Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
[ Bericht 0% gewijzigd door Topiek op 13-04-2012 13:26:22 ]![]()
Doe mij ook maar
Corkydiggles - corkydiggles /xbox
[ Bericht 19% gewijzigd door corkydiggles op 12-04-2012 18:56:50 ]![]()
Nee, ik was serieus..quote:Op donderdag 12 april 2012 18:51 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Zit je me te fucken?![]()
Zet me aub ook even in de lijst.
SnuggLe - snuggle1980 (PSN)![]()
![]()
Hoe dat dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Rensjebree het volgende:
Vehicles Destroyed 699 < aardig gek!![]()
![]()
Oke.. baas boven baas!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:12 schreef Wiebeldak het volgende:
Vehicles Destroyed 932
Ik weet alleen niet of dat veel is. Volgens mij niet.JA!![]()
Vooral dat 'volgens mij niet' erbij doet het hemJa, dat is best veel.
Zo, maar eens beginnen met mijn vingerstrekoefeningen en dan online. Ga eerst een aantal mensen van hier in de OP toevoegen aan de friendslist.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Rensjebree het volgende:
Vehicles Destroyed 699 < aardig gek!
1258 hier![]()
![]()
Ik ga ook zo over 15 min online maar eerst met wat maten voor een uurtje daarna zoek ik een andere game.Bij mij denk ik het meest door de Attack helikopter. Pop pop pop pop locken pop pop pop en dan slaat de raket inquote:Op donderdag 12 april 2012 19:16 schreef Reintji het volgende:
495. Met dank aan C4, Javelin en MBT.
Ohja en een paar met de heatseeker ;-)Die gaat niet zo snel.
[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 19:28:59 ]![]()
Is dat van die vingerstrekoefeningen serieus? Zal wel niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:18 schreef SnuggLe het volgende:
Zo, maar eens beginnen met mijn vingerstrekoefeningen en dan online. Ga eerst een aantal mensen van hier in de OP toevoegen aan de friendslist.![]()
![]()
Ik ben er normaal alleen in het weekend, maar misschien dat ik vanavond nog ff kom!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:18 schreef SnuggLe het volgende:
Zo, maar eens beginnen met mijn vingerstrekoefeningen en dan online. Ga eerst een aantal mensen van hier in de OP toevoegen aan de friendslist.PSN: Mauzizz
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Is het normaal dat ik geen Mortar ding kan plaatsen? want ik druk toch echt op RT ( of RB, wat er bij Deploy staat) maar krijg dat ding niet op de grond. Ook niet op een flat ground :S
Iemand help?
Zie!![]()
Je mag iig niet in de spwanzone staanquote:Op donderdag 12 april 2012 19:31 schreef johnson555 het volgende:
Is het normaal dat ik geen Mortar ding kan plaatsen? want ik druk toch echt op RT ( of RB, wat er bij Deploy staat) maar krijg dat ding niet op de grond. Ook niet op een flat ground :S
Iemand help?![]()
![]()
Sta ik ook niet! Maar krijg dat klereding toch niet neer :pquote:Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je mag iig niet in de spwanzone staanZie!![]()
http://battlelog.battlefi(...)1407135/2/171833224/
Bij deze. M26dart + undersling + heavybarrel overpowered.
58% accuracy :-P![]()
Hoe krijg je die M26dart?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef corkydiggles het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)1407135/2/171833224/
Bij deze. M26dart + undersling + heavybarrel overpowered.
58% accuracy :-PCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Eerst beetje killen met m26 normaal om te unlocken. Dan staat hij bij waar medkit, m320, m320 smoke etc. ff opzij bladeren.quote:![]()
Haha M26 is tof, gebruik dat ding sinds kort ook, 2,98 KPM, 116,04% accuracy
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |