Ik had helemaal geen behoefte aan een hoesje, maar voor dat geld... *besteltquote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Gebruiken jullie een hoesje en, zo ja, wat voor één? Ik heb het idee dat 'ie best tegen een stootje kan en heb 'm nu gewoon onbeschermd in mijn broekzak zitten, maar wil te zijner tijd wel een hoesje aanschaffen.
Op Tweakers zag ik goede ervaringen met dit ding, en voor ¤3,50 kan je er natuurlijk geen buil aan vallen:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)e7f574#ht_879wt_1296
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bazentelefoon als dit is heeft een aantal prachtige specificaties, mooi scherm, mooie interface. Al dat soort dingen zijn me bekend, maar wat ik graag zou willen weten (niet van groot belang maar nieuwsgierigheid) is hoe de camera is in donkere omgevingen of met hard geluid, bijvoorbeeld een concert in een overdekte locatie.
echt mooi dat HDR.. voor een telefoon vind ik dit echt goed..quote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Normaal
[ afbeelding ]
HDR
Zekerquote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
echt mooi dat HDR.. voor een telefoon vind ik dit echt goed..
en nu met? hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ZekerAl moet je wel vaste handen hebben, helemaal in het donker. Op het scherm van de One X zelf knallen die HDR foto's er zo mooi uit
[ link | afbeelding ]
Dit is weer zonder HDR volgens mij.
De kosten. Je betaalt ongeveer de waarde van de telefoon alleen mag je hem aan het einde van de rit niet houden. Nou is dat niet zo'n probleem, maar als je bij bijvoorbeeld Vodafone net zo veel betaald waarna ik mijn telefoon wel mag houden verkoop ik hem daarna liever zelf voor 100 euro.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:41 schreef Fiorano het volgende:
Ik ga wel ff naar The Phone House voor m'n abbo. Maar wat is er tegen die Lease constructie van Hi? Mij lijkt het wel handig, en ik hoef toch m'n mobiel niet als m'n abonnement is afgelopen te houden want ik heb inmiddels een la vol hier thuis...
Ik heb zelf Hi en zo vervelend is het niet hoor. Aan het einde van je abo kan je je toestel voor 15% van de dagwaarde na 2 jaar kopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind de Vodafone Web Smart abonnementen wel fijn in elkaar zitten, voor mijn gebruik dan (100minuten, 3000sms, 1GB data 14.4mbps, gemiddeld ¤36 per maand).
Hi heeft wel dat vervelende toestel lease systeem, dat zou ik zelf nooit willen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
Oja, voor de mensen die twijfelen over de stevigheid van de telefoon, had hem laatst laten vallen en ik had geen schade!
Prima, echtquote:Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bazentelefoon als dit is heeft een aantal prachtige specificaties, mooi scherm, mooie interface. Al dat soort dingen zijn me bekend, maar wat ik graag zou willen weten (niet van groot belang maar nieuwsgierigheid) is hoe de camera is in donkere omgevingen of met hard geluid, bijvoorbeeld een concert in een overdekte locatie.
die panorama is echt nice! ik ga deze week ook eens aan de slag en zaterdag in de kroeg !quote:Op woensdag 18 april 2012 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
's avonds in het donker op de kermis (dus het object hevig verlicht):
[ afbeelding ]
in de bierhal (donker en rokerig):
[ afbeelding ]
stadion:
[ afbeelding ]
panorama (3 foto's):
[ afbeelding ]
Let wel, het zijn allemaal echt snapshots, even klikken en weer verder. En m'n eerste panorama
even app-world checken ?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:43 schreef Longcat. het volgende:
"Twitter for htc sence" Kan ik niet vinden bij mn app lijst :s
Mooi tochquote:Op woensdag 18 april 2012 20:43 schreef Longcat. het volgende:
"Twitter for htc sence" Kan ik niet vinden bij mn app lijst :s
sowieso twitter..quote:
Heb je je menu wel op "alles" staan?quote:Op woensdag 18 april 2012 20:55 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Staat er niet bij, Maar ik krijg gewoon wel een notificatie als ik getweet ben.
Ja natuurlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 20:57 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Heb je je menu wel op "alles" staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |