Dit, daarnaast zijn die treinstellen waar moeilijk overheen te komen is ook nog eens pure baggerquote:Op maandag 16 april 2012 23:46 schreef MPC60 het volgende:
Noshar vind ik zelf echt een kutmap, zo ongebalanceerd, RU spawnraped altijd US op die map. Tering saai, dan doe ik bijna nog liever Tehran Highway.![]()
Grote mappen vind ik juist geweldig met die 300% tickets, dat is wat Battlefield is, niet als een pussy met je motion sensor in een hoekje zitten maar gewoon vlaggen cappen en vehicles ownen (of geowned worden) een uur lang. Die tien minuten games zijn helemaal
![]()
Ieder zijn ding natuurlijk.
Ik heb 1x een game met defibrilator only gedaanquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:28 schreef SnuggLe het volgende:
Ik had laatst een kill met de repair-tool. Die heb je ook nodig om een objective te halen begreep ik later. Lol.
Je moet niet van dichtbij Javelins schietne man, gewoon met z'n drieen op een toren gaan staanquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:31 schreef Catkiller het volgende:
Sinds ik javelins gebruik heb ik redelijk wat engineer tool kills. Eerst met B2K toen ik die kill moest maken en een voertuig moest slopen was het moeilijk en nu sta ik elke dag wel een keer naast een volle tank die disabled is nadat ik er van close range een javelin op heb geschoten om hem met de tool compleet te slopen.
Ook lachen als mensen dat bij jou doen en je zit er met meerdere personen in, kan 1 rustig uitstappen en die gast knifen
Herkenbaarquote:
Kan wel, ben er een keer mee op iemand ingeramd en dat mannetje verkracht met die bot.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:51 schreef MPC60 het volgende:
Ik ga vandaag eens kijken of ik een kill kan krijgen met zon eod bot.
Waarschijnlijk hebben ze de normale jets net als de F-35 gemaakt, zodat die ook nog een kans heeftquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
HerkenbaarAl vind ik die stalls vervelender, als je ineens stil in de lucht hangt en niets meer kunt doen.
Je kunt met je EOD bot roadkills maken. Gewoon er overheen rijden.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:11 schreef datisstom het volgende:
[..]
Kan wel, ben er een keer mee op iemand ingeramd en dat mannetje verkracht met die bot.
nieuwe MAVquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
Je kunt met je EOD bot roadkills maken. Gewoon er overheen rijden.
Toch zou ik daar een avond mee kunnen vullen op zo'n toren staan en beetje javelins schieten en gewoon alle voertuigen van de vijand opfuckenquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Je moet niet van dichtbij Javelins schietne man, gewoon met z'n drieen op een toren gaan staan
@ 1e filmpje, Noshar canals of wat? En wtf hoe daar Jets?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |