moet hij daar mee dan?quote:Op zondag 15 april 2012 12:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een LGA1155 stock i5 2500k koeler.
quote:
Racebaan?quote:Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef AchJa het volgende:
Papa was weer druk vanochtend... Mijn old-skool Carrera is gevonden op zolder...
quote:
Wat ben je allemaal aan het maken dan?quote:Op zondag 15 april 2012 14:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was weer in de weer met schuurpapier, sleepcontacten vouwen van coax-kabel (mantel) etc.
Die racebaan weer even opkalefateren. De banen ff schuren, zat hier en daar wat roest op die rails. Sleepcontacten waren versleten en die kun je prima zelf maken van de mantel van coax kabel.quote:Op zondag 15 april 2012 14:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat ben je allemaal aan het maken dan?
Die heb ik hier ook liggen, kan ik helaas weinig mee. Morgen maar even naar de winkelquote:Op zondag 15 april 2012 12:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een LGA1155 stock i5 2500k koeler.
haha, dus jou jongens vinden het ook leuk? Beeeteeerrrrrfquote:
Owkeuquote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook liggen, kan ik helaas weinig mee. Morgen maar even naar de winkel
Die hadden hem vanochtend dan ook gevonden op zolder. Vervolgens einde uitslapen...quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Thaboel het volgende:
haha, dus jou jongens vinden het ook leuk? Beeeteeerrrrrf
quote:
Dat punt was reeds al bewezen opa.quote:
Daarom moet je ook niet aan kiddo's beginnen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die hadden hem vanochtend dan ook gevonden op zolder. Vervolgens einde uitslapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |