abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12034444
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 15:36 schreef markvleth het volgende:
Ik zit zelf bij www.raptornet.nl, das 15euro per jaar.
Excl. btw...
pi_12034574
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:04 schreef DigiJasper het volgende:

[..]

Hangt er net af waar je het doet. Je kan bijv. ook bij www.netvisions.nl voor 22,50(!!!!) per jaar eentje reggen.. wat overig absurd duur is. En er werken (alleen?) mensjes van 14 jaar oud ofzo.

Hey, der is niks met mensjes van 14 jaar

pi_12034678
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 19:11 schreef yootje het volgende:

[..]

Hey, der is niks met mensjes van 14 jaar

Echt wel!
* DigiJasper is nog lekker 13
  zaterdag 26 juli 2003 @ 23:22:53 #204
35767 supersaai
Supersaaaaaaai ;)
pi_12039014
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 08:29 schreef Slarioux het volgende:
www.xxlwebhosting.nl

Hardstikke snel tot nu toe, en nog goedkoop ook. 10 euro per maand voor 100MB en 5000 MB data verkeer. En je krijgt er allerlei zooi bij ook nog (scripts, control panels enzo)

ik heb meerdere site's bij www.xxlwebhosting.nl die zijn allemaal supersnel.. zit op eentje een aardig druk bezocht forum op
ennuh downtime geen.... altijd is de site werkend.. Reactie op mailtjes e.d. heb je heel snel....

XXL is gewoon top !

Vrouwen, het mooiste wat god heeft uitgevonden ;) maar juist zij zijn het die je zo een pijn kunnen doen ! :(
pi_12039510
ik heb goede ervaringen met http://www.quickhost.nl
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_12089303
Ik heb genoeg aan m'n webruimte bij xs4all, maar wil een .com domeinnaam en deze laten forwarden. Waar kan ik dit 't beste doen?
  dinsdag 29 juli 2003 @ 13:56:08 #207
14806 CrashOne
100% compliant
pi_12090634
code:
Website: www.tamaela.nl/elise/?action=welcome  
 Connectie: 0.01 seconden  
 Aantal kb pagina: 6.6 Kb  
 Downloadtijd pagina: 0.14 seconden  
 Downloadtijd pagina 40 kb:
(incl afbeeldingen) 0.85 seconden  

Serversoftware: Microsoft-IIS/5.0 
 Pagina laatst gewijzigd: onbekend 

Gehost bij http://www.vevida.nl

Ondersteund PHP, ASP, ASP.NET en CGI.

pi_12106645
Iemand ervaring met Plushosting?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_12132571
Wil je een kleine site of ga je alleen doorlinken naar een andere site, dan kan je al voor 23,80 incl btw een .nl domein plus hosting hebben bij

www.blueyellow.nl

Met volledige featureset van onbeperkt POP3 mailboxen, forwarding, scripts etc.

Bij de meeste aanbieders heb je voor dat geld alleen een domeinnaam. Hier kost de goedkoopste hosting 5 euro per JAAR! (op VS server)

pi_12263026
Ik ben op zoek naar een resellerpakket. Hoeft niet het allergoedkoopste pakket te zijn, maar ik wil niet met zogenaamde "kortingen" werken, wel met 1 account waarbij ik via reseller-panel invloed heb op de instellingen en permissies van klanten-domeinen. Waar moet je aan denken: 2 GB ruimte, 20 GB data of meer, onbeperkte domeinen, en alle standaard ondersteunde scripts en support.

Heeft er iemand ervaringen of suggesties?

pi_12436877
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 19:01 schreef dutchbaseline het volgende:
Ik ben op zoek naar een resellerpakket. Hoeft niet het allergoedkoopste pakket te zijn, maar ik wil niet met zogenaamde "kortingen" werken, wel met 1 account waarbij ik via reseller-panel invloed heb op de instellingen en permissies van klanten-domeinen. Waar moet je aan denken: 2 GB ruimte, 20 GB data of meer, onbeperkte domeinen, en alle standaard ondersteunde scripts en support.

Heeft er iemand ervaringen of suggesties?

misschien beetje laat maar misschien heb je nog wat aan
ik heb accountje lopen bij MijnWebserver. Geloof niet dat er echt een resellerpakket is, maar je kan vanuit het controlpanel iig wel meerdere pakketten beheren. Dat gedoe met domeinen en scripts zit er ook allemaal wel bij.
pi_12504510
zijn er ervaringen met www.flexwebhosting.nl lijkt mij wel wat, ik gebruik het dan meer voor domein, mail en voor af en toe wat online hebben, zal niet direct een hele site op komen, maar later misschien wel.

heb ook een site voor de zaak van mn moeder bij www.blueyellow.nl gehost, maar die zijn zeker goed.

dinsdag 9 september 2003 @ 14:07:00 #213
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_13045794
Initworks - Alles in eigen beheer via het beheersysteem. Zelf subdomeinen, email adressen en zelfs databases beheren. Mijn favo feature: dynamische dns naam in je eigen domein op aanvraag.

plug was mooie mogelijkheden voor webdesigners

Moderator dinsdag 9 september 2003 @ 21:26:40 #214
45833 crew  Fogel
pi_13057496
http://www.b-one.net
Ik heb hier vanmorgen om 12u een domein + hosting aangevraagd en om 14:22 was mijn domein geregistreerd en kreeg ik alle passwords toegezonden. De DNS is alleen nog niet geupdate, dus ik kan er de eerste (waarschijnlijk) 2 dagen nog weinig mee.

Prijs, verdomd goedkoop!
Voor 400 NOK, wat iets onder de 50 euro is krijg ik het volgende (voor een 1 jarige perdiode);
- Registratiekosten voor .com domein + eenmalige kosten
- 100 MB plaats
- ongelimiteerd aantal pop adressen
- Webmail
- ongelimiteerde bandbreedte
- 1 FTP login
- ASP, PHP4, MySQL
- Statistics
- support (via e-mail) binnen 24 uur gegarandeerd antwoord op werkdagen

Na dit jaar betaal ik maar liefst 10 Noorse kroon (zo'n 1,25 euro) per maand voor de hosting.

Ik zal zo snel de DNS geupdate is wel melding doen over snelheid en dergelijke.

PS Nu ik bij de verschillende taalopties kijk zie ik dat deze voorwaarden alleen voor Noren, Zweden en Denen gelden; Engels- en Duitstaligen moeten het met een 3GB/maand limiet doen

[Dit bericht is gewijzigd door Fogel op 09-09-2003 21:53]

I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_13057899
en als je nu wel een .com wilt maar al een site hebt staan op de abonnement webspace bij xs4all. wat doe je dan? ik heb zelf geen idee. (ik denk dat ik dus forwarding nodig heb?)
pi_13060967
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:39 schreef gewoon-jan het volgende:
en als je nu wel een .com wilt maar al een site hebt staan op de abonnement webspace bij xs4all. wat doe je dan? ik heb zelf geen idee. (ik denk dat ik dus forwarding nodig heb?)
Idd, er zijn providers die gewoon standaard forwarding pakketten hebben.

Nxs bijvoorbeeld:
http://www.nxs.nl/?cat=producten&sub=domeinen&page=doorstuurservice

pi_13179593
Ik zoek een host die .nl redirect, maar wel POP-mail adressen aanbiedt. Is dat uberhaupt wel mogelijk?
pi_13183046
niemand
pi_13215904
quote:
Op maandag 15 september 2003 13:43 schreef PieuX het volgende:
Ik zoek een host die .nl redirect, maar wel POP-mail adressen aanbiedt. Is dat uberhaupt wel mogelijk?
Delphi website hosting ( www.dwh.nl ) bied redirect services aan met pop boxen. Dat is er nu geloof ik 1 bij basic redirect en bij pro redirect was dit 1 en word verhoogd naar 3.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
pi_13409690
http://www.clearhosting.nl

Volgens mij is dit wel een geschikte host (20 MB pakket), 21 euro p/j en dan 5 pop adressen en nog veel meer Dit geldt dan voor ideaal voor POP-mail natuurlijk (zie hierboven).

Iemand ervaring met deze host?

pi_13537656
http://www.d-creations.nl

of deze

*schopje*

donderdag 2 oktober 2003 @ 11:47:19 #222
13250 Lod
Sapere aude!
pi_13592859
Heb mijn eigen website nu gehost bij Vevida.nl en heb de site van onze vereniging gehost bij Freerider.nl.
Ik ga binnenkort mijn eigen site ook op Freerider overzetten. Ze zijn goedkoper en bieden meer (MySQL, webbased e-mail).
GNU Terry Pratchett
pi_13630424
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 21:26 schreef Fogel het volgende:
http://www.b-one.net
Ik heb hier vanmorgen om 12u een domein + hosting aangevraagd en om 14:22 was mijn domein geregistreerd en kreeg ik alle passwords toegezonden. De DNS is alleen nog niet geupdate, dus ik kan er de eerste (waarschijnlijk) 2 dagen nog weinig mee.

Prijs, verdomd goedkoop!
Voor 400 NOK, wat iets onder de 50 euro is krijg ik het volgende (voor een 1 jarige perdiode);
- Registratiekosten voor .com domein + eenmalige kosten
- 100 MB plaats
- ongelimiteerd aantal pop adressen
- Webmail
- ongelimiteerde bandbreedte
- 1 FTP login
- ASP, PHP4, MySQL
- Statistics
- support (via e-mail) binnen 24 uur gegarandeerd antwoord op werkdagen

Na dit jaar betaal ik maar liefst 10 Noorse kroon (zo'n 1,25 euro) per maand voor de hosting.

Ik zal zo snel de DNS geupdate is wel melding doen over snelheid en dergelijke.

PS Nu ik bij de verschillende taalopties kijk zie ik dat deze voorwaarden alleen voor Noren, Zweden en Denen gelden; Engels- en Duitstaligen moeten het met een 3GB/maand limiet doen

dit klink inderdaat wel aantrekkelijk...
denk dat ik dat ook ga doen..

of heeft iemand een goede reden om dat niet te doen?
(ik heb er niet veel verstand van)

Moderator zondag 5 oktober 2003 @ 13:16:51 #224
45833 crew  Fogel
pi_13662075
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:45 schreef valerossi-appel het volgende:

[..]

dit klink inderdaat wel aantrekkelijk...
denk dat ik dat ook ga doen..

of heeft iemand een goede reden om dat niet te doen?
(ik heb er niet veel verstand van)

Mijn ervaring tot nu toe is zeer positief. Heb nu ongeveer een maand mijn domein en helemaal geen problemen gehad. De up en downloadsnelheid is prima, zowel thuis (850/384 ADSL) als op het werk (2 mbit vast) haal ik maximale waardes.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  dinsdag 7 oktober 2003 @ 23:20:37 #225
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')