quote:Excl. btw...
Op zaterdag 26 juli 2003 15:36 schreef markvleth het volgende:
Ik zit zelf bij www.raptornet.nl, das 15euro per jaar.
quote:Hey, der is niks met mensjes van 14 jaar
Op zaterdag 26 juli 2003 19:04 schreef DigiJasper het volgende:[..]
Hangt er net af waar je het doet. Je kan bijv. ook bij www.netvisions.nl voor 22,50(!!!!) per jaar eentje reggen.. wat overig absurd duur is. En er werken (alleen?) mensjes van 14 jaar oud ofzo.
quote:Echt wel!
Op zaterdag 26 juli 2003 19:11 schreef yootje het volgende:[..]
Hey, der is niks met mensjes van 14 jaar
quote:ik heb meerdere site's bij www.xxlwebhosting.nl die zijn allemaal supersnel.. zit op eentje een aardig druk bezocht forum op
Op zaterdag 17 augustus 2002 08:29 schreef Slarioux het volgende:
www.xxlwebhosting.nlHardstikke snel tot nu toe, en nog goedkoop ook. 10 euro per maand voor 100MB en 5000 MB data verkeer. En je krijgt er allerlei zooi bij ook nog (scripts, control panels enzo)
XXL is gewoon top !
code:Gehost bij http://www.vevida.nlWebsite: www.tamaela.nl/elise/?action=welcome
Connectie: 0.01 seconden
Aantal kb pagina: 6.6 Kb
Downloadtijd pagina: 0.14 seconden
Downloadtijd pagina 40 kb:
(incl afbeeldingen) 0.85 seconden
Serversoftware: Microsoft-IIS/5.0
Pagina laatst gewijzigd: onbekend
Ondersteund PHP, ASP, ASP.NET en CGI.
Met volledige featureset van onbeperkt POP3 mailboxen, forwarding, scripts etc.
Bij de meeste aanbieders heb je voor dat geld alleen een domeinnaam. Hier kost de goedkoopste hosting 5 euro per JAAR! (op VS server)
Heeft er iemand ervaringen of suggesties?
quote:misschien beetje laat maar misschien heb je nog wat aan
Op woensdag 6 augustus 2003 19:01 schreef dutchbaseline het volgende:
Ik ben op zoek naar een resellerpakket. Hoeft niet het allergoedkoopste pakket te zijn, maar ik wil niet met zogenaamde "kortingen" werken, wel met 1 account waarbij ik via reseller-panel invloed heb op de instellingen en permissies van klanten-domeinen. Waar moet je aan denken: 2 GB ruimte, 20 GB data of meer, onbeperkte domeinen, en alle standaard ondersteunde scripts en support.Heeft er iemand ervaringen of suggesties?
heb ook een site voor de zaak van mn moeder bij www.blueyellow.nl gehost, maar die zijn zeker goed.
plug was mooie mogelijkheden voor webdesigners
Prijs, verdomd goedkoop!
Voor 400 NOK, wat iets onder de 50 euro is krijg ik het volgende (voor een 1 jarige perdiode);
- Registratiekosten voor .com domein + eenmalige kosten
- 100 MB plaats
- ongelimiteerd aantal pop adressen
- Webmail
- ongelimiteerde bandbreedte
- 1 FTP login
- ASP, PHP4, MySQL
- Statistics
- support (via e-mail) binnen 24 uur gegarandeerd antwoord op werkdagen
Na dit jaar betaal ik maar liefst 10 Noorse kroon (zo'n 1,25 euro) per maand voor de hosting.
Ik zal zo snel de DNS geupdate is wel melding doen over snelheid en dergelijke.
PS Nu ik bij de verschillende taalopties kijk zie ik dat deze voorwaarden alleen voor Noren, Zweden en Denen gelden; Engels- en Duitstaligen moeten het met een 3GB/maand limiet doen
[Dit bericht is gewijzigd door Fogel op 09-09-2003 21:53]
quote:Idd, er zijn providers die gewoon standaard forwarding pakketten hebben.
Op dinsdag 9 september 2003 21:39 schreef gewoon-jan het volgende:
en als je nu wel een .com wilt maar al een site hebt staan op de abonnement webspace bij xs4all. wat doe je dan? ik heb zelf geen idee. (ik denk dat ik dus forwarding nodig heb?)
Nxs bijvoorbeeld:
http://www.nxs.nl/?cat=producten&sub=domeinen&page=doorstuurservice
quote:Delphi website hosting ( www.dwh.nl ) bied redirect services aan met pop boxen. Dat is er nu geloof ik 1 bij basic redirect en bij pro redirect was dit 1 en word verhoogd naar 3.
Op maandag 15 september 2003 13:43 schreef PieuX het volgende:
Ik zoek een host die .nl redirect, maar wel POP-mail adressen aanbiedt. Is dat uberhaupt wel mogelijk?
Volgens mij is dit wel een geschikte host (20 MB pakket), 21 euro p/j en dan 5 pop adressen en nog veel meer Dit geldt dan voor ideaal voor POP-mail natuurlijk (zie hierboven).
Iemand ervaring met deze host?
quote:dit klink inderdaat wel aantrekkelijk...
Op dinsdag 9 september 2003 21:26 schreef Fogel het volgende:
http://www.b-one.net
Ik heb hier vanmorgen om 12u een domein + hosting aangevraagd en om 14:22 was mijn domein geregistreerd en kreeg ik alle passwords toegezonden. De DNS is alleen nog niet geupdate, dus ik kan er de eerste (waarschijnlijk) 2 dagen nog weinig mee.Prijs, verdomd goedkoop!
Voor 400 NOK, wat iets onder de 50 euro is krijg ik het volgende (voor een 1 jarige perdiode);
- Registratiekosten voor .com domein + eenmalige kosten
- 100 MB plaats
- ongelimiteerd aantal pop adressen
- Webmail
- ongelimiteerde bandbreedte
- 1 FTP login
- ASP, PHP4, MySQL
- Statistics
- support (via e-mail) binnen 24 uur gegarandeerd antwoord op werkdagenNa dit jaar betaal ik maar liefst 10 Noorse kroon (zo'n 1,25 euro) per maand voor de hosting.
Ik zal zo snel de DNS geupdate is wel melding doen over snelheid en dergelijke.
PS Nu ik bij de verschillende taalopties kijk zie ik dat deze voorwaarden alleen voor Noren, Zweden en Denen gelden; Engels- en Duitstaligen moeten het met een 3GB/maand limiet doen
of heeft iemand een goede reden om dat niet te doen?
(ik heb er niet veel verstand van)
quote:Mijn ervaring tot nu toe is zeer positief. Heb nu ongeveer een maand mijn domein en helemaal geen problemen gehad. De up en downloadsnelheid is prima, zowel thuis (850/384 ADSL) als op het werk (2 mbit vast) haal ik maximale waardes.
Op vrijdag 3 oktober 2003 19:45 schreef valerossi-appel het volgende:[..]
dit klink inderdaat wel aantrekkelijk...
denk dat ik dat ook ga doen..of heeft iemand een goede reden om dat niet te doen?
(ik heb er niet veel verstand van)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |