Plus je kunt tot 60 dagen per jaar je internet en sms tegoed meenemen naar een hoop Europese landen. Die leaseconstructie van Hi vind ik zelf ook 3x niets.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind de Vodafone Web Smart abonnementen wel fijn in elkaar zitten, voor mijn gebruik dan (100minuten, 3000sms, 1GB data 14.4mbps, gemiddeld ¤36 per maand).
Hi heeft wel dat vervelende toestel lease systeem, dat zou ik zelf nooit willen.
ik heb dit aanbod nu ook gekregen.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:04 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb Bel+Sms+Web Smart van Vodafone met 1GB internet, 3000 smsjes en 100 belminuten voor gemiddeld iets van ¤35,- per maand gedurende twee jaar en een gratis toestel
Edit: wat Ikb9000 dus zei
Die smsjes zijn ook niet zo boeiend, maar het is het enige abonnement waarbij je een fatsoenlijke hoeveelheid data krijgt en een redelijke hoeveelheid belminuten.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb dit aanbod nu ook gekregen.
zit echt te dubben, wat moet ik met 3000 sms, ik WA
en als zijn die sms dan van je belminuten af?
De Desire voelde bij mij nadat ik aan de One X gewend was echt aan als een lomp, dik ding, de One X is dunner en lichter en heeft het gewicht door het grotere formaat ook meer verdeeld waardoor die echt veel smoother aanvoeltquote:Op woensdag 18 april 2012 14:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat hij te groot zou zijn, maar zonder te overdrijven was ik er binnen 5 minuten aan gewond en keek ik naar mijn HTC Desire en vroeg ik mij af hoe ik had kunnen leven met zo'n klein scherm.
Die snelle camera lijkt me ook erg handig. De foto's zijn op zich scherp zat maar bij veel toestellen moet je eerst goed laten focussen en ben je zo een paar seconden verder. Dit is echt snapshots maken en dat is echt een pre.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef Oksel het volgende:
Toptoestel. Snel. Dat is het enige wat telt voor mij.
Nee, je hebt sowieso 100 belminuten. Het alternatief is 250 belminuten of sms en 500MB data voor ongeveer dezelfde prijs, maar als je niet veel belt zou ik lekker voor die andere gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb dit aanbod nu ook gekregen.
zit echt te dubben, wat moet ik met 3000 sms, ik WA
en als zijn die sms dan van je belminuten af?
ik heb nu een 150 abo en maak lang niet altijd mn minuten opquote:Op woensdag 18 april 2012 15:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, je hebt sowieso 100 belminuten. Het alternatief is 250 belminuten of sms en 500MB data voor ongeveer dezelfde prijs, maar als je niet veel belt zou ik lekker voor die andere gaan.
Die heb ik ook en die is prima, niet zo'n dik hoesje waardoor de telefoon nog groter wordt maar gewoon een extra dun laagje om het toestel heen. In het hoesje is ie makkelijker in je broekzak te stoppen dan zonder hoesje want dat nepleer glijdt zo je broekzak inquote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Gebruiken jullie een hoesje en, zo ja, wat voor één? Ik heb het idee dat 'ie best tegen een stootje kan en heb 'm nu gewoon onbeschermd in mijn broekzak zitten, maar wil te zijner tijd wel een hoesje aanschaffen.
Op Tweakers zag ik goede ervaringen met dit ding, en voor ¤3,50 kan je er natuurlijk geen buil aan vallen:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)e7f574#ht_879wt_1296
Geloof me, ben ook over gestapt vanaf de sensation, maar de One X is wel sensationeel.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:23 schreef M1stral het volgende:
Beetje laat van de partij... Maar ik heb eerdaags een One X.
Kom van een Sensation, dus echt sensationeel zal het wel niet gaan worden.
Ik zie daar het nut niet zo van in, als hij eenmaal in mijn zak zit gebeurd er niets mee en als ik hem wil gebruiken zal hij alsnog uit het hoesje moeten waardoor de kans op vallen wmb groter wordt. Sowieso gebruik ik geen hoesje, mijn Desire is ook 2 jaar onbeschermd gebleven.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Tauchmeister het volgende:
Gebruiken jullie een hoesje en, zo ja, wat voor één? Ik heb het idee dat 'ie best tegen een stootje kan en heb 'm nu gewoon onbeschermd in mijn broekzak zitten, maar wil te zijner tijd wel een hoesje aanschaffen.
Op Tweakers zag ik goede ervaringen met dit ding, en voor ¤3,50 kan je er natuurlijk geen buil aan vallen:
ik heb ook die hoesje. en dan vooral voor de korreltje zand in mb broekzak wat voor krassen kan zorgen.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zie daar het nut niet zo van in, als hij eenmaal in mijn zak zit gebeurd er niets mee en als ik hem wil gebruiken zal hij alsnog uit het hoesje moeten waardoor de kans op vallen wmb groter wordt. Sowieso gebruik ik geen hoesje, mijn Desire is ook 2 jaar onbeschermd gebleven.
Ik had helemaal geen behoefte aan een hoesje, maar voor dat geld... *besteltquote:Op woensdag 18 april 2012 15:30 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bazentelefoon als dit is heeft een aantal prachtige specificaties, mooi scherm, mooie interface. Al dat soort dingen zijn me bekend, maar wat ik graag zou willen weten (niet van groot belang maar nieuwsgierigheid) is hoe de camera is in donkere omgevingen of met hard geluid, bijvoorbeeld een concert in een overdekte locatie.
echt mooi dat HDR.. voor een telefoon vind ik dit echt goed..quote:Op woensdag 18 april 2012 18:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Normaal
[ afbeelding ]
HDR
Zekerquote:Op woensdag 18 april 2012 18:44 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
echt mooi dat HDR.. voor een telefoon vind ik dit echt goed..
en nu met? hahaquote:Op woensdag 18 april 2012 19:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ZekerAl moet je wel vaste handen hebben, helemaal in het donker. Op het scherm van de One X zelf knallen die HDR foto's er zo mooi uit
[ link | afbeelding ]
Dit is weer zonder HDR volgens mij.
De kosten. Je betaalt ongeveer de waarde van de telefoon alleen mag je hem aan het einde van de rit niet houden. Nou is dat niet zo'n probleem, maar als je bij bijvoorbeeld Vodafone net zo veel betaald waarna ik mijn telefoon wel mag houden verkoop ik hem daarna liever zelf voor 100 euro.quote:Op woensdag 18 april 2012 19:41 schreef Fiorano het volgende:
Ik ga wel ff naar The Phone House voor m'n abbo. Maar wat is er tegen die Lease constructie van Hi? Mij lijkt het wel handig, en ik hoef toch m'n mobiel niet als m'n abonnement is afgelopen te houden want ik heb inmiddels een la vol hier thuis...
Ik heb zelf Hi en zo vervelend is het niet hoor. Aan het einde van je abo kan je je toestel voor 15% van de dagwaarde na 2 jaar kopen.quote:Op woensdag 18 april 2012 14:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vind de Vodafone Web Smart abonnementen wel fijn in elkaar zitten, voor mijn gebruik dan (100minuten, 3000sms, 1GB data 14.4mbps, gemiddeld ¤36 per maand).
Hi heeft wel dat vervelende toestel lease systeem, dat zou ik zelf nooit willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |