Het origineelquote:
UTRECHT - Reclameposters met daarop dames in sexy kleding zijn donderdagochtend in Kanaleneiland afgeplakt met een vuilniszak. Op de zak staat een boodschap geschreven:
,,Laa ilehe il Allah. Geen seksuele getinte reclame in onze wijk."
Fotograaf Maarten van der Meer, zelf woonachtig in Kanaleneiland, maakte deze foto's.
,,Sta op en strijd mee in deze zaak," staat er verder op het papier. ,,Ter bescherming van onze kinderen!"
Eén van de posters die werd afgeplakt, maakt reclame voor het Museumweekend.
Het meisje draagt hierop een laag en kort roze jurkje.
http://www.dichtbij.nl/ut(...)en-sexy-reclame.aspx
Goed mogelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef zarGon het volgende:
Als ik zo naar het origineel kijk en wat er allemaal is geschreven bij poster krijg ik het idee dat dit niet door moslims is gedaan. Dat zegt mijn gevoel.
Wel jammer verder.
Vast een slechte garp oder stunt.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef zarGon het volgende:
Als ik zo naar het origineel kijk en wat er allemaal is geschreven bij poster krijg ik het idee dat dit niet door moslims is gedaan. Dat zegt mijn gevoel.
Wel jammer verder.
Same. Maar ik vind het wel opvallend. "Laa ilehe il Allah betekent" dat niemand dient aanbeden te worden behalve Allah. Misschien ben ik dom, maar ik zie de context niet met die advertentie.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef zarGon het volgende:
Wel jammer verder.
Dat is dus precies wat fout is aan deze maatschappij. Iedereen hier kan zich wel iets ''voorstellen'' bij het gezeur van die moslims. Al stond ze er naakt op, who cares. Dit is Nederland. Als je niet tegen seksueel getinte beelden kunt heb je hier gewoon niets te zoeken.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:18 schreef themole het volgende:
Wat is daar sexy aan, als het nou lingerie was had ik het me nog enigszins kunnen voorstellen.
In diezelfde wijk staan ook big ass billboards van de Hunkemoller met daarop Sylvie Dinges in bh. Of van Sloggi (meisjes in stringetjes) en ik heb wel naakter gezien.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:18 schreef themole het volgende:
Wat is daar sexy aan, als het nou lingerie was had ik het me nog enigszins kunnen voorstellen.
Ach 1 of andere tokkie die het gekopieerd heeft van een islamitische site en de betekenis van te wetenquote:Op donderdag 12 april 2012 16:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Same. Maar ik vind het wel opvallend. "Laa ilehe il Allah betekent" dat niemand dient aanbeden te worden behalve Allah. Misschien ben ik dom, maar ik zie de context niet met die advertentie.
Seksueel getint is niet alleen een probleem voor moslims hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is dus precies wat fout is aan deze maatschappij. Iedereen hier kan zich wel iets ''voorstellen'' bij het gezeur van die moslims. Al stond ze er naakt op, who cares. Dit is Nederland. Als je niet tegen seksueel getinte beelden kunt heb je hier gewoon niets te zoeken.
Mijn paranoiameter slaat ook uit iddquote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef zarGon het volgende:
Als ik zo naar het origineel kijk en wat er allemaal is geschreven bij de poster krijg ik het idee dat dit niet door moslims is gedaan. Dat zegt mijn gevoel.
Wel jammer verder.
Het is echt een lelijke zet mocht het echt met die reden gedaan zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:24 schreef Biogarde het volgende:
En het museumweekend staat vol in de picture. Dat hebben ze goed voor elkaar. Groatis recloame.
Denk het ookquote:Op donderdag 12 april 2012 16:24 schreef Deadre het volgende:
[..]
Ach 1 of andere tokkie die het gekopieerd heeft van een islamitische site en de betekenis van te weten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |