Android wil zelf dat alle fysieke knoppen verdwijnen met de tijd..quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:01 schreef Wells.p het volgende:
Gegroeten allen.
Eind van de middag mijn telefoon in bezit de HTC One X grijs JEEEEUH!!!
------------
Kom gelijk maar even zeiken. Waarom is de menu knop weg? de apps die het niet ondersteunen hebben een lelijke zwarte balk. En de apps die het wel ondersteunen zit menu rechts boven ook niet het dichts bij je duimen. Verder erg tevreden
Oke, maar alsnog had het beter gevonden als de knop die nu rechts zit dat dat de 3 puntjes waren geweest. En als je die bijv. ingedrukt houd dat er dan multitask komt. Die knop zit nu op een hele belangrijke plaats maar zo vaak gebruik ik hem niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Android wil zelf dat alle fysieke knoppen verdwijnen met de tijd..
Waarom eigenlijk? ik heb nergens langs van al moet zeggen dat ik hem pas sinds gister middag heb.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:51 schreef FL_Freak het volgende:
Keertje herstarten al geprobeerd?
En die update mag trouwens wel een keer komen zeg
net gedaan, maar dat is het ook niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:51 schreef FL_Freak het volgende:
Keertje herstarten al geprobeerd?
En die update mag trouwens wel een keer komen zeg
Gewoon even afwachten? Misschien is hij voor die hele bulk nog thumbnails aan het maken ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
net gedaan, maar dat is het ook niet.
als ik in de lijst van albums / artiesten en genres wil scrollen.
doet hij het wel gewoon.
rara
nope, ff afwachten is ook geen succes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon even afwachten? Misschien is hij voor die hele bulk nog thumbnails aan het maken ofzo.
Niet aankunnen ? quad-core huhquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:49 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nope, ff afwachten is ook geen succes.
mischien kan hij het gewoon niet aan om daar door heen te scrollen.
dat zou dan wel een minpunt zijn van het telefoontje.
komt omdat je phil collins in je lijst hebtquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:30 schreef kawa4 het volgende:
vraagje voor diegene, die de telefoon ook gebruiken als mp3 speler:
ik heb er net dus ongeveer zo'n 1500 nummer opgezet.
alleen nou kan ik niet meer scrollen met dat kleine grijze balkje aan de rechter kant van de nummers.
zie foto
[ afbeelding ]
ik kan dat balkje wel naar beneden trekken alleen verschuift het beeld niet.
heeft er iemand meer last van.
toen ik er nog maar 300 nummer op had staan kon ik dat nog wel.
http://www.emuparadise.me(...)s/Android/GBAoid/314quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:02 schreef dimmak het volgende:
Nog een goede Gameboy Advance emu trouwens? Gratis?
Ik heb geen problemen met 1583 nummers dus dat is best raarquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:02 schreef kawa4 het volgende:
ik denk dat het met het aantal nummer te maken heeft, heb er net iets van honder afgegooid ( staan er nou maar 1398 op.
Hee deze is inderdaad behoorlijk chill, thanksquote:
Wat doe je toch met dat ding lenny?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:33 schreef lkb9000 het volgende:
Ennn hij heeft weer een dooie pixel, FUCK!
Helemaal nietsquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat doe je toch met dat ding lenny?
Die van mij hebben ze vandaag proberen af te leveren, maar er was niemand thuisMorgen herkansing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |