Het is een zij, denk ik.quote:Op zondag 22 april 2012 18:52 schreef mime_negert het volgende:
Marktplaats staat ook helemaal vol met zijn zooi.
SPOILER: Tommy/Telsel stem aan:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:17 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dat is inkoopsprijs bij afname van 1000 stuks hè.
Goedkoopste dat te vinden is zal wel zoiets op Aliexpress zijn: http://www.aliexpress.com(...)-pc-wholesalers.html , dan zit je dus op zo'n $150,- incl. shipment zonder mogelijke douanetoeslagen.
Dan is de prijs van Trekpleister zo gek nog niet. Tablet zelf ook niet heul veul mis mee eigenlijk.
Ik zou me alleen groen en geel ergeren aan dat rode statuslampje (nou ja, black marker erover en die is weg).
metalen behuizing nog wel?quote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef RobertNL het volgende:
DingDongDHL, foto's eerste indruk over een uurtje
Bmorn V16, Alwinner Boxchip A13, 512MB ram, 800x480 resolutie![]()
Metalen behuizing
Met dock komt het neer op 500 euro... Beter even wachten op de asus infinity, 32gb+dock = 600 euro.quote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef vosss het volgende:
De nieuwe Asus is vanaf nu leverbaar in de benelux.
Nagenoeg dezelfde specs als de prime alleen dan met enkel 32GB, geen superIPS maar gewoon IPS, marginaal dikker, marginaal zwaarder en een plastic achterkant.
Scheelt inclusief dock zo'n 100 euro.
Ik denk dat ik die ga halen binnenkort. Ik ga toch niet buiten zitten met dat ding
=edit=
Ow en 0,2 Hz lager geklokt volgens mij. Maar ook dat merk je nauwelijks als ik de reviews moet geloven. Imo nog steeds redelijk highend
Nja : NVIDIA® Tegra® 3 T33 Quad-core 1.6GHz (WiFi) CPUquote:Op maandag 23 april 2012 13:35 schreef vosss het volgende:
Die infinity heeft volgens mij alleen een hogere resolutie toch?
Dat hoeft voor mij niet.
En met dock is de prime ook 600. Dus dan zou je beter wel kunnen wachten op de Infinity.
Ik denk dat ik voor deze ga binnenkort.
quote:Op maandag 23 april 2012 13:50 schreef vosss het volgende:
Het hoeft voor mij niet luxe te ogen.
En voor die 100 euro kan ik ook gezellig een keer lekker gaan uit eten met mijn vriendin.
Inderdaad... Heeft ook een hogere verkoopwaarde na 1/2 jaar gebruik.quote:Op maandag 23 april 2012 13:52 schreef Catch22- het volgende:
als je hem ooit buiten denkt te gaan gebruiken is de infinity wel een betere optie.
voor die 100 euro zou ik het wel weten.
heb net afgelopen zaterdag de asus transformer prime gekochtquote:Op maandag 23 april 2012 13:31 schreef vosss het volgende:
De nieuwe Asus is vanaf nu leverbaar in de benelux.
Nagenoeg dezelfde specs als de prime alleen dan met enkel 32GB, geen superIPS maar gewoon IPS, marginaal dikker, marginaal zwaarder en een plastic achterkant.
Scheelt inclusief dock zo'n 100 euro.
Ik denk dat ik die ga halen binnenkort. Ik ga toch niet buiten zitten met dat ding
=edit=
Ow en 0,2 Hz lager geklokt volgens mij. Maar ook dat merk je nauwelijks als ik de reviews moet geloven. Imo nog steeds redelijk highend
Zou hem terugbrengen als ik jou was... Binnenkort komt de infinity even duur als de transformer prime alleen dan wel met een goed werkende gps+wifi en beter scherm.quote:Op maandag 23 april 2012 13:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb net afgelopen zaterdag de asus transformer prime gekocht
Het "uurtje" is omquote:Op maandag 23 april 2012 11:24 schreef RobertNL het volgende:
DingDongDHL, foto's eerste indruk over een uurtje
Bmorn V16, Alwinner Boxchip A13, 512MB ram, 800x480 resolutie![]()
Metalen behuizing
Jup ben bezigquote:
Het valt nog wel meequote:Op maandag 23 april 2012 13:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Zou hem terugbrengen als ik jou was... Binnenkort komt de infinity even duur als de transformer prime alleen dan wel met een goed werkende gps+wifi en beter scherm.
SPOILER: Om users met een datalimiet op hun telefoon te helpen :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tablet doet het zeer netjes, geen lagg en het scherm is (zeker gekeken de prijs en resolutie) zeer aardig te noemen. Tevens voelt hij stevig maar zwaar aan.
• 7'' scherm, 800x480
• 8.8mm ''dik''
• Metalen behuizing
• 512MB ram
• 1Ggz A8 (Boxchip A13) processor
• 19,2CM * 12,1CM * 8,8MM
[ Bericht 1% gewijzigd door RobertNL op 23-04-2012 14:33:14 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Transflash, ofwel een andere naam voor micro SDquote:
Beaamtquote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef mime_negert het volgende:
Wat mij leuk lijkt is om een tablet aan de TV te hangen en dan met een emulator NES, SNES, N64 spellen t spelen.
true!quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef mime_negert het volgende:
Wat mij leuk lijkt is om een tablet aan de TV te hangen en dan met een emulator NES, SNES, N64 spellen t spelen.
Of GTA3 met PS3/Xbox controller (eventueel ook aan de tv).quote:Op maandag 23 april 2012 14:39 schreef mime_negert het volgende:
Werkt perfect, plug en play op Aindroidquote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Of GTA3 met PS3/Xbox controller (eventueel ook aan de tv).
10,1'' was een beetje overkillquote:Of als navigatie in de auto![]()
![]()
Truequote:Of als videoscherm achterin de auto.
Of als strak scherm voor FPV (helaas (nog?) niet mogelijk).
Of voor lui in de bank internetten.
Voor in bed nog even wat series kijken.
quote:Of als ik ooit een Raspberry Pi binnenkrijg, de tablet als grote controller gebruiken voor XBMC, het liefst mét videowall op de tablet zelf:
[ afbeelding ]
(Raspberry Pi achterop de tv plakken met XBMC, helaas heeeeel erg lange levertijd
)
Na, ik heb nu eerst een Bmornquote:Ha, ik heb weer enigszins een gegronde reden om over tablets te gaan nadenken![]()
Overigens, zijn er nog mensen die morgen naar de Trekpleister gaan voor de 10.1" Cortex A8, 512MB tablet voor ¤99?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |