Dat is heel handig ja !quote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Altijd handig die software, een gitaartoon aanslaan, dan die toon nazingen, en melodyne laten uitzoeken hoever je er naast zit![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 14:19 schreef brother52 het volgende:
Iets van the Cure spelen is altijd goed![]()
Wij spelen Just like heaven regelmatig maar dan wel deze versie:
Johnny Cashquote:Op donderdag 12 april 2012 14:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat zijn makkelijke nummers om een beetje te leren met zingen (ik kan dus nog echt niks) en voor een lage stem
Luhhhv is a buuurning thing...quote:
Oh dat ook. Maar soms heb ik er ook gewoon geen zin meer in als er een moeilijker stuk komtquote:Op donderdag 12 april 2012 14:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
Alsin instuderen? Heb ik ooit moeite mee hoor! Ook te lui voor, gewoon eigen dingen doen, is makkelijker te onthouden.
Epic.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
Trivium met Billy van ZZtop
[ afbeelding ]
Haha, coolquote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef Braddie het volgende:
Dean, nog bedankt voor die Kramtried CD, hoewel ik het eigenlijk niet luister, heb ik hem mooi geript in FlacEN de sticker zit mooi op m`n bureau.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef stefanhaan het volgende:
Haters ga haten. Ik heb hem snoeihard op staan
[ afbeelding ]
Billyquote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
Trivium met Billy van ZZtop
[ afbeelding ]
Ik werd anders wel heel erg blij toen wij allemaal gaatjes in mijn duurste gitaar aan het boren waren.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Hoe duurder de gitaar hoe enger het is vaak
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ff m'n akoestische gitaar wat bijgesteld. Blijft het een eng idee vinden om in die topkam te veilen, maar het staat weer helemaal perfect
Fuck dat! Ik zaag d'r never nooit in!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Hoe duurder de gitaar hoe enger het is vaak
Ja, dat was coolquote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik werd anders wel heel erg blij toen wij allemaal gaatjes in mijn duurste gitaar aan het boren waren.
Scroll eens een stukje omhoog?quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:29 schreef Zorro het volgende:
Wat je ook kan doen op een ukelele:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_of_swing_solo.html
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |