Ik kijk wel vaker via sopcast op pc, dus weet wel ongeveer welke kanalen goed zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:09 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Hoe werkt dat sopcast? Heb t gedownload, maar zie alleen de kanalen
Berg je maarquote:Op donderdag 19 april 2012 17:48 schreef Physics het volgende:
Mijn galaxy nexus laad niet meer op, ook werkt aansluiten op PC niet meer. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Als ik 'm op mijn PC aansluit herkent de PC wel een USB aansluiting maar krijg ik een error dat het apparaat niet geinitialiseerd kan worden (werkte eergister nog wel!).
Tering, en daar betaal je dan 500+ euro voor?quote:Op donderdag 19 april 2012 17:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Berg je maar
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=23789
Nee, menu's, soepelheid, look helemaal verbeterd.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:21 schreef Tchock het volgende:
Ik ben nieuwsgierig; wat zijn de voordelen van ICS boven 2.3 (dat ik nu gebruik)?Face-unlock had ik al gezien, maar afgezien van dat en wat cameraverbeteringen komt het op mij meer over als een 2.4
en de stabiliteit is denk ik een grote verbeteringquote:Op donderdag 19 april 2012 19:26 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, menu's, soepelheid, look helemaal verbeterd.
Zelf voor mijn Tablet die 3.x draaide vond ik het een leuke verbetering (terwijl die heel klein was).
je mist de rommel die T-mobile in de Rom zetquote:Op vrijdag 20 april 2012 07:55 schreef Olle. het volgende:
Ik heb trouwens mijn android vorige week donderdag direct geupdate toen deze uit kwam.
Nu is deze week de T-mobile versie uitgekomen. Ik heb t-mobile met een abbonement.
Maar nu heb ik niet de upgrade van T-mobile gedaan. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is?
kijk heb ik dus met toeval een goede keus gemaaktquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je mist de rommel die T-mobile in de Rom zet
Wat zet T-Mobile erin dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je mist de rommel die T-mobile in de Rom zet
Kan gewoon, evt kan je er nog een gerenic rom op zetten. Mocht er iets te duits aan zijnquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:44 schreef Klonk het volgende:
Even een paranoide vraag, ik woon vlakbij Duitsland, als ik een steen gooi dan komt ie met een beetje goede wil bij de Oosterburen terecht, zo vlak dus
En nu wil het toeval dat het toestel wat ik graag wil hebben daar aanzienlijk goedkoper is, zal ongetwijfeld goedkoper kunnen via een webshop maar het gaat hier in de buurt de laatste tijd te vaak mis qua pakketbezorging en daar heb ik even geen trek in.
Ik kan zo snel geen nadelen bedenken, taal is zo in Nederlands te zetten, en wou ff weten of jullie nog iets nadeligs zouden kunnen verzinnen.Gaat trouwens om een Xperia S, in DLD gevonden voor 439 bij de Saturn en Mediamarkt
Same here, provider is overigens Hiquote:Op zondag 22 april 2012 11:29 schreef JOHAN410 het volgende:
Ik heb de nieuwste versie van Kies, maar die geeft nog steeds geen update aan voor mijn S2?
En je weet zeker dat je de laatste versie hebt?quote:Op zondag 22 april 2012 12:10 schreef JOHAN410 het volgende:
Dan is het normaal toch Trusten? Ik heb T-mobile, zou al lang moeten kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |