Een mailtje sturen (neem aan dat je wel der naam weet? )quote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef heloef het volgende:
Aangezien ik dit niet tegen mijn vrienden kan zeggen (want die gaan alleen maar lopen pushen).
Hoe hossel je iemand van een andere afdeling die je niet kent?
Vind ik al redelijk uitgebreid....;)quote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef Skv het volgende:
[..]
"ZEEG UHHH, ZIT JIJ OOK OP FOK? IK WEL EN IK BEN HELOEF WIL JE MET ME ZOENEN'.
Instant score.
Jij zou haar gister/eergister al aansprekenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef Geester het volgende:
Same shit hier maar dan met een stagiaire( ben er zelf ook een )
Koop dan een t-shirt met 'heloef' er op.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef sawadie het volgende:
[..]
Vind ik al redelijk uitgebreid....;)
Volgens mij heb je nu wel door dat je het hier ook niet hoeft te vragenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:03 schreef heloef het volgende:
Aangezien ik dit niet tegen mijn vrienden kan zeggen (want die gaan alleen maar lopen pushen).
Hoe hossel je iemand van een andere afdeling die je niet kent?
Nee ik heb een goede reden nodig, een aanleiding want anders gaat het fout,quote:Op donderdag 12 april 2012 14:04 schreef sawadie het volgende:
[..]
Hoi, ik ben heloef...
Moet genoeg zijn voor je toch?
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Koop dan een t-shirt met 'heloef' er op.
Misschien moet je stoppen met nadenken en gewoon doen?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik heb een goede reden nodig, een aanleiding want anders gaat het fout,
ik had al ergens gepost dat ik dat al had gedaanquote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zou haar gister/eergister al aanspreken
Hij heeft morgen date met haar man!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij zou haar gister/eergister al aanspreken
Je zei gisteren dat je vrijdag een date hebt toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:07 schreef Geester het volgende:
[..]
ik had al ergens gepost dat ik dat al had gedaan
Doet ie goed!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij heeft morgen date met haar man!
JA PRECIES JAquote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Werkt bij tentamens nietquote:Op donderdag 12 april 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Misschien moet je stoppen met nadenken en gewoon doen?
Nee ik zie haar alleen rondlopen in de kantine.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een mailtje sturen (neem aan dat je wel der naam weet? )
Briefje onder dr broodtrommeltje stoppenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zie haar alleen rondlopen in de kantine.
Functie, leeftijd.... we need info!!!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik heb een goede reden nodig, een aanleiding want anders gaat het fout,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |