Hehehe. Ik had het wel geweten als ik die kerel was.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:57 schreef Casie het volgende:
[..]
In een dronken bui een weddenschap aangaan dat ik nog wel over een hekje kon springen, bleek een slecht plan. En toen mocht hij ook nog eens een iets verzinnen wat ik moest doen omdat ik verloor.Wond op mijn knie is gaan ontsteken en dik geworden waardoor ik nu aan de antibiotica zit en mijn been zoveel mogelijk plat moet hebben.
Huh je hebt nooit tentamens? Je doet toch een opleiding?
Zulke mannen, serieus.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:00 schreef marbasnarf het volgende:
mn ex loopt te krijsen dak hem midden in de nacht bel.. met een anoniem nummer.
ik kan bewijzen (met screenshot van mn telefoon) dak t niet was.... en toch blifjt hij volhouden en loopt te stoken enzo.
net of ik de enige ben op de wereld met een telefoon en net of ik mn wekker ga zetten om hem te bellen...
daarnaast wil hij ineens zn spullen terug, waarover ik al 3x een emailtje heb gestuurd wat hij met zn spullen wil... geen reactie... dus 2 weken geleden voor t laatst een email dak wil weten wak met die spullen moet doen en dak ze anders wegdoe...
weer geen reactie... en sorry, maar ik blijf niet achter de kont aanlopen van iemand wie me t leven zuur maakt om te smeken of hij ajb zn eigen spullen terug wil hebben
Dus 2 weken terug ben ik gaan opruimen, sommige dingen weggegevn andere weggegooid.
En nu wil meneer ze ineens hebben en spant daarvoor iemand anders voor zn karretje
ben er zoooo klaar mee
hij heeft toch een nieuwe relatie, laat hem lekker tijd en energie in haar steken ipv in zn mij
lekker negeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:00 schreef marbasnarf het volgende:
ik kan bewijzen (met screenshot van mn telefoon) dak t niet was.... en toch blifjt hij volhouden en loopt te stoken enzo.
net of ik de enige ben op de wereld met een telefoon en net of ik mn wekker ga zetten om hem te bellen...
daarnaast wil hij ineens zn spullen terug, waarover ik al 3x een emailtje heb gestuurd wat hij met zn spullen wil... geen reactie... dus 2 weken geleden voor t laatst een email dak wil weten wak met die spullen moet doen en dak ze anders wegdoe...
weer geen reactie... en sorry, maar ik blijf niet achter de kont aanlopen van iemand wie me t leven zuur maakt om te smeken of hij ajb zn eigen spullen terug wil hebben
Dus 2 weken terug ben ik gaan opruimen, sommige dingen weggegevn andere weggegooid.
En nu wil meneer ze ineens hebben en spant daarvoor iemand anders voor zn karretje
ben er zoooo klaar mee
hij heeft toch een nieuwe relatie, laat hem lekker tijd en energie in haar steken ipv in zn mij
Niet eens, nu voel ik mij bedrogenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kreeg je als bedankje wel 20 euro?
Inderdaad. Laat hem lekker zitten.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:00 schreef marbasnarf het volgende:
ben er zoooo klaar mee
Of je het had gedurft was vast nog iets anders geweestquote:Op donderdag 12 april 2012 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik had het wel geweten als ik die kerel was.
Wij worden getoetst op verslagen en onderzoeken, niet op tentamens.
Praten we nu over hetzelfde?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Of je het had gedurft was vast nog iets anders geweest
quote:
Jaaa niet altijd hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat hem lekker zitten.
Exen....
Ik begreep er uit dat ze dingen al had weggegooid en weggegeven. Dat snap ik dan weer niet zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar snarf waarom geef je niet gewoon zijn spullen terug?
Kan niet, Casie woont aan de andere kant van het water. Is te ver weg.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:10 schreef twi het volgende:
[..]
Snel Kaneel, raak 'r hand aan terwijl je dat vraagt.
Ik overdrijf ook lichtelijk. Ik heb ook een ex waar ik nog veel (goed) contact heb.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa niet altijd hoor.
Hoewel dit klinkt kut.
Ik vindt mijn ex vriendinnetje nog steeds lief.
Maarja heel ander geval.
In het geval zoals snarf het omschrijft dan zou ik het gewoon laten gaan.
Maar kan best moeilijk zijn.
Dat zou ik inderdaad ook weer niet doen. Kan me niet schelen of iemand niet reageert, maar spullen zomaar wegdoen levert gewoon altijd gezeik op.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik begreep er uit dat ze dingen al had weggegooid en weggegeven. Dat snap ik dan weer niet zo.
Wat, je woonde toch binnen de singels?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:16 schreef Casie het volgende:
Ik woon buiten de singels, veeeeel te ver weg.
Waarom zou ik dat dan niet durven?quote:
omdat ik al 3 maanden bezig ben en uiteindelijk (2 weken terug) gezegd heb dak t ga weggooien/weggeven, omdak die doos na 3 maanden zat wordt met zijn spullenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:11 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar snarf waarom geef je niet gewoon zijn spullen terug?
jaa ze zegt toch dat ze meerdere malen heeft gevraagd of ie het kwam halen?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook weer niet doen. Kan me niet schelen of iemand niet reageert, maar spullen zomaar wegdoen levert gewoon altijd gezeik op.Gewoon voor zn deur dumpen.
Je weet toch waar hij woont, doos voor de deur klaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik al 3 maanden bezig ben en uiteindelijk (2 weken terug) gezegd heb dak t ga weggooien/weggeven, omdak die doos na 3 maanden zat wordt met zijn spullen
analquote:Op donderdag 12 april 2012 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben benieuwt wie er als eerste verteld waar diegene het over heeft
nee want hij wilde me laten oppakken voor stalken enzo.. ga echt gene voet in zn tuin zetten krijg je straks dat gezeik.quote:
Officieel op 5 meter na niet. Woon in een straat dat aan de Witte singel ligt, zie het water vanuit mijn raam kan je zeggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, je woonde toch binnen de singels?
[..]
Waarom zou ik dat dan niet durven?
Beroepsgeheim.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben benieuwt wie er als eerste verteld waar diegene het over heeft
Dan laat je het een vriendin brengen in zijn tuin flikkeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee want hij wilde me laten oppakken voor stalken enzo.. ga echt gene voet in zn tuin zetten krijg je straks dat gezeik.
had zelfs nog gevraagd bij wie hij wilde dak t moest brengen
en zomaar weggooien is t niet als je 3x mailt en meersrede smsjes over stuurt
Dat jaquote:Op donderdag 12 april 2012 18:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik inderdaad ook weer niet doen. Kan me niet schelen of iemand niet reageert, maar spullen zomaar wegdoen levert gewoon altijd gezeik op.Gewoon voor zn deur dumpen.
Lekker weg gooien, je hebt je best wel gedaan toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
en ohaj.. t waren gene boeiende spullen, wat kleding (fleestrui, tshirts, boxershort en sokken) en 2 borden
sorry maar ik ga geen moeite doen voor iemand die niet eens op een sms kan reageren. Hij is alleen maar bezig met leugens over mij te versprijden.. als ik dan gewoon vraag om een reactie in sms met een adres waar ik t kan dumpen .. en hij reageert niet, dan houdt t voor mij ook op... blijf geen moiete doen voor zon sukkelquote:Op donderdag 12 april 2012 18:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dan laat je het een vriendin brengen in zijn tuin flikkeren.
Ow tja, dan is het anders....quote:Op donderdag 12 april 2012 18:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee want hij wilde me laten oppakken voor stalken enzo.. ga echt gene voet in zn tuin zetten krijg je straks dat gezeik.
had zelfs nog gevraagd bij wie hij wilde dak t moest brengen
en zomaar weggooien is t niet als je 3x mailt en meersrede smsjes over stuurt
En dat denk je waarom?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Hij is alleen maar bezig met leugens over mij te versprijden
Je kan het toch ook zelf naar hem toe brengen? Het zijn jouw spullen niet, die moet je niet weggooien. Zeker niet als ik het een beetje goed begrijp en je zo'n beetje dezelfde vriendenkring hebt, dan kan je echt wel iets regelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
jaa ze zegt toch dat ze meerdere malen heeft gevraagd of ie het kwam halen?
Zou het ook weggooien als daar geen reactie op komt.
Je gaat het toch niet allemaal bewaren voor ooit....
Het gaat ook niet om de spullen, het gaat erom dat je alles wat drama kan opleveren moet proberen te voorkomen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
en ohaj.. t waren gene boeiende spullen, wat kleding (fleestrui, tshirts, boxershort en sokken) en 2 borden
Doe mij maar die sokken en 2 bordenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:23 schreef marbasnarf het volgende:
Stukje teruglezenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan het toch ook zelf naar hem toe brengen? Het zijn jouw spullen niet, die moet je niet weggooien. Zeker niet als ik het een beetje goed begrijp en je zo'n beetje dezelfde vriendenkring hebt, dan kan je echt wel iets regelen.
Maarja, ik zie mezelf dan ook niet zo snel met drama uit elkaar gaan. Ik ben echt iets te nuchter.
[..]
Het gaat ook niet om de spullen, het gaat erom dat je alles wat drama kan opleveren moet proberen te voorkomen.
Dan woon je alsnog aan de andere kant van het water, want ik woon aan de andere kant van het Rijn Schie Kanaal.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:21 schreef Casie het volgende:
[..]
Officieel op 5 meter na niet. Woon in een straat dat aan de Witte singel ligt, zie het water vanuit mijn raam kan je zeggen.
Omdat vrouwen eng zijn
omdat ik zelf weet wat de waarheis is.. ik weet heus zelf wel of ik heb gebeld of niet.. en of ik met een honkbal knuppel achter iemand aan ben gegaan en of ik vreemd ging enzo.. allemaal niets van waar...quote:
Ben het niet met je eens, ze heeft toch moeite gedaan...quote:Op donderdag 12 april 2012 18:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan het toch ook zelf naar hem toe brengen? Het zijn jouw spullen niet, die moet je niet weggooien. Zeker niet als ik het een beetje goed begrijp en je zo'n beetje dezelfde vriendenkring hebt, dan kan je echt wel iets regelen.
Maarja, ik zie mezelf dan ook niet zo snel met drama uit elkaar gaan. Ik ben echt iets te nuchter.
[..]
Het gaat ook niet om de spullen, het gaat erom dat je alles wat drama kan opleveren moet proberen te voorkomen.
dafuq?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik zelf weet wat de waarheis is.. ik weet heus zelf wel of ik heb gebeld of niet.. en of ik met een honkbal knuppel achter iemand aan ben gegaan en of ik vreemd ging enzo.. allemaal niets van waar...
Mee eens. Gewoon spullen droppen, klaar. Ongeacht de emoties en wazigheid eromheen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen.
Veranderd voor mij niets aan de situatie.
als iemand mij al 3 maanden t leven zuur maakt en ik al 3 maanden op een volwassen manier dingen probeer af te sluiten en hij me volledig negeert en leugens over me verspirjdquote:Op donderdag 12 april 2012 18:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen.
Veranderd voor mij niets aan de situatie.
Om vervolgens een tirade te horen krijgen dat je voor z'n deur stond om te stalken.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mee eens. Gewoon spullen droppen, klaar. Ongeacht de emoties en wazigheid eromheen.
Dat betekend nog niet dat hij dit aan het verspreiden is, dat hij dit tegen je zegt kan gewoon een poging zijn om je op de kast te krijgen. Het schijnt te werken.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik zelf weet wat de waarheis is..
Ik ben het helemaal met je eens hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 18:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als iemand mij al 3 maanden t leven zuur maakt en ik al 3 maanden op een volwassen manier dingen probeer af te sluiten en hij me volledig negeert en leugens over me verspirjd
en vervolgens alweer een nieuwe relatie heeft.... heb ik toch eindelijk na 3 maanden stress en ellende ook recht op een eigen nieuw leven waar hij geen deel van uitmaakt..
heb zelfs gevraagd of ik t bij zn moeder of vrienden van hem moet brengen (en das voor mij toch ook niet echt een leuk uitje) en had t er toch voor over... als hij nergens op reageert en alleen maar blijft krijsen dat hij niets met me te maken wil hebben, dan ben ik er na 3 maanden gewoon ook klaar mee
Daar kom ik nooit, behalve heel soms bij de klikspaanweg. Wat nou niet bepaald aanlokkelijk is.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan woon je alsnog aan de andere kant van het water, want ik woon aan de andere kant van het Rijn Schie Kanaal.![]()
Ik was vergeten dat vrouwen eng zijn.Ik zie ze te weinig denk ik.
ik hoor toch via via 9terwijl de halve wereld de leugen al gehoord heeft) wat hij nu weer verteld... tis niet leuk om via via te horen dat hij me op wil laten sluiten en mn hondne wil laten afpakkenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat betekend nog niet dat hij dit aan het verspreiden is, dat hij dit tegen je zegt kan gewoon een poging zijn om je op de kast te krijgen. Het schijnt te werken.
De communicatielijnen hadden al lang eerder verbroken moeten worden volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2012 18:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om vervolgens een tirade te horen krijgen dat je voor z'n deur stond om te stalken.
Vind 't knap dat je daar tot op zekere hoogte zo mee om gaat hoor. Maar dan nog, wat Myraela zegt, om drama te voorkomen moet je 't niet weggooien. Zet het hooguit ergens waar je 't niet kunt zien. Desnoods met berichtje "Het staat in de tuin, als ik jou was zou ik 't ophalen zolang het droog is."quote:Op donderdag 12 april 2012 18:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als iemand mij al 3 maanden t leven zuur maakt en ik al 3 maanden op een volwassen manier dingen probeer af te sluiten en hij me volledig negeert en leugens over me verspirjd
en vervolgens alweer een nieuwe relatie heeft.... heb ik toch eindelijk na 3 maanden stress en ellende ook recht op een eigen nieuw leven waar hij geen deel van uitmaakt..
heb zelfs gevraagd of ik t bij zn moeder of vrienden van hem moet brengen (en das voor mij toch ook niet echt een leuk uitje) en had t er toch voor over... als hij nergens op reageert en alleen maar blijft krijsen dat hij niets met me te maken wil hebben, dan ben ik er na 3 maanden gewoon ook klaar mee
Grootspraak van hem.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hoor toch via via 9terwijl de halve wereld de leugen al gehoord heeft) wat hij nu weer verteld... tis niet leuk om via via te horen dat hij me op wil laten sluiten en mn hondne wil laten afpakken
bullshit twi, hij mag toch ook wel wat moeite doen?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Vind 't knap dat je daar tot op zekere hoogte zo mee om gaat hoor. Maar dan nog, wat Myraela zegt, om drama te voorkomen moet je 't niet weggooien. Zet het hooguit ergens waar je 't niet kunt zien. Desnoods met berichtje "Het staat in de tuin, als ik jou was zou ik 't ophalen zolang het droog is."
heeft in mn tuin gestaan... hij heeft alle mogelijkheid gehad om iemand te kiezen waar ik het moest brengen.. zelf een keer langsgereden om het te brengen en toen bleek hij bij mn ouders op de koffie te zitten....quote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Vind 't knap dat je daar tot op zekere hoogte zo mee om gaat hoor. Maar dan nog, wat Myraela zegt, om drama te voorkomen moet je 't niet weggooien. Zet het hooguit ergens waar je 't niet kunt zien. Desnoods met berichtje "Het staat in de tuin, als ik jou was zou ik 't ophalen zolang het droog is."
Ja, hij kan het uit de tuin op komen vissen. Is het verder ook zijn verantwoordelijkheid of 'ie het droog of doorweekt wil hebben. M'n punt blijft staan, weggooien komt alleen maar meer rotzooi van.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:32 schreef kree het volgende:
bullshit twi, hij mag toch ook wel wat moeite doen?
Wat maakt jouw dat uit?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik hoor toch via via 9terwijl de halve wereld de leugen al gehoord heeft) wat hij nu weer verteld... tis niet leuk om via via te horen dat hij me op wil laten sluiten en mn hondne wil laten afpakken
ben er gewoon klaar mee, hij is te laat.. 2 weken geleden voor t laatste een "waarschuwing" gedaan dak t ging wegdoen, omdat ik bezig was mn huis opruimen om een rustig plekje voor mezelf te creeerenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heeft in mn tuin gestaan... hij heeft alle mogelijkheid gehad om iemand te kiezen waar ik het moest brengen.. zelf een keer langsgereden om het te brengen en toen bleek hij bij mn ouders op de koffie te zitten....
Kiezen jouw ouders hem boven jouquote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heeft in mn tuin gestaan... hij heeft alle mogelijkheid gehad om iemand te kiezen waar ik het moest brengen.. zelf een keer langsgereden om het te brengen en toen bleek hij bij mn ouders op de koffie te zitten....
Niet vragen, gewoon doen. En het liefst zo snel mogelijk, dan zit je er ook geen 3 maanden mee. Vrienden van hem zouden het ook niet erg vinden als je het in hun huis zou zetten, of bij Miranda bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Vast maar na een paar maanden wil je er toch vanaf.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, hij kan het uit de tuin op komen vissen. Is het verder ook zijn verantwoordelijkheid of 'ie het droog of doorweekt wil hebben. M'n punt blijft staan, weggooien komt alleen maar meer rotzooi van.
tot nu toe weet hij van alles wat ik doe rottigheid te maken.. en als ik niets verkeerds doe dan bedenkt hij wel wat... conclusie; t maakt niet uit wat ik had gedaan hij had toch lelijk gedaan... hij maakt alles stuk waar ik voor geknokt heb en na een tijdje mag ik ook emzelf gaan beschermen en gewoon mn eigen leven gaan beginnen en niet wachten tot hij ooit een keer normaal gaat doenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, hij kan het uit de tuin op komen vissen. Is het verder ook zijn verantwoordelijkheid of 'ie het droog of doorweekt wil hebben. M'n punt blijft staan, weggooien komt alleen maar meer rotzooi van.
Wut? Rijn Schiekanaal loopt langs Cronesteyn. Ik woon aan de Leiderdorp kant. Maar daar is geen Klikspaanweg.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit, behalve heel soms bij de klikspaanweg. Wat nou niet bepaald aanlokkelijk is.
aaaahw laat snarf nou effe dr verhaal doen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ga even ergens anders huilen, sluit het gewoon af![]()
Ik ben het overigens wel met je eens, ik had die spullen al veel eerder weggeflikkerd
mja... ben er ook klaar mee... dit was de eerste leugen (over dat bellen) wat ik kan bewijzen dat hij liegt en dan bednekt hij ongetwijfeld wel een tegen-leugem (ja ze heeft vast gefotosjopt oid)quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef Drommeldaris het volgende:
Ga even ergens anders huilen, sluit het gewoon af![]()
Ik ben het overigens wel met je eens, ik had die spullen al veel eerder weggeflikkerd
Ik dacht dat je Rijn en Schiekade bedoelde, dat ligt wel in de buurt van de klik.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut? Rijn Schiekanaal loopt langs Cronesteyn. Ik woon aan de Leiderdorp kant. Maar daar is geen Klikspaanweg.
ik wil er klaar mee zijn dan....quote:Op donderdag 12 april 2012 18:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is nog niet echt gebleken.
Daarom zeg ik het, van wat ik lees is het gewoon zijn eigen schuld. Al die mensen die hier over discussiërenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... ben er ook klaar mee... dit was de eerste leugen (over dat bellen) wat ik kan bewijzen dat hij liegt en dan bednekt hij ongetwijfeld wel een tegen-leugem (ja ze heeft vast gefotosjopt oid)
ben gewoon moe van mezelf steeds moeten verdedigen, ben gene slecht persoon maar zo wil hij t wel doen overkomen
ben gewoon moe... en hoop dat hij zich lekker gaat focussen op zn nieuwe vriendin ipv op mij... kan ik ook verder
Geeen fok! onooooooooossssquote:Op donderdag 12 april 2012 18:44 schreef heloef het volgende:
Hallo mensjes, ik kreeg bijna een hartverzakking net. De laptop wou niet op starten.
Lijkt me vrij legitiem om een eigen mening te hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het, van wat ik lees is het gewoon zijn eigen schuld. Al die mensen die hier over discussiëren_!
Nou daar maakte ik me wel als laatste zorgen over.quote:
Waarom zo obsessief?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:45 schreef marbasnarf het volgende:
maar ik moet gaan, nog ff wat spullen halen voor examen morgen.... hoop dak kan slapen want vannacht ook maar 2 uurtjes geslapen ofzo
misschien tot later..
Yeah rightquote:Op donderdag 12 april 2012 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou daar maakte ik me wel als laatste zorgen over.
Mensen met meningen die ze niet van mij overnemen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me vrij legitiem om een eigen mening te hebben.
'k Zou wel gewoon stoppen met 'm aandacht geven. Want dat doe je ook al sinds dat het over is, ook al is het een reactie naar hem toe. Gewoon mee stoppen.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil er klaar mee zijn dan....
ben klaar met hem... maar voel me alsof ik me moet verdedigen, dus kan niet afsluiten nog
Al mijn werk staat op deze computer, dat vond ik net even belangrijker.quote:
Aah toch welquote:Op donderdag 12 april 2012 18:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Al mijn werk staat op deze computer, dat vond ik net even belangrijker.
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed even belangrijker zaken even twi zijn facebook gaan bekijken.
Hahaha Snarf laat nou gaan, je hebt gewoon gelijk.quote:
Als je er wakker van ligt...quote:
Ohhhhhhhh, b. Wat een mooie foto van katwijk.quote:
Heb er m'n best op gedaanquote:Op donderdag 12 april 2012 18:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je er wakker van ligt...
[..]
Ohhhhhhhh, b. Wat een mooie foto van katwijk.
nou lig echt niet over hem wakker hoor... dit is pas van vandaag wat ik net typte en kon gister en eergister ook niet slapen.quote:
aaahw knuffel?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou lig echt niet over hem wakker hoor... dit is pas van vandaag wat ik net typte en kon gister en eergister ook niet slapen.
En dat komt gewoon door stress van afgelopen maanden, druk met studie, huis opknappen, werken, en nog een mega to-do-list die ik moet afwerken... lijf doet gewoon zeer van de stress (gespannen nek/schouders, kramp in mn maag enzo)
komt echt niet alleen door vandaag... en dan zijn er nog een heleboel dingen uit t verleden (die ik echt niet zo online ga zetten) die niet verwerkt zijn...
moet gewoon binnenkort een lang weekend vrij plannen voor mezelf
Ik ben ook makkelijk te vinden hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Je bent ook wel heel makkelijk te vinden, terwijl ik bijna niks weet over de meeste hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het dan ook tegen de vrouwelijke users onder onsquote:Op donderdag 12 april 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Lijkt me vrij legitiem om een eigen mening te hebben.
Volgens mij had ik twi ook op facebook maar heb een beetje moeite om de namen te vinden van iedereen hierquote:Op donderdag 12 april 2012 18:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Je bent ook wel heel makkelijk te vinden, terwijl ik bijna niks weet over de meeste hier
Zo heel veel valt er ook niet te ontdekken. Maar leuk dat je toch even de tijd hebt genomen om te kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:54 schreef Casie het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 18:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben ook makkelijk te vinden hoor
Mensen zonder een levenquote:Op donderdag 12 april 2012 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
Zo heel veel valt er ook niet te ontdekken. Maar leuk dat je toch even de tijd hebt genomen om te kijken
Badum tss.quote:
Er staat "twi is jaloers", niet "Ayumi is jaloers".quote:Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Hmm ok. Zijn het ook echte mensen die Facebookmensen of zijn het Aziaten die voor 1,23 dollar een profieltje verzinnen voor de verkoop?
Dat zijn niet alleen Aziaten hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Hmm ok. Zijn het ook echte mensen die Facebookmensen of zijn het Aziaten die voor 1,23 dollar een profieltje verzinnen voor de verkoop?
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn niet alleen Aziaten hoor.
Ik maak bijvoorbeeld vKontakte profielen voor 3,50. Is net wat duurder omdat het in het Russisch moet. Maar leuk baantje verder.
Oh ja, snarf der zus.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Aan de andere kant, soms via die profielen beland er nog wel eens iets op je pad.
Bekende Nederlander ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef screwloose het volgende:
Wtf iemand in mijn friendlist op FB heeft 1800+ vrienden??
Eh nee.. Holy shit man. 1800.. En hij is nog lelijk ook.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
Eh nee.. Holy shit man. 1800.. En hij is nog lelijk ook.
Meer dan mijquote:Op donderdag 12 april 2012 19:03 schreef kree het volgende:
heb er maar 5 ofzo denk uit dit topic.
Valt mee toch?
Denken dat dat moeilijk isquote:Op donderdag 12 april 2012 19:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
Die zal wil tientallen kutspelletjes doen joh.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:12 schreef screwloose het volgende:
[..]
KFC al geprobeerd, je bent immers een negerquote:Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
Zelfs de McDonalds moet me niet, ik geef het op.
Hij werkt in een club. Mensen zullen wel gewoon graag gratis naar binnen willenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Die zal wil tientallen kutspelletjes doen joh.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
KFC al geprobeerd, je bent immers een neger
Laat nou mijn vorige vriendinnetje als eerste via facebook contact op nemen....quote:Op donderdag 12 april 2012 19:05 schreef xFriendx het volgende:
Aan de andere kant, soms via die profielen beland er nog wel eens iets op je pad.
Ik begin echt langzaam een hekel te krijgen aan blanken.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
KFC al geprobeerd, je bent immers een neger
Word pornoacteur.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begin echt langzaam een hekel te krijgen aan blanken.
quote:
Daarom KFC, daar komen verhoudingsgewijs meer negers dan waar dan ookquote:Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Meeste pornofilms duren 30 minuten, geen 15 seconden.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan kan je blanke dames vernederen omdat je zo'n hekel aan ze hebt
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Meeste pornofilms duren 30 minuten, geen 15 seconden.
15 seconden red je wel hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Meeste pornofilms duren 30 minuten, geen 15 seconden.
Kipquote:Op donderdag 12 april 2012 19:21 schreef firefly3 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat er zoveel negers naar KFC gaan? (Een oprechte vraag)
Daar zitten alle chickies.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:21 schreef firefly3 het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat er zoveel negers naar KFC gaan? (Een oprechte vraag)
Houden ze meer van kip dan blanke mensen?quote:
Waarschijnlijk omdat ze er kip serveren en een groot deel van de zwarte mensen van kip houdt?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:21 schreef firefly3 het volgende:
Blijkbaar wel, of misschien van andere kip.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Houden ze meer van kip dan blanke mensen?
Kan je ergens blanke mensen eten danquote:Op donderdag 12 april 2012 19:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Houden ze meer van kip dan blanke mensen?
lmfaoquote:Op donderdag 12 april 2012 19:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je ergens blanke mensen eten dan
[ afbeelding ]
kipniggerquote:Op donderdag 12 april 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
Maar jongens hoe heet een nigger die een hele kip op eet?
heloef?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
Kluivertquote:Op donderdag 12 april 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
quote:
Nee nigger neequote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee nigger nee
KLUIVERT! WHAHAHAHAHAHA
die rechter lijkt een opgevoerde bob rossquote:
Tering, gewoon niet knipperen ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
6:41 veel strakker kan je niet staan volgens mij
Waarom hebben haast al die lui een scheve bek of scheve neus, of een deuk in de schedelquote:Op donderdag 12 april 2012 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
6:41 veel strakker kan je niet staan volgens mij
k!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:28 schreef kree het volgende:
Nou vriendjes ik ga me effe uit leven, tot vanavond als ik er nog de kracht voor heb
HAhAHAHAHAHA!!!1quote:Op donderdag 12 april 2012 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nee nigger nee
KLUIVERT! WHAHAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:34 schreef debeterebob het volgende:
Waarom worden er zoveel mensen dood gereden in de buurt van de KFC?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ze belt toch afquote:
Ja fax! Zorg je wel voor smoete r&b beats in je bak. Je hebt toch leer dus laat r maar lekker soppen!quote:
In mijn auto komen geen R&B beatsquote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja fax! Zorg je wel voor smoete r&b beats in je bak. Je hebt toch leer dus laat r maar lekker soppen!
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Retourtje Rusland?
PS goed bezig
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet weten dat er straks een gruwelijke auto voor je deur staat te wachten
Dat wist je toch al?quote:
Cutten? Je bent te dik?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zag laatst foto's van een maand of 4 terug. Jullie hadden gelijkik ga cutten
Denken dat ik jou foto's ga gevenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat wist je toch al?Ik ging vorige week donderdag toch een drankje doen met iemand
![]()
Morgen gaan we uit etenEn na het eten zullen we wel weer zien
Post Maar niet nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denken dat ik jou foto's ga geven
Nee een paar hier weten hoe ze eruit ziet, maar verder zeg ik nietsIk ga niet allemaal dingen hier neergooien
![]()
quote:
Wanneer ga jij eens een keer en foto van jezelf posten in vol rugby teneu??quote:
Jijquote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een keer en foto van jezelf posten in vol rugby teneu??
Ze mist ons gewoon een beetje denk ikquote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
En daar is de dikste poes ook weer.
Hoi sinos!
Nou vooruit een in de keuken van jezelf mag ook wel hoor sinos.quote:
Nou nou zo erg is het toch allemaal niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of DG totaal wereldvreemd is of gewoon een dikke troll
Had ik jouw daarnet even hehquote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of DG totaal wereldvreemd is of gewoon een dikke troll
Hai Kaneel!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
En daar is de dikste poes ook weer.
Hoi sinos!
Hebben jullie al gezoend?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef Faxie het volgende:
Maar 'k ben wel benieuwd. Morgen zal duidelijk moeten worden of er toekomst in zit of niet.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is ook te snel om al te doen met 1e date.
Ja manwijf hieroquote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die sinos is echt wel een tomboy is het niet???
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]_!!!!!
Tering wat een burn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]_!!!!!
Oja jij neukt al op de eerste dateSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En beft pas na ...uhm...nooit.
Heaven is a place on earth with you
Denken dat ik nooit befquote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja jij neukt al op de eerste date![]()
En beft pas na ...uhm...nooit.
Moet dit drom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
Ja vind ik ook. We kenden elkaar ook nog niet echt enzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is ook te snel om al te doen met 1e date.
Ik heb geen vriendinquote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je je vriendin gebeft? Eerlijk.
Say whut?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zag laatst foto's van een maand of 4 terug. Jullie hadden gelijkik ga cutten
Echt ik lik alle gevoelige plekjes helemaal uit hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gegarandeerd succes op de 2e date
Watquote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt ik lik alle gevoelige plekjes helemaal uit hoor
Haar oorschelp?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt ik lik alle gevoelige plekjes helemaal uit hoor
Ik onthoud mij van enig commentaar met betrekking tot mijn seks leven uitgezonderd de drilboor en de lengte van mijn penerquote:
Het valt mij op dat jij toch altijd zo bijzonder geinteresseerd bent in mijn doen en laten. Wat is dat toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Het valt me trouwens wel opdat sinos het topic altijd richting sex stuurt, wat is dat toch?
Haha de drilboorquote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik onthoud mij van enig commentaar met betrekking tot mijn seks leven uitgezonderd de drilboor en de lengte van mijn pener
Denk meer dat waar Sinos is ook mannen zijn en als je dan in een onderschrift het woord 'poes' ziet staan gaat het al snel die kant op.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef DigitalGirl het volgende:
Het valt me trouwens wel opdat sinos het topic altijd richting sex stuurt, wat is dat toch?
Ik vind het spijtig dat je dit vergeten bentquote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef Sinosappel het volgende:
H
[..]
Haha de drilboor
Hoe lang dan? Eerlijk
Geen idee?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het valt mij op dat jij toch altijd zo bijzonder geinteresseerd bent in mijn doen en laten. Wat is dat toch?
Zou het de aandacht zijn?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk meer dat waar Sinos is ook mannen zijn en als je dan in een onderschrift het woord 'poes' ziet staan gaat het al snel die kant op.
Hehe, nouja zo ver ga ik nou ook weer niet, maar ik wil de vrouw in kwestie wel flink laten genieten hoorquote:
Qua uiterlijk wel een leuk meisjequote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef heloef het volgende:
emoSelma staat in de krant.
http://www.noordhollandsd(...)d&utm_medium=twitter
Wat een onzin.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk meer dat waar Sinos is ook mannen zijn en als je dan in een onderschrift het woord 'poes' ziet staan gaat het al snel die kant op.
Meestal alleen over squatten en rugby inderdaad. Nu heeft dat voor veel mannen natuurlijk wel sexuele associaties.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Sowieso onzin dat het zogenaamd altijd over seks gaat als ik hier ben
Dat hoor ik vaker, nou ja altijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Qua uiterlijk wel een leuk meisje
Wat is het verhaal achter dr? Alleen die tattoo's hadden niet per se gehoeven, maar het heeft ook wel wat.quote:
Oh achter emoSelma? Vriendin van Lynn, zat bij mij in de klas vroeger. Tof kind wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat is het verhaal achter dr? Alleen die tattoo's hadden niet per se gehoeven, maar het heeft ook wel wat.
Is ze buiten dr Titanicfetish ook apart?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh achter emoSelma? Vriendin van Lynn, zat bij mij in de klas vroeger. Tof kind wel.
Niet echt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is ze buiten dr Titanicfetish ook apart?
Jezus, gast, echtquote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
De cultivering van sex, met als doel de mannelijke aandacht die in kindertijd gemist werd?
Dit keer heb je echt gelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus, gast, echt
Ik kom hier om interesse te tonen in Faxies date en jij begint over dat ik pics moet posten, een tomboy ben etc. en dan ben ik hier degene die om aandacht vraag? Hou toch op
Als het om DG gaat kan je ook moeilijk geen gelijk hebben.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus, gast, echt
Ik kom hier om interesse te tonen in Faxies date en jij begint over dat ik pics moet posten, een tomboy ben etc. en dan ben ik hier degene die om aandacht vraagt? Hou toch op
Succes morgenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus, gast, echt
Ik kom hier om interesse te tonen in Faxies date en jij begint over dat ik pics moet posten, een tomboy ben etc. en dan ben ik hier degene die om aandacht vraagt? Hou toch op
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef clevy het volgende:
zitten hier mensen die niet om aandacht vragen dan?
stoer.. als is de linkerschoen blauwer dan de rechterquote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn nieuwe achtergrondje voor mn portfolio.
[ afbeelding ]
Hmm, was me nog niet opgevallen. Is de lichtval op de foto. Is het erg storend?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef clevy het volgende:
[..]
stoer.. als is de linkerschoen blauwer dan de rechter
ik vin t erg jammer van de plaat ja.. maar heb wel gewenning in foto's kijken en veroordelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, was me nog niet opgevallen. Is de lichtval op de foto. Is het erg storend?
Ik vind het door de lichtinval juist wel wat dynamischer. Ik kijk het nog wel even aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef clevy het volgende:
[..]
ik vin t erg jammer van de plaat ja.. maar heb wel gewenning in foto's kijken en veroordelen.
Ik zou het weghalen, maar misschien is het zoiets dat als je het niet weet het niet opvalt, maar zodra je het ziet, je het niet meer niet kan zien.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het door de lichtinval juist wel wat dynamischer. Ik kijk het nog wel even aan.
Wilde het eerst zwart/wit maken, maar dat vond ik weer zo grijs. Dus daarom alleen de lijst zo gedaan.
Achja. Eerst maar eens de rest van de pagina maken, die achtergrond kan ik altijd nog een beetje aanpassen.
Pareltjequote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Sinosappel het volgende:
Weer een mooi Schenkstrooptopic
Moet klagen...
Wat een wannabe-benzinquote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Sinosappel het volgende:
Moet klagen...
T gaat weer over sex I pressume??quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef Sinosappel het volgende:
Moet klagen...
Het gebrek eraan, ja. Ben je echt te lui om erop te klikkenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
T gaat weer over sex I pressume??
Ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
T gaat weer over sex I pressume??
Terechte klacht toch stiekem wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja.
Samenvatting: Boehoe ik ben lelijk omdat ik Chinees ben, boehoe ik ben nog maagd.
Hoe weet jij dat nou? Jij bent geen Chinees.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Terechte klacht toch stiekem wel.
Nee, er zit een boodschap achter.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:44 schreef twi het volgende:
Is 't weer random foto tijd?
[ afbeelding ]
Nee, als je seks wilt, neuk een hoer.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Terechte klacht toch stiekem wel.
Diepe boodschap hier:quote:Op donderdag 12 april 2012 22:44 schreef twi het volgende:
Is 't weer random foto tijd?
[ afbeelding ]
Cumblast 4, out next week.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Diepe boodschap hier:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos ik heb je perfecte man gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft wel indringende ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Random fotos?
Ik doe er een schepje bovenop.
Nu snel naar bed.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik weet geen slaapliedjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je me niet toevallig nog lekkerder laten slapen?![]()
![]()
Geef ons dan een slaapzoentjequote:Op donderdag 12 april 2012 23:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet geen slaapliedjes.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: