Wat is dat dan weer voor een onzinquote:Op donderdag 12 april 2012 09:42 schreef MohMi het volgende:
Ik ben te para voor internetdaten, ik denk altijd dat ik, door te willen daten, de boodschap afgeef dat ik wel meer wil
Doe je ook, slet.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:42 schreef MohMi het volgende:
Ik ben te para voor internetdaten, ik denk altijd dat ik, door te willen daten, de boodschap afgeef dat ik wel meer wil
Op je watte?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb er nu 4 op me Axe Clicker kunnen bijschrijven dankzij het internet.
Dus mij hoor je niet klagen
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een onzin
Is ook onzin, gaat ook nergens over. Ik ben een beetje raarrr somsquote:Op donderdag 12 april 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor een onzin
Dat heb je irl toch net zo goed?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is ook onzin, gaat ook nergens over. Ik ben een beetje raarrr somsDan ben ik bang dat ik verwachtingen schep waar ik helemaal niet aan wil voldoen.
Als jij denkt dat jouw date al een huis voor jullie gaat kopen en je zo snel mogelijk wil bezwangeren nadat je in een ongedwongen sfeer enkel een kopje koffie hebben gedronken dan zou ik ver bij het daten vandaan blijven jaquote:Op donderdag 12 april 2012 09:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Is ook onzin, gaat ook nergens over. Ik ben een beetje raarrr somsDan ben ik bang dat ik verwachtingen schep waar ik helemaal niet aan wil voldoen.
Minder voor m'n gevoel, mss dat mijn twee vervelende internetdate-ervaringen nog onbewust in mijn geheugen hangenquote:
Axe Clicker,quote:
Heb het wel gezien. Heb er een paar afgelopen omdat ik nieuwsgierig was naar de mensen. Heb er een paar leuke vrienden/kennissen aan overgehouden.quote:
Nooit van gehoord, wat is vroeger? 40 jaar terug?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Axe Clicker,
Die kreeg je vroeger bij die deo,
Das zo'n ding, zo'n teller is dat, je drukt het knopje in, en dan wordt er weer 1 bij opgeteld.
Nou kom maar op met die verhalen dan. Nutcases?quote:Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Minder voor m'n gevoel, mss dat mijn twee vervelende internetdate-ervaringen nog onbewust in mijn geheugen hangen
Jaquote:Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik nou de enige hier die nog nooit via internet gedate heeft?
Jij bent dan ook de oudste hier. Generatiekloof.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef muhahaha het volgende:
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 09:48 schreef muhahaha het volgende:
Begrijpelijk, maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb het wel gezien. Heb er een paar afgelopen omdat ik nieuwsgierig was naar de mensen. Heb er een paar leuke vrienden/kennissen aan overgehouden.
Maar bij m'n laatste meet viel bijna iedereen gewoon tegen, had ik geen klik mee. Dus dan wordt het hele meeten ook neit meer echt gezellig/nuttig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |