Hier ookquote:Op woensdag 18 april 2012 12:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik speel wel altijd met de pink omhoog![]()
Heeft iemand correcte tabs van dezequote:Op woensdag 18 april 2012 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
Vanmiddag Friday I'm In Love maar eens wat verder leren.
Uhm. Ik gebruik hem wel..quote:Op woensdag 18 april 2012 12:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hier ookWaarom persee die pink gebruiken?
Ik heb geen pdf tabs van emobandsquote:Op woensdag 18 april 2012 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeft iemand correcte tabs van deze![]()
?
Songsterr faalt nogal volgens mij en nu vertrouw ik UG ook niet meer.
Kom haten dan, het nummer is tof.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb geen pdf tabs van emobands![]()
The Cure emo?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb geen pdf tabs van emobands![]()
Daar heb ik de exacte tabs wel vanquote:
Emo dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
The Cure emo?
Man, het is de beste new wave band ooit.
Wat Stefan niet moet is emo, hou dat in je achterhoofd.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
The Cure emo?
Man, het is de beste new wave band ooit.
De vraag is dan: Waarom? En wil je die wel?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Daar heb ik de exacte tabs wel van
Dus een glas water kan dan in principe ook emo zijn.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat Stefan niet moet is emo, hou dat in je achterhoofd.
Dan ben jij ook emo.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat Stefan niet moet is emo, hou dat in je achterhoofd.
Nog nooit zo'n inspiratieloze band zien spelen.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:03 schreef stefanhaan het volgende:
Die wil ze wel. Toto is een stukje epicness
en de solerende gitarist speelt op een goldtop
Tegen je vriendin zeggen dat je haar niet moet, wat is dezequote:
Voor mij op zich ook wel maar toen maakten ze ook nog goede muziek maar sinds Steve Lukather alles regelt stelt het niet zoveel meer voor.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
Toto is voor mij gewoon een stukje jeugdsentiment
Gebruik hem zelf echt amper, alleen waar ik het zelf prettig vind om hem te gebruiken, 9 van de 10 x speel ik toch alleen maar pentatonischquote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uhm. Ik gebruik hem wel..
Met je pink erbij kan je veel sneller en veel meer solo's spelen. En shredden gaat ook veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |