Vind m wel tofquote:Op woensdag 11 april 2012 21:19 schreef Mr_Saitek het volgende:
Oke, totaal niet tevreden over, heb volgensmij ook het een en ander fout gedaan..
Mijn excuses alvast.
Als iemand anders iets beters/mooiers kan maken (of iedereen moet dit tegek vinden, verwacht ik niet) voel je vrij.
Die was een beetje verouderd volgensmijquote:
Waar in vak P?quote:
In Enschedequote:Op donderdag 12 april 2012 16:40 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
Die was een beetje verouderd volgensmij
[..]
Waar in vak P?
Gelukkig zit ik in het vak-P van het Polmanquote:
Waar het huidige stadion nu staatquote:Op donderdag 12 april 2012 18:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waar moet dat nieuwe stadion van Heracles eigenlijk komen?
Niet helemaal, op de velden van Oranje Nassau, ernaast dus ;p.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar het huidige stadion nu staat
Denk het ook niet, volgende week is Overtoom ook nog afwezig, kijken dus wat het wordquote:Op
donderdag 12 april 2012 19:09 schreef J83 het volgende:
Een overwinning mede mogelijk gemaakt door Ola Toivonen.
Hopelijk heeft Bosz nu de ballen om het elftal te laten staan, maar dat zal wel niet.
Dat is ook toevallig. Ik zit ergens in het midden van het midden. Rij en stoel weet ik zo niet uit mijn hoofd. Jij?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:57 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik in het vak-P van het Polman
Onderin, en dan tegen Q aan. Maar zit/sta nooit in het vak, ga gewoon altijd over het hek Q inquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:01 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig. Ik zit ergens in het midden van het midden. Rij en stoel weet ik zo niet uit mijn hoofd. Jij?
Ik vind dat er met Bruns en Veijinovic ook veel meer beweging en strijd is op het middenveld. Zondag moeten gewoon de 3 punten tegen RKC gepakt worden. Helaas wel op het idiote tijdstip van 15.30 uur.
Ahh okéquote:Op donderdag 12 april 2012 19:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar het huidige stadion nu staat
Thanks voor nieuwe sigquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh oké
[..]
Thanks voor nieuwe sig
quote:Op maandag 16 april 2012 09:23 schreef Hashtag het volgende:
Yep. Jij dus ook? Maar wat een vervelende gasten daar boven in. Die hebben echt een chronisch tekort aandacht (en dat al 10 jaar lang). Of ben jij één van hen
?
Wel eens een thuiswedstrijd bezocht van Heracles?quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef Hashtag het volgende:
[..]
Wel eens een thuiswedstrijd bezocht van Heracles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |