Als of je dat zou willen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heeft ie ook. Geen telefoon binnen, en niet over het vrouwtje mogen
hallo wij komen niet uit 010 hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die nu posten zijn alleen gloryhunters
Beter 2 tegen 2 dalijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick en sold laat jullie ook niet zo kennen en kom gewoon zodadelijk batta krijgen in FIFA van de meester
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 11 april 2012 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick en sold laat jullie ook niet zo kennen en kom gewoon zodadelijk batta krijgen in FIFA van de meester
Boeit me geen flikkaaaahquote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
hallo wij komen niet uit 010 hoor
Noem je mij een succes supporter?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die nu posten zijn alleen gloryhunters
Dat ben je als je voor Ajax bent.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Noem je mij een succes supporter?
Lees net dat Toivonen weer een doodstrap op een tegenstander heeft gemaakt zonder ervoor bestraft te zijn.
Ga der nou niet op inquote:
Echt schandalig dat ie mafkees nog de aanvoerdersband mag dragen.quote:Lees net dat Toivonen weer een doodstrap op een tegenstander heeft gemaakt zonder ervoor bestraft te zijn.
Klopt, helaas was de voet van de tegenstander niet gebroken.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Noem je mij een succes supporter?
Lees net dat Toivonen weer een doodstrap op een tegenstander heeft gemaakt zonder ervoor bestraft te zijn.
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat ben je als je voor Ajax bent.
DOE HET NOU NIEHIETquote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]Nigga please, in de jaren dat wij geen kampioenschap haalden of hoog europees eindigde zat ik nog steeds in het stadion.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]Nigga please, in de jaren dat wij geen kampioenschap haalden of hoog europees eindigde zat ik nog steeds in het stadion.
Mich mich, ik heb je rug.quote:
right on brotherquote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef dreamzk het volgende:
Ik heb geen FIFA poepiequote:Op woensdag 11 april 2012 21:33 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Beter 2 tegen 2 dalijk.
Mischien wil michhas of rossdale wel meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |