Dus ajax wint de CL? Ach in de finale verkoop je toch weer je kaartjesquote:Op woensdag 11 april 2012 22:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
Ik heb liever titty op mijn latquote:
Doop sowieso "iemand"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Jup, de rest van de joodjes is niet zo zieligquote:Op woensdag 11 april 2012 23:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Doop en bbn, blijf de volgende keer maar gewoon weg, niemand vindt het leuk
Morgen weer een kansquote:Op woensdag 11 april 2012 23:44 schreef Pixell het volgende:
Dus ik zeg tegen die ene blonde chick aan de bar: "heb jij ook zo zin in een ijslolly?" waarna ik een handvol ijsblokjes in me broek stop..
Zegt ze: "nee sorry man, ik val op natte rosbief" waarop ze haar broek uit doet en een glas water over haar poes gooit..
Al me vrienden liggen in een deuk van het lachen en ik sta me een bek vol tanden, vanavond maar weer met me linker hand vrienden maken denk ik dan.
To be continued..
To be continued..quote:Op woensdag 11 april 2012 23:44 schreef Pixell het volgende:
Dus ik zeg tegen die ene blonde chick aan de bar: "heb jij ook zo zin in een ijslolly?" waarna ik een handvol ijsblokjes in me broek stop..
Zegt ze: "nee sorry man, ik val op natte rosbief" waarop ze haar broek uit doet en een glas water over haar poes gooit..
Al me vrienden liggen in een deuk van het lachen en ik sta me een bek vol tanden, vanavond maar weer met me linker hand vrienden maken denk ik dan.
To be continued..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |