Dat is geen Engels en slaat bovendien nergens op.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:24 schreef Geester het volgende:
[..]
Dan moet de pijp even geolied worden want ik ben nogal roestig
if you know my feel
dan was je snel weggerend?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:23 schreef sawadie het volgende:
[..]
Precies, als Cue_ mijn collega was wist ik het wel
Als mensen het in het Engels doen is het erg maar in het Nederlands niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Skv het volgende:
Dat is geen Engels en slaat bovendien nergens op.
Dat doet ie maar in een ander kantoorquote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Of de hele dag op kantoor lopen kwijlen
Heb een tijd geen geslaagde date gehad en ben de tricks een beetje kwijtquote:Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is geen Engels en slaat bovendien nergens op.
Het gaat er om dat je het slecht vertaalt naar het Nederlands,quote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als mensen het in het Engels doen is het erg maar in het Nederlands niet?
"HALLO, IK BEN EEN NEGER"quote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef Geester het volgende:
[..]
Heb een tijd geen geslaagde date gehad en ben de tricks een beetje kwijt
hehe, hou niet zo van kwijlen, ben geen boxerquote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat doet ie maar in een ander kantoor
Ik voel je, broeder.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je het slecht vertaalt naar het Nederlands,
als je me voelt, broeder
wat is omhoog met jou danquote:
Ik die stem van Zeebats, dat lilleke wijf met die mooie kransquote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk hier zomaar een zware shagstem bij
Ik ben aan het kouden met me huisies.quote:
Wat doe jij in het dagelijks leven wat voor werk of studeer je nogquote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik die stem van Zeebats, dat lilleke wijf met die mooie krans
MICHAEL, GASSE MET DIE BAKquote:Op donderdag 12 april 2012 14:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik die stem van Zeebats, dat lilleke wijf met die mooie krans
Denken dat een FOK! mod werkt.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven wat voor werk of studeer je nog
Geester, lees jij überhaupt iets in dit topic behalve je eigen posts?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Wat doe jij in het dagelijks leven wat voor werk of studeer je nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |