quote:
Op woensdag 11 april 2012 19:12 schreef iloveyouto het volgende:Het gaat natuurlijk niet alleen maar om uitgaan maar ik wil vooral graag "de kans" hebben om nieuwe dingen te gaan doen en er vooral heel goed in worden.
Bijvoorbeeld heel goed een instrument kunnen bespelen of DJ worden. Maar dan wil ik ook echt succes hebben. Stel ik begin met breakdancen, dan ben ik een beetje goed en dan ben ik een dertiger en pas ik niet meer binnen "de norm".
Ik vind het gewoon jammer dat we ons allemaal vast lijken te houden aan leeftijden. Al ben je 21 ligt de hele wereld nog voor je open en ben je overal jong maar ook oud genoeg voor.
Hetzelfde wat betreft werk, na je 40e ben je opeens "te oud". En na je 30e ben je zonder ervaring ook al oud. Maar dat praten we onszelf allemaal aan.
We zijn niet echt te oud, maarja als iedereen dat gelooft dan wel ja.
Qua werk ben je op je 30e/40e zonder ervaring (of met weinig ervaring) te duur in vergelijking met anderen die wel ervaring hebben, heeft niks met "onszelf aanpraten" te maken.
En verder doen veruit de meeste mensen gewoon waar ze zin in hebben, en denken ze niet "oh ik ben 25, nu kan ik niet meer uitgaan" (als voorbeeld). Dus ik vraag me af wie je met "allemaal" bedoelde..