Jij zei: ga je mee op date?quote:
nee ik heb geen date morgen met die chick van mijn stage ik heb een date met iemand anders ( die denk ik niet doorgaat )quote:Op donderdag 12 april 2012 14:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij zei: ga je mee op date?
zij zei: nee
Jij rende naar Fok om te melden dat je gescoord had?
Faalquote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Geester het volgende:
[..]
nee ik heb geen date morgen met die chick van mijn stage ik heb een date met iemand anders ( die denk ik niet doorgaat )
Doorgaan op je eerste date is ook niet nodig.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Geester het volgende:
[..]
nee ik heb geen date morgen met die chick van mijn stage ik heb een date met iemand anders ( die denk ik niet doorgaat )
Geen bedrijfssite of iets dergelijks waar je info van haar kan plukken? of 1 of ander systeem waar je iedereen kan doorbladeren?quote:Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zie haar alleen rondlopen in de kantine.
quote:
Wat? Hij heeft een date geregeld, ik zeg propsquote:
Nee ik ben nogal bang om op die chick van mijn stage af te stappen zometeen gaat het fout en dan zie ik dr nog heel vaak enzoquote:Op donderdag 12 april 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet kunnen daten omdat je een date hebt die niet doorgaat is nogal curieus
Hoezo? Ik heb ook wel eens dat ik niet kan fietsen omdat ik geen fiets heb.quote:Op donderdag 12 april 2012 14:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet kunnen daten omdat je een date hebt die niet doorgaat is nogal curieus
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb ook wel eens dat ik niet kan fietsen omdat ik geen fiets heb.
Vervolgens doe je niks en dan zie je dr nog heel vaak enzoquote:Op donderdag 12 april 2012 14:17 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee ik ben nogal bang om op die chick van mijn stage af te stappen zometeen gaat het fout en dan zie ik dr nog heel vaak enzo
Ik moest lachen omdat ineens laatste reactie van Jebentzelfeenfiets omhoog kwam in mn ATquote:
Nee? Denken dat ik in die periode dat ik hier stage loop niemand meer tegenkomquote:Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervolgens doe je niks en dan zie je dr nog heel vaak enzo
U mad?
Je rolt raar maar dat wist je alquote:Op donderdag 12 april 2012 14:18 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee? Denken dat ik in die periode dat ik hier stage loop niemand meer tegenkom
Och ligt er maar net aanquote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Ik zou overigens met mn klauwen van collegae afblijven, dat kan alleen maar AWKWARD worden.
Maar het is stage, hoe lang gaat dat nu durenquote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef Skv het volgende:
Ik zou overigens met mn klauwen van collegae afblijven, dat kan alleen maar AWKWARD worden.
Maandje of 2 / 3quote:Op donderdag 12 april 2012 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar het is stage, hoe lang gaat dat nu duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |