quote:prima hoster heb daar nu 5 domeinen lopen
Op donderdag 17 juli 2003 08:09 schreef Sh3ll3d het volgende:
Jongens simpel, goede service, goedkoop en snel:
http://www.greyhoundwebhosting.comTrouwens ik heb het 1000 mb pakket..
1000mb
50 gig data!!
10 databases
rest onbeperkt..180 euro per jaar als ik het goed heb
quote:Doen ze moeilijk over .exe/.rar/.zip enz bestanden?
Op donderdag 17 juli 2003 12:00 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
prima hoster heb daar nu 5 domeinen lopen
- Installatie binnen 24 uur (bv opzetten domein, mysql etc)
- PHP
- MySQL databases
- Storage (alles groter dan 10 mb, excl databases)
- Subdomeinen (minimaal 5)
- Nederlandse domein registratie
- Snel en betrouwbaar
- Goede support
- (belangrijk) unlimited bandwidth oftewel > 10gb p/m
- Lage kosten.
Iemand die zo'n hoster weet? ik heb er al wel een paar gezien een stuk of 20 aangeschreven maar kan maar niet beslissen, mischien dat iemand mij een zetje in de rug kan geven.
quote:beetje offtopic (nooo donut flame meh!!11), maar weet jij of et mogelijk is bij dutchwebhosting customized 404 pagina's te fixen? : \
Op zaterdag 12 oktober 2002 03:09 schreef Arma_Angelus het volgende:
ik zit bij dutchwebhosting ben er wel tevreden over. ik heb 25 mb daar, en aardige verbinding, dat voor nog geen 70 euro op jaar basis. het is een cobalt raq server dus redelijk controllable.minpunten:
-gare factuur
-helpdesk???weet iemand zo'n server test pagina ofzo over de snelheid enz?
quote:Sorry hoor...
Op donderdag 17 juli 2003 18:38 schreef joehaann het volgende:[..]
beetje offtopic (nooo donut flame meh!!11), maar weet jij of et mogelijk is bij dutchwebhosting customized 404 pagina's te fixen? : \
Kom d'r niet uit : )
2de result
Ik heb op dit moment twee sites (m'n eigen site en een site van een collega) draaien bij hen. Service is echt perfect, ze hebben een ticket systeem waarmee je een service call kunt aanmaken. Ze reageren binnen 24 uur, maar vaak is het probleem binnen enkele uren verholpen. Ze hebben een stel goeie techneuten in dienst en ook goede apparatuur.
quote:.htaccess meuk al geprobeerd, werkte niet geweldig (zeg maar gewoon niet) op dutchwebhosting
Op donderdag 17 juli 2003 20:38 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Sorry hoor...
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=custom+404+page&btnG=Google+Search2de result
christ, nou doet ie et opeens wel :\
*zucht*, thnx anyway
Groetjes Mechelina
edit:
Deze is trouwens goedkoper dan lientje.com
[Dit bericht is gewijzigd door ThA_DeViL op 23-07-2003 17:34]
Perfecte host, snelle servers, klantvriendelijk & behulpzaam en ook persoonlijk. Verder werkt alles gewoon prima, en hij probeert altijd zijn software zo up2date mogelijk te houden en dat doet 'ie goed.
Verder zijn de prijzen wel wat hoog (maar dan heb je ook wat), maar die gaan in de herfst nog een stuk omlaag hoorde ik laatst van hem.
www.cillix.nl - deze moet je echt nooit nemen, veel problemen mee gehad en slechte service!
Nooit doen: www.uwhost.net. Daar zit ik nu bij, en support wordt er niet gegeven. Ik heb twee parked domains die naar m'n website moeten wijzen. Vorige week vrijdag een mail over gestuurd, dinsdag weer, woensdag uit wanhoop maar zijn privé-adres gebeld, alwaar ik zijn vriendin aan de lijn kreeg die zei dat -ie wel contact zou opnemen, maar tot nu toe nooit iets gehoord . Ondertussen belandt mail die naar @itcn.nl wordt gestuurd in een zwart gat. Uwhost.net mag dan spotgoedkoop zijn (500MB voor ¤ 70,-- is tenslotte niet veel), maar de service is beroerd. En er komt een moment dat je van die service afhankelijk bent. Daarom stap ik over op www.in.nl.
Ook gezien: nl.downloaden.com.
Harmen.
quote:
Op vrijdag 25 juli 2003 10:13 schreef QuietGuy het volgende:
Ik heb mijn hosting lopen bij Netvlies (http://www.netvlies.nl/index.php?item=hostingpakketten)Hier host ik al vanaf 9 november 1999 en nooit problemen of lange downtime gehad ofzo...
quote:Maar die is dan ook wel héél duur...
Op vrijdag 25 juli 2003 10:16 schreef Viperdesign het volgende:Ik heb mijn hosting lopen bij Netvlies (http://www.netvlies.nl/index.php?item=hostingpakketten)
Hier host ik al vanaf 9 november 1999 en nooit problemen of lange downtime gehad ofzo...
quote:Laat Marinus (user hier) 't maar niet horen!
Op donderdag 24 juli 2003 10:20 schreef Jadakis het volgende:
www.cillix.nl - deze moet je echt nooit nemen, veel problemen mee gehad en slechte service!
quote:Overal
Op vrijdag 25 juli 2003 17:31 schreef yootje het volgende:
Ik zoek een hoster waar ik een ALLEEN een domeinnaam kan registreren met dns-beheer.
(Bijv. NXS, kost zo'n 15 euro per jaar. Goeie service )
quote:Vaak moet je er een hostingpakket bijnemen.
Op vrijdag 25 juli 2003 21:16 schreef DigiJasper het volgende:[..]
Overal
(Bijv. NXS, kost zo'n 15 euro per jaar. Goeie service
)
heb hier me hosting , en et werkt prima en alle options included
quote:Ik zit zelf bij www.raptornet.nl, das 15euro per jaar.
Op vrijdag 25 juli 2003 17:31 schreef yootje het volgende:
Ik zoek een hoster waar ik een ALLEEN een domeinnaam kan registreren met dns-beheer.
Wie kent er trouwens een goede hosting provider met EJB ondersteuning (en dus automagisch een echte db en niet dat pruttige mysql)
quote:Hangt er net af waar je het doet. Je kan bijv. ook bij www.netvisions.nl voor 22,50(!!!!) per jaar eentje reggen.. wat overig absurd duur is. En er werken (alleen?) mensjes van 14 jaar oud ofzo.
Op zaterdag 26 juli 2003 14:52 schreef yootje het volgende:[..]
Vaak moet je er een hostingpakket bijnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |