Druk op OK. Ga vervolgens terug naar controleren voor updates en controleer handmatig, dan gaat hij installeren.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kreeg een melding dat er een systeem updat ebeschikbaar is. Nu heb ik die gedownload alleen zit ie al 10 min op scherm 'download gelukt updatepakket wordt gecontroleerd...'
Waarom duurt dit zo lang
Ah yes dankje!quote:Op woensdag 18 april 2012 11:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Druk op OK. Ga vervolgens terug naar controleren voor updates en controleer handmatig, dan gaat hij installeren.
Ik ook, ga ik nu downloaden.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:32 schreef Dennis101 het volgende:
Ik heb blijkbaar ook een update, ga hem nu downloaden/installeren.
Inderdaad.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:49 schreef dimmak het volgende:
Bij mij is hij ook klaar.Zal mij benieuwen hoe het met de accuduur zit.
Hetzelfde :-).quote:
Ik ga eerst het accu-verbruik testen. Telefoon is nu aan het opladen tot 100%, daarna gaan we zien hoelang het meegaat.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hetzelfde :-).
Ben benieuwd of dit echt de beloofde verbetering gaat leveren
Hm, ik ben benieuwd. Op moment van schrijven is de One X van de lader gehaald met 100%. To be continued..quote:Op woensdag 18 april 2012 13:50 schreef Sapstengel het volgende:
Dat bestandje wat verkeerd was geplaatst voor dat power management staat nog steeds verkeerd na 1.28, dus als je batterij wel langer meegaat, komt het iig door iets anders.
Ik dacht eerst ook dat hij te groot zou zijn, maar zonder te overdrijven was ik er binnen 5 minuten aan gewond en keek ik naar mijn HTC Desire en vroeg ik mij af hoe ik had kunnen leven met zo'n klein scherm.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef Fiorano het volgende:
Pfoa Zo'n One X is toch wel groot t.o.v. mijn Legend, maar over een maandje loopt m'n huidige abbo af en zo'n X trekt mij toch wel aan.
Wat is hier de ervaring met de One X, is hij te groot of wen je er aan en gaat het best?
Ik had exact hetzelfdequote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat hij te groot zou zijn, maar zonder te overdrijven was ik er binnen 5 minuten aan gewond en keek ik naar mijn HTC Desire en vroeg ik mij af hoe ik had kunnen leven met zo'n klein scherm.
Went snel, en als ik andere kleine telefoons zie wil ik niet meer terugquote:Op woensdag 18 april 2012 14:37 schreef Fiorano het volgende:
Pfoa Zo'n One X is toch wel groot t.o.v. mijn Legend, maar over een maandje loopt m'n huidige abbo af en zo'n X trekt mij toch wel aan.
Wat is hier de ervaring met de One X, is hij te groot of wen je er aan en gaat het best?
Ik vind de Vodafone Web Smart abonnementen wel fijn in elkaar zitten, voor mijn gebruik dan (100minuten, 3000sms, 1GB data 14.4mbps, gemiddeld ¤36 per maand).quote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef Fiorano het volgende:
Oké thanks mensen! Ga het toch maar overwegen dan ja, dacht eerst dat ik voor de One S zou gaan, maar die is enkelt smaller als de X.
Welke provider zitten jullie? Ik zit te denken om over te stappen van KPN naar Hi
Ik heb Bel+Sms+Web Smart van Vodafone met 1GB internet, 3000 smsjes en 100 belminuten voor gemiddeld iets van ¤35,- per maand gedurende twee jaar en een gratis toestelquote:Op woensdag 18 april 2012 14:56 schreef Fiorano het volgende:
Oké thanks mensen! Ga het toch maar overwegen dan ja, dacht eerst dat ik voor de One S zou gaan, maar die is enkelt smaller als de X.
Welke provider zitten jullie? Ik zit te denken om over te stappen van KPN naar Hi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |