Doe kopen dan, ruil hem voor MW3!!!quote:
Teunis, mag ik jou complimenteren met je laatste FB-post?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doe kopen dan, ruil hem voor MW3!!!
Ja echtquote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nee echt?![]()
En je bent nog wel zo'n voetbalfan.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Teunis, mag ik jou complimenteren met je laatste FB-post?
Moet de SP nog uitspelen en heb sowieso die survival dinges nog niet geprobeerd.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Doe kopen dan, ruil hem voor MW3!!!
quote:Geen wonder dat ajax als enige wint,spelen op woensdag championsleague dat zijn al die andere zelfbenoemde "topclubs" niet gewent
Ik had het niet over jou, maar als je eigen aangesproken voelt, mag dat wel hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Noem je mij een succes supporter?
Lees net dat Toivonen weer een doodstrap op een tegenstander heeft gemaakt zonder ervoor bestraft te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voetbal + titty= is best topic everrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 11 april 2012 22:09 schreef tliciouz het volgende:
Huh, zit ik zomaar in het voetbal topic.
Dat.quote:Op woensdag 11 april 2012 22:11 schreef badboynova het volgende:
[..]
voetbal + titty= is best topic everrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |