abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110423316
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 23:45 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Maar wat noem je geen grote stap voorwaarts? Nogmaals, ik ben een Android liefhebber en fan..maar moet gewoon bekennen dat de 4S echt wel een fijne upgrade was vanaf de 4. Ze hebben hun zwakte punten(camera en ouderwetse processor) duidelijk verbeterd. Qua specs staat de iPhone 4S nog altijd met gemak zijn mannetje, en dat in een markt waar iedere maand tientllen nieuwe toestellen uitkomen. Dat is knap. En qua specs zal op sommige punten de one x het wel winnen van de 4S, maar het beste totaal plaatje biedt nog steeds de 4S. Software en hardware in harmonie, dat kun je van de One X niet zeggen als je de kleine klachten leest.
Ik noem de 4S geen grote stap voorwaarts, ja hij was weer wat sneller. Verder vind ik dat ding echt niet beter dan een SII of een One X. Maar zoals ik al eerder zei, ik verwacht momenteel ook geen grote stappen voorwaarts. Fabrikanten van Android zijn veel te specs geil, ze moeten eens werken aan software optimalisatie.
pi_110423412
Leuke video vergelijking van de One X versus de Nexus:

maandag 16 april 2012 @ 23:49:55 #153
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_110423431
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:47 schreef Dennis101 het volgende:
Ik noem de 4S geen grote stap voorwaarts, ja hij was weer wat sneller. Verder vind ik dat ding echt niet beter dan een SII of een One X. Maar zoals ik al eerder zei, ik verwacht momenteel ook geen grote stappen voorwaarts. Fabrikanten van Android zijn veel te specs geil, ze moeten eens werken aan software optimalisatie.
Ik vind het opvallend dat wij hier precies hetzelfde over denken, en toch tot uiteenlopende conclusies komen. Ik vind de iPhone ook niet significant beter. Maar wel iets beter, of in ieder geval even goed. Dus is een upgrade zinloos, zeker als ik er qua camera op achteruit ga.
pi_110423546
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik vind het opvallend dat wij hier precies hetzelfde over denken, en toch tot uiteenlopende conclusies komen. Ik vind de iPhone ook niet significant beter. Maar wel iets beter, of in ieder geval even goed. Dus is een upgrade zinloos, zeker als ik er qua camera op achteruit ga.
Voor zover ik begrijp loop je telkens al met de nieuwste telefoons rond, ik koop 1x in de 2 jaar een nieuw toestel en dan is voor mij elke telefoon een stap voorwaarts. Als ik dan voor mijzelf kijk zitten er aan de iPhone teveel nadelen terwijl de One X een aantal voordelen heeft die voor mij weer belangrijk zijn. En nee, de One X is zeker niet perfect, maar het perfecte toestel verwacht ik ook niet zo snel.
pi_110423735
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:52 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Voor zover ik begrijp loop je telkens al met de nieuwste telefoons rond, ik koop 1x in de 2 jaar een nieuw toestel en dan is voor mij elke telefoon een stap voorwaarts. Als ik dan voor mijzelf kijk zitten er aan de iPhone teveel nadelen terwijl de One X een aantal voordelen heeft die voor mij weer belangrijk zijn. En nee, de One X is zeker niet perfect, maar het perfecte toestel verwacht ik ook niet zo snel.
Wat is dan het nadeel van de iPhone buiten het kleinere scherm?Ik heb nu een Galaxy Nexus, maar als de iPhone 4S 4 inch was geweest was ik voor de 4S gegaan.
pi_110423805
quote:

[..]

Als Samsung de camera nog aanpakt, een beter scherm en Touchwiz niet meer zo crap is in de S3, heb je bijna het perfecte toestel.
pi_110423827
Zullen we weer verder ontopic gaan en niet topics lang over de iphone vs android hebben>
  maandag 16 april 2012 @ 23:59:39 #158
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_110423843
quote:

[..]

Dat hoeft ook niet. En als je tevreden bent met de One X is dat alleen maar positief. Het is een mooi toestel waarmee je ongetwijfeld 2 jaar verder kan (mijn vader is nog steeds tevreden met zijn Desire). Ik ben zelf een beetje een gadgetfreak, en dit is een hobby voor mij, dus ik vind het leuk om grote verbeteringen te zien en de beste toestellen uit te proberen. Meestal koop ik deze tweedehands en verkoop ik deze na een tijdje door als er een nieuw toestel is waar ik mee wil spelen.

Mijn main toestel is al jaren de iPhone, maar ik zit al sinds de HTC Hero te wachten op het moment dat een Android-toestel mij alles kan bieden wat de iPhone kan, en genoeg pluspunten heeft om daarvoor te kiezen. Dit voornamelijk omdat iOS in essentie nog steeds hetzelfde is en hoewel ik het persoonlijk nog het beste smartphone OS vind, begint het na ruim drie jaar toch een beetje saai te worden. Vandaar dat ik alles van de Palm Pre tot de Nokia N9 en daartussen geprobeerd heb.
pi_110423872
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2012 23:57 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wat is dan het nadeel van de iPhone buiten het kleinere scherm?Ik heb nu een Galaxy Nexus, maar als de iPhone 4S 4 inch was geweest was ik voor de 4S gegaan.
Hoewel iedereen het heeft over intuïtieve bediening kan ik er niet fatsoenlijk mee omgaan. Ik vind android persoonlijk fijner werken (al zal dat ook een deel gewenning zijn). Daarnaast de kosten, een iPhone kost mij simpelweg te veel zowel in aanschaf (bij een abonnement) en veel apps zijn ook betaalt.
  dinsdag 17 april 2012 @ 00:01:20 #160
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_110423916
quote:
8s.gif Op maandag 16 april 2012 23:59 schreef FL_Freak het volgende:
Zullen we weer verder ontopic gaan en niet topics lang over de iphone vs android hebben>
Dit is meer het vergelijken van individuele toestellen dan iPhone vs. Android. Ja, een van de toestellen waar we het over hebben is toevallig een iPhone, maar we hebben het over de toestellen, niet het besturingssysteem. En iPhone vs. Android-discussies zijn nooit zo genuanceerd als het er nu aan toe gaat.
pi_110423919
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 23:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. En als je tevreden bent met de One X is dat alleen maar positief. Het is een mooi toestel waarmee je ongetwijfeld 2 jaar verder kan (mijn vader is nog steeds tevreden met zijn Desire). Ik ben zelf een beetje een gadgetfreak, en dit is een hobby voor mij, dus ik vind het leuk om grote verbeteringen te zien en de beste toestellen uit te proberen. Meestal koop ik deze tweedehands en verkoop ik deze na een tijdje door als er een nieuw toestel is waar ik mee wil spelen.

Mijn main toestel is al jaren de iPhone, maar ik zit al sinds de HTC Hero te wachten op het moment dat een Android-toestel mij alles kan bieden wat de iPhone kan, en genoeg pluspunten heeft om daarvoor te kiezen. Dit voornamelijk omdat iOS in essentie nog steeds hetzelfde is en hoewel ik het persoonlijk nog het beste smartphone OS vind, begint het na ruim drie jaar toch een beetje saai te worden. Vandaar dat ik alles van de Palm Pre tot de Nokia N9 en daartussen geprobeerd heb.
Denk dat je over 2,5 week misschien zoiets hebt, dit gaat mijn eerste Android voor vast worden met de S3;)
pi_110423954
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 00:00 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Hoewel iedereen het heeft over intuïtieve bediening kan ik er niet fatsoenlijk mee omgaan. Ik vind android persoonlijk fijner werken (al zal dat ook een deel gewenning zijn). Daarnaast de kosten, een iPhone kost mij simpelweg te veel zowel in aanschaf (bij een abonnement) en veel apps zijn ook betaalt.
Ok, duidelijk.
  dinsdag 17 april 2012 @ 00:04:56 #163
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_110424029
quote:
0s.gif Op [quote]1s.gif [b]Op dinsdag 17 april 2012 00:01 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Denk dat je over 2,5 week misschien zoiets hebt, dit gaat mijn eerste Android voor vast worden met de S3;)
Het zal verre van mijn eerste Android worden, hoor ;) En als de Galaxy S2 enige indicatie is, zou je zomaar gelijk kunnen hebben. Al moet een toestel wel heel erg goed zijn, wil ik definitief switchen. Ik heb in de AppStore inmiddels zo'n 100 euro uitgegeven aan applicaties die probleemloos overdraagbaar zijn naar de nieuwe iPhone, en die ik op Android moet missen.

Maar een camera die een nieuwe standaard zet op smartphone-gebied zou de keuze wel interessant maken :)
  dinsdag 17 april 2012 @ 01:40:49 #164
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_110425904
Hm. eigenlijk moet Splackavellie02 mijn UI krijgen, want hij is hem duidelijk meer waard 10.gif
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_110428672
Kan er niet een speciaal topic worden aangemaakt voor de Apple, HTC en Samsung fanboys, waar ze lekker kunnen discussiëren welke phone beter is. Ik lees liever in dit topic handige informatie, tips en trucs over de One X.
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:02:01 #166
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_110429337
Dat word een te grote discussie.. Willen de mods überhaupt ook niet aan beginnen ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 17 april 2012 @ 10:09:26 #167
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_110429534
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 09:38 schreef BasNijmegen het volgende:
Kan er niet een speciaal topic worden aangemaakt voor de Apple, HTC en Samsung fanboys, waar ze lekker kunnen discussiëren welke phone beter is. Ik lees liever in dit topic handige informatie, tips en trucs over de One X.
Het ging er helemaal niet om welke smartphone beter is; het ging erom dat de One X, hoewel het een erg goed toestel is, beneden verwachting presteert.
pi_110430470
Is het trouwens mogelijk om opgeslagen data van games van mijn Desire naar mijn One X over te zetten? En zo ja, hoe?
pi_110430903
had trouwens niet verwacht dat er zoveel bugs in zouden zitten in deze nieuwe toestellen, de htc heeft er dus wat maar lees ook over gele vlekken in het scherm van de xperia s.. je zou zeggen dat ze het na zoveel jaar android toch wel een beetje onder de knie hebben... maar misschien zijn de 720p schermen een oorzaak..

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2012 10:55:38 ]
pi_110431047
quote:
5s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:39 schreef Dennis101 het volgende:
Is het trouwens mogelijk om opgeslagen data van games van mijn Desire naar mijn One X over te zetten? En zo ja, hoe?
Titanium backup.
BlaBlaBla
pi_110431277
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 10:59 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Titanium backup.
Ik heb alleen geen root op mijn Desire.
pi_110432172
Misschien een beetje laat maar een goede tool om de camera te kunnen vergelijken.
http://www.gsmarena.com/p(...)2=4164&idPhone3=4212
--- ҉ ---
pi_110432915
Vannacht een WTF momentje met mijn tel mee gemaakt. Net voor het slapen gaan zag ik dat Kubus nog 2 oude tracks van hem en sticks dropte op Twitter. Dus ik ging die even aan mijn favorieten toevoegen maar ik klikte ook een track aan om even te beluisteren. Na 10 sec beluisterd te hebben besloot ik de tracks voor de dag erop te bewaren en te gaan slapen.

Maar toen ineens midden in de nacht fucking harde muziek (Kubus en Sticks maar dat drong eerst niet tot mij door) waar ik van wakker werd. Dus ik met me slaperige kut kop aan het zoeken waar het weg kwam. Wekker op telefoon? Nee scherm gaf normaal home aan. TV? Nee, ook niet. Tot ik alle stekkers eruit trok en de muziek uit mijn telefoon kwam. Maar ik kon helemaal niks zien op mijn scherm? Gaf gewoon home aan? Ik kon het ook pas stoppen toen ik mijn tel een reset gaf.

Waar kan dit aan liggen? Foutje van HTC, Android of Soundcloud?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_110433080
En beats audio toch wel een gigantische flop??

http://smartphoneblognl.b(...)we-cfo-voor-htc.html
Uitvinder van de biersmiley.
pi_110433886
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 11:32 schreef Wells.p het volgende:
Misschien een beetje laat maar een goede tool om de camera te kunnen vergelijken.
http://www.gsmarena.com/p(...)2=4164&idPhone3=4212
Handig, thanks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')