Ik noem de 4S geen grote stap voorwaarts, ja hij was weer wat sneller. Verder vind ik dat ding echt niet beter dan een SII of een One X. Maar zoals ik al eerder zei, ik verwacht momenteel ook geen grote stappen voorwaarts. Fabrikanten van Android zijn veel te specs geil, ze moeten eens werken aan software optimalisatie.quote:Op maandag 16 april 2012 23:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Maar wat noem je geen grote stap voorwaarts? Nogmaals, ik ben een Android liefhebber en fan..maar moet gewoon bekennen dat de 4S echt wel een fijne upgrade was vanaf de 4. Ze hebben hun zwakte punten(camera en ouderwetse processor) duidelijk verbeterd. Qua specs staat de iPhone 4S nog altijd met gemak zijn mannetje, en dat in een markt waar iedere maand tientllen nieuwe toestellen uitkomen. Dat is knap. En qua specs zal op sommige punten de one x het wel winnen van de 4S, maar het beste totaal plaatje biedt nog steeds de 4S. Software en hardware in harmonie, dat kun je van de One X niet zeggen als je de kleine klachten leest.
Ik vind het opvallend dat wij hier precies hetzelfde over denken, en toch tot uiteenlopende conclusies komen. Ik vind de iPhone ook niet significant beter. Maar wel iets beter, of in ieder geval even goed. Dus is een upgrade zinloos, zeker als ik er qua camera op achteruit ga.quote:Op maandag 16 april 2012 23:47 schreef Dennis101 het volgende:
Ik noem de 4S geen grote stap voorwaarts, ja hij was weer wat sneller. Verder vind ik dat ding echt niet beter dan een SII of een One X. Maar zoals ik al eerder zei, ik verwacht momenteel ook geen grote stappen voorwaarts. Fabrikanten van Android zijn veel te specs geil, ze moeten eens werken aan software optimalisatie.
Voor zover ik begrijp loop je telkens al met de nieuwste telefoons rond, ik koop 1x in de 2 jaar een nieuw toestel en dan is voor mij elke telefoon een stap voorwaarts. Als ik dan voor mijzelf kijk zitten er aan de iPhone teveel nadelen terwijl de One X een aantal voordelen heeft die voor mij weer belangrijk zijn. En nee, de One X is zeker niet perfect, maar het perfecte toestel verwacht ik ook niet zo snel.quote:Op maandag 16 april 2012 23:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat wij hier precies hetzelfde over denken, en toch tot uiteenlopende conclusies komen. Ik vind de iPhone ook niet significant beter. Maar wel iets beter, of in ieder geval even goed. Dus is een upgrade zinloos, zeker als ik er qua camera op achteruit ga.
Wat is dan het nadeel van de iPhone buiten het kleinere scherm?Ik heb nu een Galaxy Nexus, maar als de iPhone 4S 4 inch was geweest was ik voor de 4S gegaan.quote:Op maandag 16 april 2012 23:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor zover ik begrijp loop je telkens al met de nieuwste telefoons rond, ik koop 1x in de 2 jaar een nieuw toestel en dan is voor mij elke telefoon een stap voorwaarts. Als ik dan voor mijzelf kijk zitten er aan de iPhone teveel nadelen terwijl de One X een aantal voordelen heeft die voor mij weer belangrijk zijn. En nee, de One X is zeker niet perfect, maar het perfecte toestel verwacht ik ook niet zo snel.
Als Samsung de camera nog aanpakt, een beter scherm en Touchwiz niet meer zo crap is in de S3, heb je bijna het perfecte toestel.quote:Op maandag 16 april 2012 23:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Voor zover ik begrijp loop je telkens al met de nieuwste telefoons rond, ik koop 1x in de 2 jaar een nieuw toestel en dan is voor mij elke telefoon een stap voorwaarts. Als ik dan voor mijzelf kijk zitten er aan de iPhone teveel nadelen terwijl de One X een aantal voordelen heeft die voor mij weer belangrijk zijn. En nee, de One X is zeker niet perfect, maar het perfecte toestel verwacht ik ook niet zo snel.
Dat hoeft ook niet. En als je tevreden bent met de One X is dat alleen maar positief. Het is een mooi toestel waarmee je ongetwijfeld 2 jaar verder kan (mijn vader is nog steeds tevreden met zijn Desire). Ik ben zelf een beetje een gadgetfreak, en dit is een hobby voor mij, dus ik vind het leuk om grote verbeteringen te zien en de beste toestellen uit te proberen. Meestal koop ik deze tweedehands en verkoop ik deze na een tijdje door als er een nieuw toestel is waar ik mee wil spelen.quote:Op maandag 16 april 2012 23:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoewel iedereen het heeft over intuïtieve bediening kan ik er niet fatsoenlijk mee omgaan. Ik vind android persoonlijk fijner werken (al zal dat ook een deel gewenning zijn). Daarnaast de kosten, een iPhone kost mij simpelweg te veel zowel in aanschaf (bij een abonnement) en veel apps zijn ook betaalt.quote:Op maandag 16 april 2012 23:57 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat is dan het nadeel van de iPhone buiten het kleinere scherm?Ik heb nu een Galaxy Nexus, maar als de iPhone 4S 4 inch was geweest was ik voor de 4S gegaan.
Dit is meer het vergelijken van individuele toestellen dan iPhone vs. Android. Ja, een van de toestellen waar we het over hebben is toevallig een iPhone, maar we hebben het over de toestellen, niet het besturingssysteem. En iPhone vs. Android-discussies zijn nooit zo genuanceerd als het er nu aan toe gaat.quote:Op maandag 16 april 2012 23:59 schreef FL_Freak het volgende:
Zullen we weer verder ontopic gaan en niet topics lang over de iphone vs android hebben>
Denk dat je over 2,5 week misschien zoiets hebt, dit gaat mijn eerste Android voor vast worden met de S3;)quote:Op maandag 16 april 2012 23:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. En als je tevreden bent met de One X is dat alleen maar positief. Het is een mooi toestel waarmee je ongetwijfeld 2 jaar verder kan (mijn vader is nog steeds tevreden met zijn Desire). Ik ben zelf een beetje een gadgetfreak, en dit is een hobby voor mij, dus ik vind het leuk om grote verbeteringen te zien en de beste toestellen uit te proberen. Meestal koop ik deze tweedehands en verkoop ik deze na een tijdje door als er een nieuw toestel is waar ik mee wil spelen.
Mijn main toestel is al jaren de iPhone, maar ik zit al sinds de HTC Hero te wachten op het moment dat een Android-toestel mij alles kan bieden wat de iPhone kan, en genoeg pluspunten heeft om daarvoor te kiezen. Dit voornamelijk omdat iOS in essentie nog steeds hetzelfde is en hoewel ik het persoonlijk nog het beste smartphone OS vind, begint het na ruim drie jaar toch een beetje saai te worden. Vandaar dat ik alles van de Palm Pre tot de Nokia N9 en daartussen geprobeerd heb.
Ok, duidelijk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 00:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoewel iedereen het heeft over intuïtieve bediening kan ik er niet fatsoenlijk mee omgaan. Ik vind android persoonlijk fijner werken (al zal dat ook een deel gewenning zijn). Daarnaast de kosten, een iPhone kost mij simpelweg te veel zowel in aanschaf (bij een abonnement) en veel apps zijn ook betaalt.
Het zal verre van mijn eerste Android worden, hoorquote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 17 april 2012 00:01 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Denk dat je over 2,5 week misschien zoiets hebt, dit gaat mijn eerste Android voor vast worden met de S3;)
Het ging er helemaal niet om welke smartphone beter is; het ging erom dat de One X, hoewel het een erg goed toestel is, beneden verwachting presteert.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:38 schreef BasNijmegen het volgende:
Kan er niet een speciaal topic worden aangemaakt voor de Apple, HTC en Samsung fanboys, waar ze lekker kunnen discussiëren welke phone beter is. Ik lees liever in dit topic handige informatie, tips en trucs over de One X.
Titanium backup.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:39 schreef Dennis101 het volgende:
Is het trouwens mogelijk om opgeslagen data van games van mijn Desire naar mijn One X over te zetten? En zo ja, hoe?
Handig, thanks.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:32 schreef Wells.p het volgende:
Misschien een beetje laat maar een goede tool om de camera te kunnen vergelijken.
http://www.gsmarena.com/p(...)2=4164&idPhone3=4212
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |