Doe dat gewoon niet als je het niet kan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
We got ourselfs a suicider.....
En dus? Hoeft men hem niet meer te helpen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
oh wacht, ik zie het nu pas...
Hijs gay.
Nu werp ik me er niet op om me er volledig door kapot te laten maken.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dus? Hoeft men hem niet meer te helpen?
Ook die kunnen issues hebben met exen hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 13:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
oh wacht, ik zie het nu pas...
Hijs gay.
Ja stom hea, vanzelfsprekend denk je boy girl of girl boy lolquote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ook die kunnen issues hebben met exen hoor
Dat heeft hij zelf gedaan, de mod vroeg toch: "wat?"quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef muhahaha het volgende:
Waarom word iemands prive verhaal hier geplaatst?
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja stom hea, vanzelfsprekend denk je boy girl of gayboy lol
Jij quote hem van een ander topic???quote:Op donderdag 12 april 2012 13:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat heeft hij zelf gedaan, de mod vroeg toch: "wat?"
dus ik denk ik post het hier ff door, dan weet ie wat.
De kunst van het loslaten van je ex #197quote:Op donderdag 12 april 2012 13:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij quote hem van een ander topic???
Ja, goor.quote:
Hier dus ookquote:Op donderdag 12 april 2012 13:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben te nieuwsgierig. Ik kreeg de link en MOEST klikken.
Als ze nu straalbezopen was of zo.Nou ja, IK zou het dan nog niet doenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dat weegt wel op tegen twee tientjes![]()
²
5 euro verdienen?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als ze nu straalbezopen was of zo.Nou ja, IK zou het dan nog niet doenmaar dat zou al ietsjes beter te begrijpen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |