quote:Azur ligt idd in het centrum ja, aan het Balatonmeer (dacht ik...ben er geloof ik 1x in de lobby geweest)
Op zaterdag 27 juli 2002 15:19 schreef Paperclipjes het volgende:
We zitten in hotel Azur.... dat schijnt nogal in het centrum te zijn dus voor ons hopelijk geen discobussen...
quote:Euhm GEEN Hotel Azur... beste kun je daar gewoon een appartement huren, er zit een Nederlandstalig reisbureau, via hun kun je het ook doen, hele aardige mensen. Ik heb daar alleen geen telefoonnummer van.
Op zaterdag 4 januari 2003 20:23 schreef oorlog het volgende:
Wij gaan ons hier waarschijnlijk in de de komende zomervakantie ook vertoeven. Heeft iemand toevallig nog tips voor goede appartementen ofzo (niet te duur, wel goede kwaliteit!)????
quote:Weet je ook niet toevallig of ze een internet site hebben??
Op zondag 5 januari 2003 22:15 schreef Paperclipjes het volgende:[..]
Euhm GEEN Hotel Azur... beste kun je daar gewoon een appartement huren, er zit een Nederlandstalig reisbureau, via hun kun je het ook doen, hele aardige mensen. Ik heb daar alleen geen telefoonnummer van.
quote:Nee die hebben ze naar mijn weten niet. Je kunt ze via de Hongaarse ambassade bereiken.
Op maandag 6 januari 2003 16:02 schreef BOT het volgende:[..]
Weet je ook niet toevallig of ze een internet site hebben??
quote:Kijk hier eens : http://www.alba.hu/pukler/ Het zijn huisjes dus geen app. Heb ik afgelopen zomer een huisje gehuurd, was prima !!!
Op zaterdag 4 januari 2003 20:23 schreef oorlog het volgende:
Wij gaan ons hier waarschijnlijk in de de komende zomervakantie ook vertoeven. Heeft iemand toevallig nog tips voor goede appartementen ofzo (niet te duur, wel goede kwaliteit!)????
Lekker goedkoop eten. Vlak langs de die grote meer/badplaats (bn naam vergeten oei).
Stad was ook gezellig.
Uitgaansgelegenheden zijn ook goed (wel niet mijn soort muziek, dance/trance etc) en bus is goedkoop maar rijdt niet op tijd.
Wel een aanradertje...
quote:ik heb op de gogo camping gezeten, is verdomd eindje weg, maar voor 45 cent ben je er met de bus, die gaat ieder half uur geloof ik?! En snachts rijden er bussen om 't uur, let wel op kotsende mensen in de bus......
Op zondag 9 maart 2003 12:47 schreef VetteHap het volgende:
Wij hebben een huisje op het oog in Siofok om de komende zomer heen te gaan, dit ligt alleen 4 km van het centrum. Zijn er 's nachts bussen oid om terug te komen? Ik hoorde dat de 'gogo'-camping ook op die afstand van het centrum ligt...
Dit jaar waarschijnlijk naar Bulgarije. Ach ja, je moet toch wat he?
quote:Ik heb 2 jaar geleden op op die camping gestaan, tis er inderdaad erg gezellig, maar je hebt echt 0 comfort, douches vond ik smerig, en wij stonden redelijk dicht bij de biertent, dus slapen lukte ook niet erg.
Op woensdag 15 januari 2003 10:41 schreef Gerrit_Knol het volgende:
jaartje of drie geleden, ben ik met gogo in van die tentjes naar het Balaton geweest. Ik moet zeggen dat het 1 van de beteren vakanties was. Op de camping is goed te leven, zeker omdat er een biertent aanwezig is, waar degenen van de camping die nog zin hebben in een afzakkertje tot de vroege uurtjes doorgaan; mijn record: 10.30uur....
Groetjes Viv
beetje kansloos elke avond zat zijn en de rest van de dag niks doen ![]()
komt ook nog bij dat we anderhalve week keiharde reegn hadden en dat onze tenten lekten. nee zo'n kansloze zuipvakantie doe ik nooit meer
we gaan met z'n 2-en met een auto, en dan willen we wel aardig gaan stappen enzo.
heeft iemand tips ivm vervoer ter plekke? van de camping naar de stad enzo..we nemen fietsen mee, maar we hebben geen zin om 20 km te fietsen 's nachts ![]()
ik heb er nu al zin in...lekker bijna 4 weekjes door hongarije...
*bookmarkt*
Ik heb er zelf 6 maanden doorgbracht!!!
Jullie gaan zeker een goede tijd hebben!
Een paar vraagjes nog van mijn kant(ik ga er zelf ook heen komende zomer in een huis van m'n tante
)
-Hoe oud moet je zijn om daar uit te gaan, en controleren ze er streng op?
-Mag je daar al vanaf je 14e aan de sterke drank?
-Hoe zit het met de drukte?
alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |