Beter als Ultra Beatdown,quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef The_Dean het volgende:
Die nieuwe zanger doet het goed! Benieuwd naar de nieuwe plaat
Mja mja.. of zoquote:Op vrijdag 13 april 2012 07:29 schreef Zorro het volgende:
Wat je ook kan doen op een ukelele:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_of_swing_solo.html
wat een stoere boi. Eerst even rochelen in een danoontje bekerquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
wat een stoere boi. Eerst even rochelen in een danoontje beker
Grappig om aan je muur te hangen. Of op een kast te zetten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:46 schreef Cynic het volgende:
Wat heeft iedereen toch met die ukelele's? Ik kan er helemaal niks mee, jeukinstrument.
Ja en m'n chick op de drumsquote:Op zaterdag 14 april 2012 10:50 schreef KaMo het volgende:
Dribbel_ je zingt toch in een nieuwe band, klinkt al erg strak!
http://www.dumpert.nl/med(...)ein_sonne_cover.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een leuke multi-Fx, veel plezier er mee!, gaat je nog wel even wat tijd (En priegel werk) kosten om hem volledig te snappen hèhèquote:Op maandag 16 april 2012 10:19 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, heb een Boss ME-70 gekocht (moet hem nog binnen krijgen, 2ehands) maar zit ff te kijken naar de adapter (zat er niet bij).
Heb namelijk nog wel deze liggen:
https://www.musicstore.de(...)fferList#FullDetails
Maar die is tot 1700mA waar de boss adapters voor dat ding 500mA zijn. Gaat dat werken of blaas ik dan iets op? Neem aan dat die adapter zichzelf 'opschaalt' waar nodig zeg maar (werkt ook op 1 pedaaltje bijvoorbeeld) maar just in case
*Edit*
En natuurlijk vind ik 10 seconden later deze link: http://www.seymourduncan.com/forum/showthread.php?t=191400
Lijkt te zijn van wel dus...
Thanks! Ja, ben bang dat dat wel even gaat duren hoewel ik ook vooral lees dat de standaard presets bij deze al heel aardig en bruikbaar zijn en dit toch een van de meest gebruikvriendelijke multieffecten is... Ben zeer benieuwd (en ook de looper functie was iets waar ik al langer over aan het denken was).quote:Op maandag 16 april 2012 11:01 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is een leuke multi-Fx, veel plezier er mee!, gaat je nog wel even wat tijd (En priegel werk) kosten om hem volledig te snappen hèhè
De presets zijn wel ok, zitten wel leuke dingetjes tussen, maar het tofst is toch als je hem volledig zelf tweaked, dan krijg je er hele gave dingen uit.quote:Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Thanks! Ja, ben bang dat dat wel even gaat duren hoewel ik ook vooral lees dat de standaard presets bij deze al heel aardig en bruikbaar zijn en dit toch een van de meest gebruikvriendelijke multieffecten is... Ben zeer benieuwd (en ook de looper functie was iets waar ik al langer over aan het denken was).
Hoop wel dat ik deze dan ook echt ga gebruikenMoet ik wat van mn andere zut er maar eens uit gaan doen...
Valt wel mee. Onze andere gitarist heeft er laatst eentje gekocht en we zijn er gister even mee aan het spelen geweest. Presets zijn supersimpel te maken en op te slaan.quote:Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Thanks! Ja, ben bang dat dat wel even gaat duren hoewel ik ook vooral lees dat de standaard presets bij deze al heel aardig en bruikbaar zijn en dit toch een van de meest gebruikvriendelijke multieffecten is... Ben zeer benieuwd (en ook de looper functie was iets waar ik al langer over aan het denken was).
Hoop wel dat ik deze dan ook echt ga gebruikenMoet ik wat van mn andere zut er maar eens uit gaan doen...
Ampere maakt niet uit (als het maar gelijk of hoger is dan wat je nodig hebt), het is het voltage waar je op moet letten en hoe om je hem aansluitquote:Op maandag 16 april 2012 10:19 schreef m0ridin het volgende:
Hmmm, heb een Boss ME-70 gekocht (moet hem nog binnen krijgen, 2ehands) maar zit ff te kijken naar de adapter (zat er niet bij).
Maar die is tot 1700mA waar de boss adapters voor dat ding 500mA zijn. Gaat dat werken of blaas ik dan iets op? Neem aan dat die adapter zichzelf 'opschaalt' waar nodig zeg maar (werkt ook op 1 pedaaltje bijvoorbeeld) maar just in case
Leuk ding! Heb ik hier ook een staan.. veel plezier ermeequote:Op maandag 16 april 2012 10:19 schreef m0ridin het volgende:
*Edit*
En natuurlijk vind ik 10 seconden later deze link: http://www.seymourduncan.com/forum/showthread.php?t=191400
Lijkt te zijn van wel dus...
Dat ja.quote:Op maandag 16 april 2012 12:18 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ampere maakt niet uit (als het maar gelijk of hoger is dan wat je nodig hebt), het is het voltage waar je op moet letten en hoe om je hem aansluit
klopt, een standaard Boss adapter of een Spot1 gaat gewoon prima werken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef m0ridin het volgende:
Cool, thanks![]()
Maar 'hoe ik hem aansluit'. Hoe bedoel je? Volgens mij zit er gewoon maar 1 plug aan en geen switches ofzo op. Dus simpelweg erin prikken.
Of is dat dat 'Center Negative' gebeuren wat ik lees (welke de boss adapters zijn en de spot1 volgens mij ook is)...
Ja! Staat ook aangegeven op zowel de adapter als je apparaat.quote:Op maandag 16 april 2012 13:20 schreef m0ridin het volgende:
Cool, thanks![]()
Maar 'hoe ik hem aansluit'. Hoe bedoel je? Volgens mij zit er gewoon maar 1 plug aan en geen switches ofzo op. Dus simpelweg erin prikken.
Of is dat dat 'Center Negative' gebeuren wat ik lees (welke de boss adapters zijn en de spot1 volgens mij ook is)...
Ramones - Sheena is a punkrockerquote:Op maandag 16 april 2012 13:50 schreef xSouL het volgende:
Kennen jullie goede nummers of tutorials die je met een pick kunt spelen, graag voor beginners namelijk.
Speel nu al een jaar akoestisch en heb dit met Fingerpicking/Fingerstyle gedaan, maar ik wou binnenkort een Elektrische gitaar aanschaffen en dan lijkt het me noodzakelijk om verder te gaan met een pick, i.p.v. vingers. Ook alternate picking en dat soort stuff.
Ik zal het een maand even moeten doen op m'n akoestische en daarna zodra ik mijn elektrische (hoop volgend maand) heb, ga ik daarop verder oefenen ofcourse...
Zeg het moaaarrr... :
U2 - Until The End Of The World, zit een vervelend slagje in, vooral de *verse* is tricky met het picken van noten en palmmutes.quote:Op maandag 16 april 2012 13:50 schreef xSouL het volgende:
Kennen jullie goede nummers of tutorials die je met een pick kunt spelen, graag voor beginners namelijk.
Speel nu al een jaar akoestisch en heb dit met Fingerpicking/Fingerstyle gedaan, maar ik wou binnenkort een Elektrische gitaar aanschaffen en dan lijkt het me noodzakelijk om verder te gaan met een pick, i.p.v. vingers. Ook alternate picking en dat soort stuff.
Ik zal het een maand even moeten doen op m'n akoestische en daarna zodra ik mijn elektrische (hoop volgend maand) heb, ga ik daarop verder oefenen ofcourse...
Zeg het moaaarrr... :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |