abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5170142
quote:
Op zaterdag 27 juli 2002 15:19 schreef Paperclipjes het volgende:
We zitten in hotel Azur.... dat schijnt nogal in het centrum te zijn dus voor ons hopelijk geen discobussen...
Azur ligt idd in het centrum ja, aan het Balatonmeer (dacht ik...ben er geloof ik 1x in de lobby geweest)
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  zaterdag 4 januari 2003 @ 20:23:35 #27
15453 oorlog
The one and only
pi_7708577
Wij gaan ons hier waarschijnlijk in de de komende zomervakantie ook vertoeven. Heeft iemand toevallig nog tips voor goede appartementen ofzo (niet te duur, wel goede kwaliteit!)????
Ik neem niet de verantwoording voor de hierboven gemaakte opmerking.
  zondag 5 januari 2003 @ 22:15:24 #28
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_7727643
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:23 schreef oorlog het volgende:
Wij gaan ons hier waarschijnlijk in de de komende zomervakantie ook vertoeven. Heeft iemand toevallig nog tips voor goede appartementen ofzo (niet te duur, wel goede kwaliteit!)????
Euhm GEEN Hotel Azur... beste kun je daar gewoon een appartement huren, er zit een Nederlandstalig reisbureau, via hun kun je het ook doen, hele aardige mensen. Ik heb daar alleen geen telefoonnummer van.
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  maandag 6 januari 2003 @ 16:02:04 #29
40878 BOT
Casual Outside - Hardcore insi
pi_7739388
quote:
Op zondag 5 januari 2003 22:15 schreef Paperclipjes het volgende:

[..]

Euhm GEEN Hotel Azur... beste kun je daar gewoon een appartement huren, er zit een Nederlandstalig reisbureau, via hun kun je het ook doen, hele aardige mensen. Ik heb daar alleen geen telefoonnummer van.

Weet je ook niet toevallig of ze een internet site hebben??
  maandag 6 januari 2003 @ 16:13:58 #30
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_7739727
Hotel Agro was wel ok.. Mooie schone kamers enzo..
Maar verwacht niet teveel luxe voor je geld..
Lekkere bedden, een douche, wc, koelkast en tv.. En dan houdt het wel zo'n beetje op...
Wat ik gehoord heb van de andere hotels daar, was Agro nog de beste.. Ligt ook lekker dicht bij de camping en het strand, en dus lekker gezellig..
Enne, je kunt maar beter geen eten erbij nemen.. Dat vond ik, en bijna iedereen verder, niet te pruimen in dat hotel... Buiten de deur kost het niet eens zoveel.. Voor een gulden of 15 kun je heel behoorlijk avondeten daar.. (100 Forint us ongeveer 1 ouderwetse gulden)
Maar verder is het zeker aan te raden daar.. Beviel zeer goed, met Gogo tours dan.. Erg gezellig (En lekkere dames )
  maandag 6 januari 2003 @ 16:52:26 #31
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_7740899
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:02 schreef BOT het volgende:

[..]

Weet je ook niet toevallig of ze een internet site hebben??

Nee die hebben ze naar mijn weten niet. Je kunt ze via de Hongaarse ambassade bereiken.
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
pi_7761737
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:23 schreef oorlog het volgende:
Kijk hier eens : http://www.alba.hu/pukler/ Het zijn huisjes dus geen app. Heb ik afgelopen zomer een huisje gehuurd, was prima !!!
Nunc est bibendum
  dinsdag 14 januari 2003 @ 22:00:43 #33
34400 PietF
Captain Obvious
pi_7900275
*schop*
we willen met een aantal vrienden ook hierheen gaan, alleen zij willen zo cheap mogelijk in 2 persoons tentjes gaan, ikzelf eigenlijk liever niet.. iemand ervaring daarmee? degene die het het liefste wil heeft eigenlijk in zijn hoofd "voor de tent zitten & gezellig drinken enz"
Als iemand er meer van weet ik hoor het graag even, tentjes kan ik wel mee leven, maar dan moet het wel te doen zijn en niet een of andere gore teringbende. dan maar meer schuiven en in een apartement zitten.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
  dinsdag 14 januari 2003 @ 23:17:41 #34
31087 tummeke
(place disclaimer here)
pi_7902057
Tentjes zijn wel heel erg gezellig met gogotours.. Wij zaten dan in een hotel, en zagen echt dat de campinggasten het erg naar hun zin hadden. Het zijn geen grote tenten, en je hoeft ook geen privacy te verwachten, maar gezellig dat is het zeker...
In een hotel ben je toch wat meer afgezonderd, maarja daarvoor heb je dan ook je eigen douche enzo..
Dus je zult het moeten afwegen.. Wij hebben het in ons hotel iig erg naar ons zin gehad.
  woensdag 15 januari 2003 @ 10:41:47 #35
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_7906196
jaartje of drie geleden, ben ik met gogo in van die tentjes naar het Balaton geweest. Ik moet zeggen dat het 1 van de beteren vakanties was. Op de camping is goed te leven, zeker omdat er een biertent aanwezig is, waar degenen van de camping die nog zin hebben in een afzakkertje tot de vroege uurtjes doorgaan; mijn record: 10.30uur....

pi_7906253
Ik ben ook in 2000 geweest naar Siofok voor de zonsverduistering.

Lekker goedkoop eten. Vlak langs de die grote meer/badplaats (bn naam vergeten oei).

Stad was ook gezellig.

Uitgaansgelegenheden zijn ook goed (wel niet mijn soort muziek, dance/trance etc) en bus is goedkoop maar rijdt niet op tijd.

Wel een aanradertje...

...
pi_8976625
Wij hebben een huisje op het oog in Siofok om de komende zomer heen te gaan, dit ligt alleen 4 km van het centrum. Zijn er 's nachts bussen oid om terug te komen? Ik hoorde dat de 'gogo'-camping ook op die afstand van het centrum ligt...
  zondag 16 maart 2003 @ 18:13:45 #38
42504 Brammert
www.bruisend.tk
pi_9160404
quote:
Op zondag 9 maart 2003 12:47 schreef VetteHap het volgende:
Wij hebben een huisje op het oog in Siofok om de komende zomer heen te gaan, dit ligt alleen 4 km van het centrum. Zijn er 's nachts bussen oid om terug te komen? Ik hoorde dat de 'gogo'-camping ook op die afstand van het centrum ligt...
ik heb op de gogo camping gezeten, is verdomd eindje weg, maar voor 45 cent ben je er met de bus, die gaat ieder half uur geloof ik?! En snachts rijden er bussen om 't uur, let wel op kotsende mensen in de bus......
Echt vet? Je gezicht insmeren met boter, dan ben je pas vet! >> Bruisend.tk
  dinsdag 18 maart 2003 @ 16:12:00 #39
50886 ZIOPPA
Pinche Cabron
pi_9208191
Vorige zomer met 9 man een huisje gehuurd in Siofok, via internet, in totaal 140 Euro p.p. betaald voor 2 weken! Fantastische vakantie gehad, elke dag uitgegaan (heel gezellig en goede clubs, vooral Flort beviel me wel), elke dag uit eten (alles is zo goedkoop daar), meer is ook zooo relaxed, hebben goaltjes en basketballveldjes in water, niet zout, lekker fris.
Kortom: perfecte vakantieplek (kroegentocht, paintballen en schuimparty in Palace zijn aan te raden!!)

Dit jaar waarschijnlijk naar Bulgarije. Ach ja, je moet toch wat he?

pi_9277598
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 10:41 schreef Gerrit_Knol het volgende:
jaartje of drie geleden, ben ik met gogo in van die tentjes naar het Balaton geweest. Ik moet zeggen dat het 1 van de beteren vakanties was. Op de camping is goed te leven, zeker omdat er een biertent aanwezig is, waar degenen van de camping die nog zin hebben in een afzakkertje tot de vroege uurtjes doorgaan; mijn record: 10.30uur....

Ik heb 2 jaar geleden op op die camping gestaan, tis er inderdaad erg gezellig, maar je hebt echt 0 comfort, douches vond ik smerig, en wij stonden redelijk dicht bij de biertent, dus slapen lukte ook niet erg.
pi_10181340
Wij gaan deze zomer ook naar hongarije, we zitten op camping Ifjusag
en dat schijnt ook niet in Siofok te liggen.. maar als je s'nachts nog met de bus kunt terugkomen dan is het geen probleem!
heeft iemand hier ervaringen mee?

Groetjes Viv

zaterdag 3 mei 2003 @ 17:19:29 #42
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_10181355
Balaton is wel megatouristisch
[KNE]-Mod
  zondag 4 mei 2003 @ 13:37:27 #43
52747 Lelijke_Aap
Geel genot
pi_10194930
Ben ook in Siofok geweest een paar jaar geleden. Was toen wel cool. als je van karaoke houdt is de Big Shots the place to be. Erg gezellig. Meestal goed weer, lekker strand en alles is relatief goedkoop. Trouwens, opletten met pinnen. Een vriend van me ging pinnen en kwam met bijna 500 euro aan Forinten terug, had zich een nulletje vergist...
pi_10270292
ben er ook geweest, vond het eerlijk gezegd maar een kutvakantie

beetje kansloos elke avond zat zijn en de rest van de dag niks doen

komt ook nog bij dat we anderhalve week keiharde reegn hadden en dat onze tenten lekten. nee zo'n kansloze zuipvakantie doe ik nooit meer

pi_10469507
Ja Ja....Siofok here we come!! We vertrekken op 7 juli lekker richting Siofok! Heb er nu al zin in! En nu maar kijken of het net zo gezellie wordt als in Italie afgelopen jaar!
pi_10514324
ik ga van de zomer ook naar hongarije. eerst 2-3 weken naar 't balaton meer en dus siofok, en d'rna nog even budapest

we gaan met z'n 2-en met een auto, en dan willen we wel aardig gaan stappen enzo.
heeft iemand tips ivm vervoer ter plekke? van de camping naar de stad enzo..we nemen fietsen mee, maar we hebben geen zin om 20 km te fietsen 's nachts

ik heb er nu al zin in...lekker bijna 4 weekjes door hongarije...

*bookmarkt*

dinsdag 20 mei 2003 @ 13:33:56 #47
46266 EmilyStrange
In strange we trust
pi_10559573
Ja, Hongarije is mooi. Mijn moeder komt er vandaan.
Ik denk dat je vanaf siófok het beste de trein kunt nemen, naar Budapest. Dat is de snelste manier, zeker als je ook fietsen mee hebt. Succes!
Doei doei
  dinsdag 20 mei 2003 @ 13:35:53 #48
54624 _dazzling
nee jij trekt volle zalen
pi_10559638
siofok is supervet!!!

Ik heb er zelf 6 maanden doorgbracht!!!
Jullie gaan zeker een goede tijd hebben!

liever voor achter dan hoog nietwaar?
  zondag 8 juni 2003 @ 11:19:22 #49
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_10960891
Ff een klein schopje

Een paar vraagjes nog van mijn kant(ik ga er zelf ook heen komende zomer in een huis van m'n tante )
-Hoe oud moet je zijn om daar uit te gaan, en controleren ze er streng op?
-Mag je daar al vanaf je 14e aan de sterke drank?
-Hoe zit het met de drukte?
alvast bedankt

Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
pi_11054342
quote:
Op zondag 8 juni 2003 11:19 schreef thiamat het volgende:
-Mag je daar al vanaf je 14e aan de sterke drank?
Ken jij een Europees land waar dit wel mag? Lijkt me verboden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')