SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9pCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
Ik snap hem nietquote:
Goh, dat zijn dan waarschijnlijk Twente supportersquote:Op woensdag 11 april 2012 19:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oh jij kijkt niet verder
social media allez...
Edit: we kunnen er wel over gaan bitchen, maar was het ook, en de hoekschop was ook geen hoekschop, geen twente speler raakte die bal aan XD
Ah nee, dit is nog wel een serieus topicquote:Op woensdag 11 april 2012 20:50 schreef Michhas het volgende:
Vriendin dagelijks ruzie met ouders
Ik vind dat iedereen hier even 'Berend' moet posten.
Waarom kreeg ik deze nietquote:Op woensdag 11 april 2012 20:54 schreef PierreTT het volgende:
Speciaal voor Sold, deze goeie liedje inclusief clip!![]()
![]()
Speciaal voor Pringlesquote:Op woensdag 11 april 2012 21:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |