Prul van HTCquote:Op zondag 15 april 2012 23:22 schreef PhatBassBoom het volgende:
Wat voor oordoppies krijg je er eigenlijk bij?
Oh ok. Dan koop ik wel weer creativesquote:
Epicquote:Op zaterdag 14 april 2012 15:18 schreef lkb9000 het volgende:
Telefoooooon nummer viiieeeeeeer...... trilfunctie werkt niet......
Is voor Bozzquote:Op maandag 16 april 2012 12:33 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gelukkig geen enkel probleem met de standaard browser of Google Play
Storing bij KPN.quote:Op maandag 16 april 2012 12:12 schreef Michhas het volgende:
Iemand problemen met browsen en apps downloaden?
Vriend van me heeft gewoon internetverbinding (kan Whatsappen en e-mailen e.d.), maar krijgt verbindingsproblemen in zijn browser. Ook kan hij geen apps downloaden in de market.
Klopt. Gelukkig gaat browsen via Opera Mini wel.quote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Storing bij KPN.
http://tweakers.net/nieuw(...)mobiel-internet.html
Ah oke, thanks.quote:Op maandag 16 april 2012 13:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Storing bij KPN.
http://tweakers.net/nieuw(...)mobiel-internet.html
Ik gebruik Mirens browser over het algemeen. Is erg fijn en heeft een mooie dashboard en favorieten etc. Dolphin HD fijn?quote:Op maandag 16 april 2012 12:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Voor mensen met browser problemen: probeer eens een andere browser. Dolphin HD doet het hier helemaal prima!
Zal mijn vriendin niet zo leuk vindenquote:Op maandag 16 april 2012 19:12 schreef PhatBassBoom het volgende:
Kunnen jullie trouwens wat pics posten die jullie hebben geschoten met de one x
Je mag haar hoofd blurren.quote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Zal mijn vriendin niet zo leuk vinden.
Het blijft een mobiel. Is het wel vergelijkbaar met de Galaxy S2?quote:Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik upload wel een rar met een burst-shot die ik snel even maakte, daarin is de snelheid echt goed te zien.
Echte "oh my god, wat een details en blabla, beter dan een DSLR"-foto's heb ik niet.
Als je even Googled zul je genoeg vergelijkingen tegenkomen, oordeel zelf.quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Het blijft een mobiel. Is het wel vergelijkbaar met de Galaxy S2?
Burst-shot, supervetquote:Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik upload wel een rar met een burst-shot die ik snel even maakte, daarin is de snelheid echt goed te zien.
Echte "oh my god, wat een details en blabla, beter dan een DSLR"-foto's heb ik niet.
Burst-shot rar á 42MB: http://dl.dropbox.com/u/4407285/Camera%20Uploads.rar
En ja, alle exif-data inclusief gps-coordinaten zitten nog in de foto's, maar het is gemaakt toen ik naar school ging dus mijn adres vind je niet
Ik zal voornamelijk auto's fotograferen voor mijn werk. Ziet er iig goed genoeg uit.quote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je even Googled zul je genoeg vergelijkingen tegenkomen, oordeel zelf.
Naar mijn idee zijn alle foto's wel scherp, alleen (vooral van) omgevingen zijn de kleuren vaal en grauwig. Moet nog wel een update komen voor de camera vind ik dus, lijkt mij een probleem wat op te lossen is. Nu kan je gewoon foto's nabewerken, alleen direct uit de camera zijn ze dus niet heel kleurvol.
Denk dat de Galaxy S2 beter is in dat opzicht.
Wat ik wel erg tof vind van de HTC One X is foto's van objecten dichtbij (macro), dat doet ie erg goed. Stuk beter dan elke telefoon die ik in mijn handen heb gehad, denk dat dat z'n sterkste punt is. En dan heb ik het gewoon over de standaardmodus (auto), niet per se macrostand want dat doet verder toch weinig.
Dit moet genoeg vergelijkingsmateriaal zijn:
http://www.phonearena.com(...)-vs-iPhone-4S_id3006
Maar het komt er op neer dat qua beeldkwaliteit er betere keuzes zijn, vooralsnog. HTC One X is wel verreweg het snelste met toestel unlocken tot foto nemen en werkt erg makkelijk.
Wat dacht je van het object aantikken op je scherm zodat ie dan focust op het object?quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Macro is inderdaad erg goed als die goed focust (heb wat foto's waarbij die op de achtergrond focust...), en de 1.28-update bevat blijkbaar ook verbeteringen voor de camera.
quote:Firmware 1.27.xxx
Dit ontdekte Ron Smeets van de website MobileCowboys.nl, die al ervaring heeft met beide versies op zijn HTC One X. Zo waren de gemiddelde accuprestaties met de 1.26 versie zo rond de 8 a 10 uur en na de update naar versie 1.27 werd gemakkelijk de anderhalve dag gehaald bij eenzelfde gebruik.
quote:Camera
Ook zou de nieuwe firmware de camera prestaties verbeteren, zo laat Smeets weten. Hij heeft de HTC One X camera (met versie 1.27.xxx) laten testen door een professionele fotograaf, die onder de indruk was, dankzij de weinige ruis en korreligheid in de foto’s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |