Ja! Dan kunnen we lekker gamuuh!!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Haha willen jullie zo graag dat ik Generals installeer joh
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja! Dan kunnen we lekker gamuuh!!
Kun juh mijn clan joinen!![]()
Nja had er net een gedownload, maar die kon ik niet uitpakkenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja! Dan kunnen we lekker gamuuh!!
Kun juh mijn clan joinen!![]()
Dat ding zit boven je kaak, onder je neus..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Redbaron het volgende:
Zo maar eens een ding zoeken waar ik mn avondeten naar binnen kan schuiven
Dat kan ook. Ik doelde meer zo'n ding die ervoor zorgt dat ik mn voer krijg..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dat ding zit boven je kaak, onder je neus..
Zo'n ding dat "ping" zegt, bedoel je?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat kan ook. Ik doelde meer zo'n ding die ervoor zorgt dat ik mn voer krijg..
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoi!![]()
hoe is het?
jij had allergietesten morgen toch?
Oh, dan is het Nathalie.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik denk dat je Nath bedoeld of Justin.
En met moi is alles goed.
Hier! Onmeunige dekhengst!quote:
quote:Op het trein- en busstation in Enschede wordt een grote controle gehouden door het KLPD, de politie, vervoersbedrijven en de gemeente.
Daarbij zijn tientallen mensen betrokken. Er wordt onder anderen gecontroleerd op vervoersbewijzen, identiteitsbewijzen en overlast rond het station. Een grote controle als deze wordt vaker in Nederland gehouden aldus een woordvoerder van het KLPD. De controle veroorzaakte veel onrust bij reizigers omdat niet duidelijk was waarom er zoveel agenten bij het station aanwezig waren.
quote:
Ja, ik had t al gehoord overal. Kan me voorstellen dat je daar van schrikt.quote:
Zeker goed te passe!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |