abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110192093
Ik voel soms een enorme druk om alles NU te doen en geen tijd meer te hebben voor later. Anders ben ik straks te oud of alleen achter gelaten.

Soms snap ik andere mensen niet, waarom stoppen ze met uitgaan, waarom is iedereen na 25 oud? Alsof alles later nog eens gedaan kan worden. Nee dat kan niet! Daarom wil ik juist alles NU doen voordat het allemaal te laat is en sociaal onacceptabel word. Of ik er lichamelijk niet meer toe instaat ben.

Het hele concept "tijd" frustreert me.
pi_110192533
Ik vind het juist goed van je dat je zo leeft :)
  woensdag 11 april 2012 @ 18:39:53 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_110192787
Soms bereik je een leeftijd waarop iets 'niet meer hoeft'. Die altijd maar willen stappen drang neemt vanzelf af. Vooral als je heel de week hard gewerkt hebt, dan vind je een weekendje pure rust echt prima.
How can I make this topic about me?
  woensdag 11 april 2012 @ 18:49:43 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110193235
Mensen stoppen wel eens met dingen omdat hun interesses veranderen. Er zijn ook genoeg mensen die op hun 40e nog steeds vaak uitgaan.
pi_110193352
Uitgaan hebben sommige mensen na een tijdje wel gezien, dus dan is er geen behoefte om het weer opnieuw te beleven.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:53:34 #6
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_110193417
Ticking away the moments that make up a dull day.

Gewoon iedere dag als een nieuwe kans zien en in het 'nu' leven. Anders maak je jezelf alleen maar gek. Voor vele dingen ben je overigens nooit te oud, reizen bijv. Weet niet precies wat je nog allemaal wilt doen? Anders kun je een soort 'to do'-lijst gaan maken en dan maar afvinken :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_110194395
Het gaat natuurlijk niet alleen maar om uitgaan maar ik wil vooral graag "de kans" hebben om nieuwe dingen te gaan doen en er vooral heel goed in worden.

Bijvoorbeeld heel goed een instrument kunnen bespelen of DJ worden. Maar dan wil ik ook echt succes hebben. Stel ik begin met breakdancen, dan ben ik een beetje goed en dan ben ik een dertiger en pas ik niet meer binnen "de norm".

Ik vind het gewoon jammer dat we ons allemaal vast lijken te houden aan leeftijden. Al ben je 21 ligt de hele wereld nog voor je open en ben je overal jong maar ook oud genoeg voor.

Hetzelfde wat betreft werk, na je 40e ben je opeens "te oud". En na je 30e ben je zonder ervaring ook al oud. Maar dat praten we onszelf allemaal aan.
We zijn niet echt te oud, maarja als iedereen dat gelooft dan wel ja.
  woensdag 11 april 2012 @ 19:16:18 #8
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_110194595
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 19:12 schreef iloveyouto het volgende:
Het gaat natuurlijk niet alleen maar om uitgaan maar ik wil vooral graag "de kans" hebben om nieuwe dingen te gaan doen en er vooral heel goed in worden.

Bijvoorbeeld heel goed een instrument kunnen bespelen of DJ worden. Maar dan wil ik ook echt succes hebben. Stel ik begin met breakdancen, dan ben ik een beetje goed en dan ben ik een dertiger en pas ik niet meer binnen "de norm".

Ik vind het gewoon jammer dat we ons allemaal vast lijken te houden aan leeftijden. Al ben je 21 ligt de hele wereld nog voor je open en ben je overal jong maar ook oud genoeg voor.

Hetzelfde wat betreft werk, na je 40e ben je opeens "te oud". En na je 30e ben je zonder ervaring ook al oud. Maar dat praten we onszelf allemaal aan.
We zijn niet echt te oud, maarja als iedereen dat gelooft dan wel ja.
Qua werk ben je op je 30e/40e zonder ervaring (of met weinig ervaring) te duur in vergelijking met anderen die wel ervaring hebben, heeft niks met "onszelf aanpraten" te maken.

En verder doen veruit de meeste mensen gewoon waar ze zin in hebben, en denken ze niet "oh ik ben 25, nu kan ik niet meer uitgaan" (als voorbeeld). Dus ik vraag me af wie je met "allemaal" bedoelde.. :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')