SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Geef toe je werd een beetje vochtig bij de gedachte.quote:
Also:
Die toetsenist. Talk about shit die niet bij shit past.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
pets patsI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Weet je hoe grappig dat is wanneer je ergens een telefonische afspraak maakt en ze verwachten ene "Meneer met de redelijk Hollandse achternaam" en de hirlak accentloze stem.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Viel me ook op. Vandaar dat CB zo'n fan van 'm is
.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Verander je naam in Donald voor nog meer lol.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet je hoe grappig dat is wanneer je ergens een telefonische afspraak maakt en ze verwachten ene "Meneer met de redelijk Hollandse achternaam" en de hirlak accentloze stem.full stops and exclamation marks![]()
Gelukkig heb ik m'n naam ook mee, dat scheelt bij een heleboel mensen (on)bewust enorm denk ik welquote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Weet je hoe grappig dat is wanneer je ergens een telefonische afspraak maakt en ze verwachten ene "Meneer met de redelijk Hollandse achternaam" en de hirlak accentloze stem..
![]()
Mijn voornaam is heel Nederlands, en mijn achternaam juist weer niet.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Klaar met werken![]()
Nu mezelf in een waarschijnlijk spuuglelijke outfit hijsen om mezelf voor schut te zetten op een podium
En dit.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef Jajong het volgende:
Mijn voornaam is heel Nederlands, en mijn achternaam juist weer niet.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Foto's.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Henk Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef Jajong het volgende:
Mijn voornaam is heel Nederlands, en mijn achternaam juist weer niet.![]()
Sowieso, omdat jij een grote pik hebt.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geef toe je werd een beetje vochtig bij de gedachte.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend dat jij op 17-jarige leeftijd in je eentje voor de cam op TinyChat een XTC-of paddotrip zat te hebben, en nu?En dat je die zooi (en wel meer) op regelmatige basis doet.
Ik heb bijna 18.000 mp3's op m'n PC, daar zit voornamelijk rap in ja, maar ook andere stijlen. Ik moet gewoon totaal niks van die muziek van CB en Sala hebben, waarom kan je dat niet accepteren? Dat is ook de reden dat ik niet meeging naar die 'meet' van jullie toen.
Bovendien, bijna elk 'rap'album heeft een breed spectrum aan muziekkeuze, normale basic rap, soms ook een old-skool flavoured nummer, een clubtrack en een R&B track voor de ladies, dus wat wil je nu eigenlijk zeggen? En dan heb ik dus ook nog een heleboel 'niet-rappers', die dus buiten dat genre werken.
Ten slotte zal ik altijd 'scorro' blijven zeggen, ook al ben ik 80. Ik waardeer Amsterdamse straattaal, en weet natuurlijk wanneer ik dit wel en niet (formeel/informeel) kan gebruiken, vanzelfsprekend.
Tevens waren het geen paddo's en ook geen XTC.![]()
Ook echt alleen op het drugs gedeelte inhoudelijk reageren.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens waren het geen paddo's en ook geen XTC.Godverdomme.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Sowieso, de rest kan me aan m'n reet roestenquote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ook echt alleen op het drugs gedeelte inhoudelijk reageren.Godverdomme.
![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Henk Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
True story.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso, omdat jij een grote pik hebt.Wow faalhaas.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tevens waren het geen paddo's en ook geen XTC.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Je vindt het zorgwekkend, ik ga erop in en nu care je niet? Da's wel een discrepantie van jewelstequote:Op woensdag 11 april 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, de rest kan me aan m'n reet roesten.
En ohja, het waren truffels. Verhaal staat nogsteeds.'CUZ YOU BANG COCK IN BANGKOK.quote:
![]()
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso, de rest kan me aan m'n reet roestenWordt het lekker mals van tog. :$:$quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee maar het was sarcasme van mij en jij komt met een ellenlang verhaalquote:Op woensdag 11 april 2012 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je vindt het zorgwekkend, ik ga erop in en nu care je niet? Da's wel een discrepantie van jewelste.
En ohja, het waren truffels. Verhaal staat nogsteeds.I mean c'mon.
![]()
Je meende het gewoon, klonk totaal niet sarcastisch.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar het was sarcasme van mij en jij komt met een ellenlang verhaalI mean c'mon.
If not now, then when.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: