizofrene alter-ego nog in bed?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Te laat naar bed, te vroeg er uit moeten. Maar het gaat weer (een beetje)...
Niet meer zo erg. Wel af en toe nog plekken. Terwijl ik nu eigenlijk meer stress ervaar dan ik toendertijd deed. Maargoed. Het zal allemaal welquote:
Appart. Nouja een goeie tip is dus sowieso om te zorgen dat je zo min mogelijk stresst.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet meer zo erg. Wel af en toe nog plekken. Terwijl ik nu eigenlijk meer stress ervaar dan ik toendertijd deed. Maargoed. Het zal allemaal wel
Grapjasquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Appart. Nouja een goeie tip is dus sowieso om te zorgen dat je zo min mogelijk stresst.
Het menselijk lichaam blijft een mysterie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet meer zo erg. Wel af en toe nog plekken. Terwijl ik nu eigenlijk meer stress ervaar dan ik toendertijd deed. Maargoed. Het zal allemaal wel
Jep.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het menselijk lichaam blijft een mysterie.
Was niet als grap bedoelt maar gewoon met de beste bedoelingen.quote:
Atm lukt dat totaal niet. Momenteel zit ik er compleet doorheen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:04 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Was niet als grap bedoelt maar gewoon met de beste bedoelingen.
Tuurlijk lukt het niet altijd maar probeer 't zoveel mogelijk
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Atm lukt dat totaal niet. Momenteel zit ik er compleet doorheen.
~ Tupac Shakurquote:“I know it seems hard sometimes but remember one thing.
Through every dark night, theres a bright day after that.
So no matter how hard it get, stick your chest out, keep ya head up.... and handle it.”
Eurol, productiewerk.. 38 uurquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar, wat ga je doen, hoeveel uur? Vertel alles!
Toch wel. Nouja het is wat. Gewoon vanuit daar verder kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eurol, productiewerk.. 38 uurWel achteruit qua loon, maar Ten Cate betaalde dan ook echt goed
Ja, inderdaad. Beter dan thuis zitten en uitkering krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Toch wel. Nouja het is wat. Gewoon vanuit daar verder kijken
Sowieso beter dan niks. Fijn man!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eurol, productiewerk.. 38 uurWel achteruit qua loon, maar Ten Cate betaalde dan ook echt goed
1.0 geloof ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Welke versie van Generals moest ik nu hebben?
https://secure.logmein.com/nl/products/hamachi/download.aspxquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:26 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oh normaal kan dat niet dan?! Heb je linkje voor me?
Het luistert wel héél nauw hoor.quote:
Je moet C&CGeZeHo.iso hebben, die is 1.0. Dan ff naar "C&C Generals patch" zoeken en 1.8 binnenhalenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het luistert wel héél nauw hoor.Je krijgt al snel 'version mismatch' foutmeldingen als er ook maar iets verschilt tussen de installaties. Misschien een idee dat iemand een torrent (lekker ouderwets, ik weet het) maakt van een soort van 'ToF-versie'? Want ik wil best graag ook een keer meedoen...
Had ik dat toen ook al niet gedaan? Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moet C&CGeZeHo.iso hebben, die is 1.0. Dan ff naar "C&C Generals patch" zoeken en 1.8 binnenhalen
Denk dat het wat bugs verhelpt ofzo, geen ideequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Had ik dat toen ook al niet gedaan? Ik weet het niet meer.
Zijn er trouwens grote verschillen tussen 1.0 en 1.8? Meer features of een stuk stabieler? Want héél vroeger speelde ik het regelmatig met m'n onderbuurman (gewoon versie 1.0) en dat ging altijd wel goed.
Probably.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat het wat bugs verhelpt ofzo, geen idee
Dat dus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:13 schreef Daywalk3r het volgende:
We kunnen natuurlijk een iso maken met patch enzo. En die zippen en dan dat iedereen alles eraf mietert en allemaal 1 zelfde install
Zoietsquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik wil me best opofferen om dat vanavond even te doen.Ik had het eigenlijk een week geleden al gedaan voor een maat van me die ook een keer Generals wilde spelen (hij is een C&C-maagd). Wel versie 1.0 (maar met custom maps, custom AI-scripts voor skirmish, enz). Kleine moeite voor mij om dat te updaten naar versie 1.8 (indien gewenst).
Whaddup?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:15 schreef Lonaa het volgende:
Toch jammer als je denk dat je op mensen rekenen kunt, en dat kan niet.
Goed idee!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik wil me best opofferen om dat vanavond even te doen.Ik had het eigenlijk een week geleden al gedaan voor een maat van me die ook een keer Generals wilde spelen (hij is een C&C-maagd). Wel versie 1.0 (maar met custom maps, custom AI-scripts voor skirmish, enz). Kleine moeite voor mij om dat te updaten naar versie 1.8 (indien gewenst).
FTP of torrent of zo. Volgens mij heeft Rulerofdeath wel een kekke FTP-servert.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En hoe ga je dat aan anderen geven dan?!
Er zou iemand meegaan naar t ziekenhuis met me. Die zegt n half uur voor de afspraak dat ze niet kan.quote:
Kijk. Ben je van dat gezeur af. Maar wel waardeloos van die persoonquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zou iemand meegaan naar t ziekenhuis met me. Die zegt n half uur voor de afspraak dat ze niet kan.
Anyway, ziekenhuis geweest. 24 april gaan mn amandelen eruit.
Ja,,inderdaad. Drukke week nu. 24 april is al best snel. :pquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:07 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kijk. Ben je van dat gezeur af. Maar wel waardeloos van die persoon
Ja dat is over 1.5 weekquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja,,inderdaad. Drukke week nu. 24 april is al best snel. :p
Wacht even de reactie van de elite afquote:
Dat sowieso voordat ik überhaupt begin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wacht even de reactie van de elite af
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wacht even de reactie van de elite af
Als jij die versie opfokt naar 1.8 en bijv. op Wouter z'n ftp-server zet vind ik het best. Gaan we massaal downloaden en dan gamenquote:
Ik ga m'n best doen. Ik hoop vanavond nog, anders dit weekend. Krea wil vanavond komen chillen... dus... Ik laat van me horen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als jij die versie opfokt naar 1.8 en bijv. op Wouter z'n ftp-server zet vind ik het best. Gaan we massaal downloaden en dan gamen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemiddag
Mocht eerder naar huis vanwege ziekzijn en het was rustig. Heerlijk
Ik weet wel ietsquote:
Helaas ben ik ook nog ziek én ongesteld. Of bedoelde je dat niet?quote:
Dat ongestelde boeit me weinigquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Helaas ben ik ook nog ziek én ongesteld. Of bedoelde je dat niet?
van mij mag het op mijn ftpquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
FTP of torrent of zo. Volgens mij heeft Rulerofdeath wel een kekke FTP-servert.Ik zoek het even na in mijn mailbox...
klinkt goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Ik hoop vanavond nog, anders dit weekend. Krea wil vanavond komen chillen... dus... Ik laat van me horen.
Jij bent een schipper die ook over de rode zee gaat?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ongestelde boeit me weinig
Maarja, 2 zieken, dat schiet natuurlijk ook niet op
quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent een schipper die ook over de rode zee gaat?
Dat zijn wel de eckte eckte jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
laten ze 2 supporters zien in de kroeg. die hard supporters
quote:
Shopping Queens, oleoleilequote:
En jij verplicht meekijken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Shopping Queens, oleoleile
(Vriendin bepaalt het momenteel)
Zit wel een erg leuke dame in trouwens!
dit dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jij verplicht meekijken?
Ga Generals installeren, pik
Nee ik wacht op die versie van 100%quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jij verplicht meekijken?
Ga Generals installeren, pik
De laatste werd door remlof weggehaaldquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die 2 naakte mannen vind ik niet zozeer interessant opzich. Dankjewel David
Ah, okequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De laatste werd door remlof weggehaald
Thanks Rem
Die foto wordt bijna overal gepost. Net alsof er een bot alle MyAT's van actieve mods volgt en daar postquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zag net een blote kerel bij Zwolle - Eindje, werd 'ie hier gepost?
whehequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die foto wordt bijna overal gepost. Net alsof er een bot alle MyAT's van actieve mods volgt en daar post
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje de basis ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef rulerofdeath het volgende:
Dragan, heb jij ook verstand van vpn netwerken en dat soort shit?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Voor de liefhebbers van human vs AI heb ik ook wat speciale maps toegevoegd met een overvloed aan supply docks en zo.
TofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Rackspace gekocht? Het mag wat kosten...quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:49 schreef rulerofdeath het volgende:
het mooie is, ik moet het nu zelf ook via het internet binnenhengelen
Met 60MB/s?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:49 schreef rulerofdeath het volgende:
het mooie is, ik moet het nu zelf ook via het internet binnenhengelen
nee, die server staat nog bij m'n oudersquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Rackspace gekocht? Het mag wat kosten...
ik heb zelf maar een 50mbit lijnquote:
1MB/s dus?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb zelf maar een 50mbit lijn
Heb altijd al veel level editing gedaan. Duke Nukem, Shadow Warrior, Quake, Half Life, TF2... dus ook een tijdje met Worldbuilder gespeeld. Dat + een tijd veel gespeeld met de onderbuurman (meestal) tegen AI = highly custom maps.quote:
Tegen 1 Normal Army op zo'n megamapquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb altijd al veel level editing gedaan. Duke Nukem, Shadow Warrior, Quake, Half Life, TF2... dus ook een tijdje met Worldbuilder gespeeld. Dat + een tijd veel gespeeld met de onderbuurman (meestal) tegen AI = highly custom maps.
neuh, zo'n 6MB/s dusquote:
Nee meestal gewoon tegen 4/5/6 brutals.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tegen 1 Normal Army op zo'n megamap
Doe dan mee met Generalsquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu iets waarover ik mee kan praten?
Zou ik niet weten joh. Ik heb hier gewoon een Windows 2003 servertje staan met RRAS voor VPN. Die server is trouwens ook mijn router.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
maarrem, dragan. ik heb hier een router met ddwrt firmware draaien, en daar kan ik een pptp of een openvpn server op laten draaien, maar nu krijg ik de zooi niet goed ingesteld. weet jij daar meer van?
En ik wou eigenlijk nog weten of het mogelijk is om zo'n vpn verbinding los van mijn thuisnetwerk te draaien. zodat iemand die daar verbinding mee heeft, niet zomaar op alle computers kan komen.
Hollands Got Talent??quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Straks. Post tot die tijd maar wat spannende foto's van jezelf...quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
maar die vpn gebruik je alleen voor jezelf?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:00 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou ik niet weten joh. Ik heb hier gewoon een Windows 2003 servertje staan met RRAS voor VPN. Die server is trouwens ook mijn router.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Straks. Post tot die tijd maar wat spannende foto's van jezelf...
Ja. Niet dat ik het intensief gebruik of zo maar het kan wel eens handig zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar die vpn gebruik je alleen voor jezelf?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Straks. Post tot die tijd maar wat spannende foto's van jezelf...
tjah, ik zat te denken om een vervanger voor hamachi op te zetten omdat er in hamachi maar 5 lui aan kunnen melden. mja, ik ben d'r dan eigenlijk niet zo heel gek op dat dan iedereen in mijn bestanden kan neuzenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja. Niet dat ik het intensief gebruik of zo maar het kan wel eens handig zijn.
Kwestie van rechten zetten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik zat te denken om een vervanger voor hamachi op te zetten omdat er in hamachi maar 5 lui aan kunnen melden. mja, ik ben d'r dan eigenlijk niet zo heel gek op dat dan iedereen in mijn bestanden kan neuzen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |