quote:
Beter weinig dan een enorme overkillquote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm, ik draag niet zo veel sieraden, een ketting is al genoeg bij mij.
Moet ik het lezen als "mie date" als een soort van Ali G?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Me date knows something is up...
Ik zei ik heb baaldagje vandaag, dus sorry als ik zuur overkom...
krijg ik terug: "ja zoiets had ik al door, je bent minder enthousiast dan de dagen daarvoor"
etc etc:p
oh oh momentje
...als jij er blij van wordt dan moet je het zeker doenquote:
hehehehe opzich zou dat kunnen ja hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet ik het lezen als "mie date" als een soort van Ali G?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Als jij dat mooi vindt koop je dat toch lekker. Alsof de mening van een stel zolderautisten ertoe doet.
Ik zou dan ook weer geen koopadviezen aannemen van een chronisch werkloze.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Als jij dat mooi vindt koop je dat toch lekker. Alsof de mening van een stel zolderautisten ertoe doet.
Nee. Zo'n sleutel lijkt net dat het betekent of dat de toegang tot je grot is heel plastische gezegd.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zou dan ook weer geen koopadviezen aannemen van een chronisch werkloze.
Het is chronisch dus dan krijg je Wajong!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Martkplaats zekerquote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..])))))))). Ik verkoop dingen, hoor
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
We got ourselfs a suicider.....
quote:
quote:- potato -
Alleen als het duurzaam en volledig is.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is chronisch dus dan krijg je Wajong!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |