Had ik nog niet voorbij zien komen, thanks! Inderdaad een handige tool. waarop goed te zien is welke toestellen het beste presteren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:32 schreef Wells.p het volgende:
Misschien een beetje laat maar een goede tool om de camera te kunnen vergelijken.
http://www.gsmarena.com/p(...)2=4164&idPhone3=4212
Er is toch niets mis mee om een beetje te vergelijken? Of koop jij alles blind?quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:32 schreef Gkhn het volgende:
Van waar opeens die invasie over andere toestellen?
Verkeerde planeet aliens. Maak een eigen topic ofzoiets.
Precies, er zullen hier ook mensen mee lezen die dit toestel nog niet hebben.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:53 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Er is toch niets mee om een beetje te vergelijken? Of koop jij alles blind?
Daar heb ik ook wel eens last van. Net als de dat klok die er normaal gesproken niet loopt, hij staat ineens stil als ik mijn scherm aanzet (normaal tikt de secondewijzer door).quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
Bij mij gebeuren er ook altijd rare dingen 's nachts.
Mijn lockscreen heeft altijd alleen klok + 4 shortcut icons. Maar als ik 's nachts wakker word, wil kijken hoe laat het is en mijn telefoon pak, dan staat er ineens zo'n weather-schermpje en 2 knoppen. Dus mijn lockscreen style verandert steeds.
'Weather alerts' uitzetten in de settings van de weather appquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn lockscreen heeft altijd alleen klok + 4 shortcut icons. Maar als ik 's nachts wakker word, wil kijken hoe laat het is en mijn telefoon pak, dan staat er ineens zo'n weather-schermpje en 2 knoppen. Dus mijn lockscreen style verandert steeds.
Dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zie het ja, Bij instellingen van de weer app naar weerberichten gaan en uitvinken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:37 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
'Weather alerts' uitzetten in de settings van de weather app
Dat is niet een beetje vergelijken. Dat is gewoon een hele discussie voeren over wat een beter toestel is, a.k.a fanboy-chat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:53 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Er is toch niets mis mee om een beetje te vergelijken? Of koop jij alles blind?
Gister werd hij voor het eerst warm genoeg om het warm te noemen, maar alsnog hou ik de telefoon zo vast dat ik dat niet eens voelquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:27 schreef Dennis101 het volgende:
Overigens merk ik ook niets van het 'extreem' warm worden van de telefoon. Laden en spelen tegelijk zorgde ervoor dat mijn Desire het wel erg warm kreeg terwijl ik de One X nog prima beet kan houden zonder dat het me opvalt dat deze erg heet wordt.
Welke provider?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:25 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik vond hem tijdens het opladen terwijl ik zo'n spel speelde hem wel erg warm worden bij de camera, echt wel duidelijker merkbaar dan bij de Desire.
Die van mij is vandaag opgestuurdvoor het stofje onder het scherm, hopelijk vrijdag al een nieuwe binnen
Kan je niet naar een vodafone-winkel?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:16 schreef MacorgaZ het volgende:
GSMeasy webshop, provider Vodafone toen met die geweldige actie.
Er staat steeds dat dezelfde dag van binnenkomst van je oude telefoon de nieuwe telefoon al wordt verzonden, maar als ik rekening houd met een dag vertraging komt die vrijdag aan. Alsnog lekker snel
Ik gebruik nu weer een SE K800i omdat mijn Desire al verkocht is, en tering, over lelijke onbruikbare bakstenen gesproken
Heb dat probleem soms. Verder heb ik gewoon tijd en weer/ friend stream en agenda. En nog van die kleine rotatie vergrendeling/helderheid/sync widget.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
Voor de mensen die ook last hebben van het 'loading' probleem een maat van me heeft de oorzaak gevonden. Die widgets van muziek en foto's zorgen ervoor dat het lang duurt voordat je weer terug naar bureaublad gaat vanuit een applicatie.
Ik heb bijna alle widgets behalve tijd/weer en agenda laten staan en heb geen laden meer gehad Gewoon weer snel dus zoals het zou moeten
Geeft bij mij nog steeds niets aan. Zelfs niet als ik handmatig ga checken voor een update.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:26 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kreeg een melding dat er een systeem updat ebeschikbaar is. Nu heb ik die gedownload alleen zit ie al 10 min op scherm 'download gelukt updatepakket wordt gecontroleerd...'
Waarom duurt dit zo lang
Houd me op de hoogte want na het downloaden doet het absoluut niks.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:32 schreef Dennis101 het volgende:
Ik heb blijkbaar ook een update, ga hem nu downloaden/installeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |