abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 april 2012 @ 17:18:50 #76
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_110492935
Informatie over de uitrol van ICS voor de LG Optimus-lijn? Anders blijf ik lekker bij MIUI of ga ik 'm flashen naar CM9.
Feyenoord Rotterdam
pi_110494503
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:18 schreef o.us het volgende:
Informatie over de uitrol van ICS voor de LG Optimus-lijn? Anders blijf ik lekker bij MIUI of ga ik 'm flashen naar CM9.
Indien die uitkomt, gaan de rom makers daar mee aan de slag en maken hem nog beter dan de versie die LG uitbrengt.

Snap niet zo goed waarom gebruikers met custom rom de officiele update moeten hebben, alsof dat garantie geeft voor een goede telefoon tegenwoordig.
Ook met de Sensation bleek het dus beter te zijn om niet de officiele update af te wachten, ten eerste omdat ze nu de nieuwere firmware/bootloader moeten unlocken (mensen die officiele update hebben geinstalleerd kunnen geen custom rom atm installeren)

En ten tweede was de officiele update dus al een maand als custom rom te downloaden voordat hij pas in nederland via OTA werd uitgebracht (was allemaal zelfde firmware, niks aan veranderd)
Verder natuurlijk nu ook Sense 4.0 roms, Stock android roms en getweakte "OTA" roms.

Het geeft natuurlijk wel je officiele "garantie" terug verder de stock rom, maar die zijn meestal wel te vinden (.exe bestanden)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 18 april 2012 @ 18:03:05 #78
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_110494755
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Indien die uitkomt, gaan de rom makers daar mee aan de slag en maken hem nog beter dan de versie die LG uitbrengt.

Snap niet zo goed waarom gebruikers met custom rom de officiele update moeten hebben, alsof dat garantie geeft voor een goede telefoon tegenwoordig.
quote:
Het geeft natuurlijk wel je officiele "garantie" terug verder de stock rom, maar die zijn meestal wel te vinden (.exe bestanden)
Vind het geen klein punt. Stel je hebt de mogelijkheid niet meer om de stock rom erop te laten, dan heb je dus wel mooi een defecte telefoon zonder garantie.
pi_110495157
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:03 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

[..]

Vind het geen klein punt. Stel je hebt de mogelijkheid niet meer om de stock rom erop te laten, dan heb je dus wel mooi een defecte telefoon zonder garantie.
Hoezo zou je geen optie meer hebben om de stock rom er op te laten? dan moet je echt wel wat fouts doen, zelfs met kapot scherm kan je bijvoorbeeld nog HTC's utility draaien, en ook succesvol (uit te lezen via pc)

Als er een dodepixel in je scherm zit kan je bij HTC iig gerust je rom er op laten staan, want dat heeft er niks mee te maken. Indien je problemen hebt met dat hij uitvalt oid is het wel aan te raden om hem gewoon met stock rom mee te sturen inderdaad.

Ze draaien daar zelf ook bij de reparatie centers een RUU(rom update utility) .exe die de telefoon weer stock maakt :Y

En verder is echt niet gevaarlijk, het is zoals windows opnieuw installeren op je pc (indien je dat niet kan zal ik ook maar niet aan custom rommen beginnen)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_110495993
Half April zou ICS voor Xperia lijn uitkomen maar ik heb nog niks gezien?
pi_110496817
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:35 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ze worden in Scandinavië al uitgerold op dit moment. :)
pi_110502662
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:35 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Voor de 'oudere' lijn toch, nog niet voor de Xperia S dacht ik?
pi_110502691
quote:
14s.gif Op woensdag 18 april 2012 17:18 schreef o.us het volgende:
Waarschijnlijk in 2014, als t net zo rap ging als Gingerbread
pi_110502834
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 10:37 schreef delano.888 het volgende:
Wow, dit is epic:

https://play.google.com/s(...)com.lsdroid.cerberus

Als iemand ooit mijn telefoon jat, is het 99,9999999% zeker voor mij dat ik diegene vind, en diegene NIKS van mijn data krijgt. Aanrader!!!
Hoe zit het eigenlijk met batterijgebruik van die app? Je hebt toch continu iets op de achtergrond draaien, en ik meen dat dat ding ook regelmatig je locatie kan doorgeven, of een foto maakt als een unlock niet lukt. Lijkt me nogal batterij-rovende activiteiten :+
pi_110502939
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met batterijgebruik van die app? Je hebt toch continu iets op de achtergrond draaien, en ik meen dat dat ding ook regelmatig je locatie kan doorgeven, of een foto maakt als een unlock niet lukt. Lijkt me nogal batterij-rovende activiteiten :+
Hij gaat pas wat doen als jij er om vraagt. Staat op 1% batterijverbruik hier.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 18 april 2012 @ 21:27:17 #86
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_110505880
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nope, S volgt als laatste, maar als het goed is is dat eind mei begin Juni dus dat valt nog mee, ik had dit linkje al eens gepost (op de vorige pagina :P) http://talk.sonymobile.com/thread/35144
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_110507429
Half uurtje sopcast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P

[ Bericht 45% gewijzigd door epicbeardman op 19-04-2012 02:18:09 ]
  woensdag 18 april 2012 @ 23:01:39 #88
300718 Kenju
Say It!!??
pi_110512648
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 18:13 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hoezo zou je geen optie meer hebben om de stock rom er op te laten? dan moet je echt wel wat fouts doen, zelfs met kapot scherm kan je bijvoorbeeld nog HTC's utility draaien, en ook succesvol (uit te lezen via pc)

Als er een dodepixel in je scherm zit kan je bij HTC iig gerust je rom er op laten staan, want dat heeft er niks mee te maken. Indien je problemen hebt met dat hij uitvalt oid is het wel aan te raden om hem gewoon met stock rom mee te sturen inderdaad.
Als je USB-aansluiting kapot is? Als je telefoon op de een of ander manier bricked is, of niet meer wil opstarten? Veel plezier met uitlezen.

quote:
Ze draaien daar zelf ook bij de reparatie centers een RUU(rom update utility) .exe die de telefoon weer stock maakt :Y
Wanneer ze van te voren zien dat je hebt lopen klooien krijg je hem gewoon weer terug, of wordt hij gerepareerd met kosten. Verder kun je bij een unlockte bootloader, (H)SPL-toepassing ook gewoon de stock-ROM laden. Ze kunnen echter wel zien dat de bootloader unlocked is en HSPL erop staat. Wanneer ze dat zien, heb je gewoon een probleem.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_110516516
Jup dat is wel een manier om in de problemen te komen en mag je hopen dat ze het niet zien, wellicht kan je wel stock rom draaien door die te laten flashen vanuit bootloader (dropbox en naar sd oid) maar dat verschilt per telefoon.

Maar heb destijds mijn HTC Hero laten ophalen omdat digitizer niet meer goed functioneerde, stond custom rom op en ik kreeg hem gerepareerd terug met stock rom.
Wellicht had ik geluk met de reparateur, of lette hij niet op maar ach het kan zo ook zijn dat ze bij sommige problemen zoals stof onder het scherm niet zo moeilijk doen.

Indien je er niet zeker van bent dat je garantie behoud en bang bent dat je telefoon kapot gaat zou ik het ook niet doen nee.
pi_110516744
quote:
2s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

quote:
Sony Ericsson beloofde dat de update naar Google's nieuwste besturingssysteem: Android 4.0 ICS voor de Xperia toestellen uit 2011 aan het eind van dit kwartaal uit zou komen, nu dus. Helaas wordt deze deadline niet gehaald, de update staat nu gepland voor half april.

Kijk hier voor alle Sony Ericsson Xperia Arc S prijzen, specificaties of meer info.

Het gaat hier om de toestellen Arc S, Neo V, Play en Ray.
Ik heb zelf de Ray. Wat ik miste van 2.3.4 is de lockscreen CRT effect.
  donderdag 19 april 2012 @ 13:09:45 #91
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_110528204
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 21:45 schreef epicbeardman het volgende:
Half uurtje sopcast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Hoe werkt dat sopcast? Heb t gedownload, maar zie alleen de kanalen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 19 april 2012 @ 14:12:01 #92
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_110530829
Je moet de versie van XDA hebben.
  donderdag 19 april 2012 @ 14:32:48 #93
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_110531706
^O^
  donderdag 19 april 2012 @ 14:38:30 #94
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_110531977
quote:
Zorgt Instagram voor een tweestrijd tussen Android en iOS?

Instagram is ook op Android ongekend populair, maar dat de app ook voor Androidgebruikers beschikbaar is, valt slecht bij iPhone-gebruikers.
:D
pi_110532059
Is het telefoon of androidversie gebonden of je je apps kunt sluiten of niet?
Ik bezit een HTC Desire Z en heb een tijdje appkillers gebruikt, maar andere telefoons (HTC one X bijvoorbeeld) kunnen apps gewoon uitschakelen, zonder appkiller.
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 19 april 2012 @ 14:47:26 #96
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_110532407
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 20:42 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Hij gaat pas wat doen als jij er om vraagt. Staat op 1% batterijverbruik hier.
en is dat niet zo'n app waarmee je vriendin jou in de gaten kan houden? ;)
A man's got to do what a man's got to do
  donderdag 19 april 2012 @ 14:50:38 #97
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110532530
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is het telefoon of androidversie gebonden of je je apps kunt sluiten of niet?
Ik bezit een HTC Desire Z en heb een tijdje appkillers gebruikt, maar andere telefoons (HTC one X bijvoorbeeld) kunnen apps gewoon uitschakelen, zonder appkiller.
Ik meen mij te herinneren dat dat bij mijn HTC Desire niet ging... Of niet gemakkelijk in ieder geval! :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_110532618
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:50 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik meen mij te herinneren dat dat bij mijn HTC Desire niet ging... Of niet gemakkelijk in ieder geval! :)
Ligt dus aan het toestel in plaats van aan de androidversie. Op mijn Desire Z draait 2.3.3
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_110532668
quote:
1s.gif Op donderdag 19 april 2012 14:12 schreef mime_negert het volgende:
Je moet de versie van XDA hebben.
Is die van hun website niet goed?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 19 april 2012 @ 15:01:16 #100
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_110532977
quote: