quote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is meer als hulpsteun voor een one night stand als ik van achter genomen word en de jongen mijn naam is vergeten.
Dat werkt natuurlijk alleen als je een pittig kapseltje laat aanmeten. Nu hangen die lange manen er voorquote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is meer als hulpsteun voor een one night stand als ik van achter genomen word en de jongen mijn naam is vergeten.
Natuurlijk niet, die heeft hij toch vast.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat werkt natuurlijk alleen als je een pittig kapseltje laat aanmeten. Nu hangen die lange manen er voor
Yeah buddy.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, die heeft hij toch vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Nog steeds mijn nummer 1quote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
HAPquote:
is geen zelfspot dit...quote:Op donderdag 12 april 2012 15:32 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
Vrouwen met zelfspotZeldzaam.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:46 schreef Pixell het volgende:
Wacht ff, hoe moet ik me dat voorstellen ??
Ik weet niet wat e initialen zijn, maar iets met een T, dus die vent schreeuwt/kreunt:
"OOH GEIL T.D, KREUN HARDER BITCH T.D"
?
Dat kan niet, jij was al tien seconden dood!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jawel man fireball! Lightning bolt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |