Voor mij op zich ook wel maar toen maakten ze ook nog goede muziek maar sinds Steve Lukather alles regelt stelt het niet zoveel meer voor.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
Toto is voor mij gewoon een stukje jeugdsentiment
Gebruik hem zelf echt amper, alleen waar ik het zelf prettig vind om hem te gebruiken, 9 van de 10 x speel ik toch alleen maar pentatonischquote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uhm. Ik gebruik hem wel..
Met je pink erbij kan je veel sneller en veel meer solo's spelen. En shredden gaat ook veel beter.
Intermission van Nine Black Alps misschien?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef HerrPiet het volgende:
Iemand nog suggestie voor een fingerpicking nummer voor een beginner? Heb van mijn leraar "Someone like you" van Adele gekregen. Ik speel het voor de oefening maar vrolijk word ik er niet van.
Led Zeppelin - Stairway to Heavenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef HerrPiet het volgende:
Iemand nog suggestie voor een fingerpicking nummer voor een beginner? Heb van mijn leraar "Someone like you" van Adele gekregen. Ik speel het voor de oefening maar vrolijk word ik er niet van.
show us!quote:Op woensdag 18 april 2012 17:50 schreef Muchachooo het volgende:
Ik heb mijn pink altijd omhoog bij mijn aanslaghandziet er echt belachelijk uit op foto's...
Zou oud ben je toch niet?quote:Op woensdag 18 april 2012 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
Toto is voor mij gewoon een stukje jeugdsentiment
Eddie Vedder - Gauranteedquote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef HerrPiet het volgende:
Op de barbecuequote:Op woensdag 18 april 2012 19:32 schreef The_Dean het volgende:
Al denk ik dat ik dan goedkoper uit ben met de oude body in de kachel en de rest van de gitaar als onderdelen.
Zou dan in principe ook op een Samick moeten passen.quote:Iemand nog een Explorer nek? Schijnt dus op een Epiphone te passen
Voor een beginner? Ik vind het wel aardig pittig eigenlijk.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:17 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Eric Clapton - Tears in Heaven
Kansas - Dust in the Wind
Extreme - More than Words
- Street spirit (fade out)quote:Op woensdag 18 april 2012 15:14 schreef HerrPiet het volgende:
Allemaal pittige nummers voor een beginnen. Niet zozeer dat je picking hand zo moeilijk is, maar je 'fret' hand moet ook nog wel aardig wat doen. Street Spirit is wel een goede, van Radiohead, maar dan wel goed langzaam beginnen, net als Dust in the wind. De rest zou ik nog lekker even laten (tenzij je stress leuk vindtquote:Op woensdag 18 april 2012 20:18 schreef starla het volgende:
[..]
- Street spirit (fade out)
- Dust in the wind
- Nothing else matters
- Blackbird
- Stairway to heaven
- Road trippin'
- etc.
In ieder geval apartquote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Op de barbecue
[..]
Zou dan in principe ook op een Samick moeten passen.
Hmmm, een LP met een reverse Explorer headstock. Zou dat wat zijn?
Stairway to heaven is echt ubersimpel manquote:Op woensdag 18 april 2012 20:20 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Allemaal pittige nummers voor een beginnen. Niet zozeer dat je picking hand zo moeilijk is, maar je 'fret' hand moet ook nog wel aardig wat doen. Street Spirit is wel een goede, van Radiohead, maar dan wel goed langzaam beginnen, net als Dust in the wind. De rest zou ik nog lekker even laten (tenzij je stress leuk vindt).
We kunnen het eens een keer proberenquote:
Langzaamquote:Op woensdag 18 april 2012 20:58 schreef guitarist het volgende:
Hoe gaat het met de GFS bestelling, Dean?
Ja echt!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:08 schreef Witchfynder het volgende:
De nieuwe Dragonforce is weer veeeet! *rent rondjes*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |