Dat had ik ook al bedacht. En diskwalificeren is rot voor de uiteindelijke eindstand. En zo laten is ook lelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat als je bang bent dat je van iemand niet kunt winnen je beter niet kunt spelen om in iedere geval 1 punt te krijgen
dan maar vierendelenquote:Op woensdag 25 april 2012 20:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat had ik ook al bedacht. En diskwalificeren is rot voor de uiteindelijke eindstand. En zo laten is ook lelijk.
Of diskwalificeren, maar de gespeelde spellen behouden...
De spelleider MOET het doenquote:
Het liefst wel ja!quote:
Maakt niet uit toch. Ik heb het ook druk, maar een beetje afleiding heb je ook nodig. We hebben toch een maand de tijd dus echt veel druk zit er niet achter. Mijn potje tegen Wbr is momenteel al 11 dagen bezigquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
Foknaam - WFnaam
<>
Ik meld mezelf weer afIk heb het eigenlijk veel te druk. Daardoor moet men lang op me wachten enzo en dat maakt het wat minder leuk voor de andere partij. Misschien volgende maand weer..
Ik hoef alleen geregistreerd te worden en dan kunnen we beginnenquote:Op zondag 29 april 2012 02:54 schreef WordFreud het volgende:
Op verzoek van Thomas B. heb ik alvast een sheet voor mei gemaakt. Ik meen begrepen te hebben dat hij dan samen met Maringo de spelleiding voor zijn rekening neemt. Naar hen heb ik alvast de link gestuurd. Daarmee hebben jullie voldoende om per 1 mei te starten? Als er nog support nodig is, dan lees ik dat wel, maar wel met enig tijdsverschil vanwege verblijf in New York.
Alvast succes gewenst.![]()
quote:
Is gebeurd.quote:Op zondag 29 april 2012 10:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik hoef alleen geregistreerd te worden en dan kunnen we beginnen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:57 schreef Maringo het volgende:
Hier is voor jullie alvast de link naar de doc van Mei. Als ik thuis ben, zal ik een nieuw topic ervoor openen. Tenzij Thomas B. me voor is.
https://docs.google.com/s(...)ZU1ZIQzUxRWhldEhxZFE
64 begonnen!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:33 schreef crv het volgende:
Invites gestuurd naar:
#57 Elzass - Judith_1973
#64 Elzass - svk1985
#65 Elzass - OutOfThisWorld
#66 Elzass - Skatespeare
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |