Ja, dat moest gewoonquote:Op woensdag 11 april 2012 14:17 schreef Loqi het volgende:
Ik wist dat die TT zou komen(hoe kan t ook anders)
Toch niet allergisch voor daten he..quote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef Diconnected het volgende:
Knuf voor Mandy en Taart![]()
Zo net even boodschapjes gedaan enzo, en mijn hoofdpijn is alleen maar erger geworden, begin nu ook wazig te zien en ook oorpijn![]()
dus ik ga maar in bed liggen geloof ik.
Is iedereen hier ongesteld of zo?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word zo simpel van sommige mensen (lees: mijn moeder) maar het zal wel allemaal aan mij liggen en den rode kwatsch
Ik was mijn pil 2 dagen vergeten.. Ik ben normaal 2x per jaar ongesteldquote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is iedereen hier ongesteld of zo?
Ik niet want ik sla mijn stopweek over. Anders was ik het dus vandaag of morgen geworden.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb hem nu voor de 3e strip doorgeslikt, maar denk dat ik nu maar wel stopweek doe als deze klaar is. Vind het een beetje een raar idee om zo heel weinig ongesteld te zijn, al bevalt het stiekem ook best prima zonder die rode klatschquote:Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was mijn pil 2 dagen vergeten.. Ik ben normaal 2x per jaar ongesteld
Rode klatsch voor kipquote:Op woensdag 11 april 2012 14:39 schreef Lindytje het volgende:
Kip, ik ga nu postzegels halen en je bloed op de post doen![]()
Hoop het nietquote:Op woensdag 11 april 2012 14:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toch niet allergisch voor daten he..
Moet het zaterdag worden, dus ik blijf lekker chaggo de komende dagen gok ikquote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Weinig discussie volgens mij, iedereen is em aan het doorslikken tot nu toequote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
ah leuk, de doorslikdiscussie, die hadden we deze week nog niet gehad
Ik nietquote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Discussie, waar?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
ah leuk, de doorslikdiscussie, die hadden we deze week nog niet gehad
En je moet het zelf weten of je het wel/niet doet tochquote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Weinig discussie volgens mij, iedereen is em aan het doorslikken tot nu toe
Nee, ik bedoel meer dat zodra er iemand roept dat ze ongesteld is er meteen zes beginnen te roepen dat ze de pil doorslikken.quote:
MAAR IK WIL OOK EEN BADquote:Op woensdag 11 april 2012 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat zodra er iemand roept dat ze ongesteld is er meteen zes beginnen te roepen dat ze de pil doorslikken.
Een beetje hetzelfde als dat zodra je post dat je in bad gaat, er overal posts met "ik wil ook een bad" omhoog ploppen
Oh. Nouja, ik reageerde alleen op de specifieke vraag of iedereen ongesteld was.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer dat zodra er iemand roept dat ze ongesteld is er meteen zes beginnen te roepen dat ze de pil doorslikken.
Een beetje hetzelfde als dat zodra je post dat je in bad gaat, er overal posts met "ik wil ook een bad" omhoog ploppen
Jawel joh, dat zijn eeuwig terugkerende items jongequote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh. Nouja, ik reageerde alleen op de specifieke vraag of iedereen ongesteld was.
Herken dit zelf niet zo, maar misschien gebeurt dat net in de topics die ik niet teruglees.
je verget de tamponsquote:Op woensdag 11 april 2012 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
HET IS FRIET
IK DRINK THEE
GODVERDOMMEEEE
Ik zal eens wat met kracht in jouw sterretje stoppenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:51 schreef Loqi het volgende:
krachtsterretjes voor iedereen met rode klatsch
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:51 schreef Loqi het volgende:
krachtsterretjes voor iedereen met rode klatsch
Hoerige kutkakkinderenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:53 schreef megamandy het volgende:
Kinderen voor Kinderen! Nu ben ik weer vrolijk
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zal eens wat met kracht in jouw sterretje stoppen
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je geen schimmelfamilie hebt
Deel 32 al, ik voel mij oudquote:
Zijn er zoveel delen dan? Wist ik niet eens..quote:Op woensdag 11 april 2012 14:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deel 32 al, ik voel mij oud![]()
Heb thuis deel 15 op casette grijsgedraaiden nog een paar maar deel 15 heb ik de meeste herinneringen aan
Okquote:Op woensdag 11 april 2012 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
'Komt jouw video in de nieuwe clip van Ali B?'
Die ad heb ik, ruilen Spees?
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:56 schreef Mss het volgende:
Kinderen voor kinderen vond ik vroeger echt zo kut.
Wil je met mij trouwen?quote:
Jonge, ik heb heul geen schimmelsquote:Op woensdag 11 april 2012 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nadat ik je heb ingesmeerd met lamisil
_o-quote:Op woensdag 11 april 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je geen schimmelfamilie hebt
Per stuk en zonder verzendingquote:Op woensdag 11 april 2012 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://sieraden-tassen-ui(...)e-boy-coco-blue.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet doen, van scharen slijt je heup![]()
kun je je voorstellen hoe ik me voel, twaalf was mijn laatstequote:Op woensdag 11 april 2012 14:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deel 32 al, ik voel mij oud![]()
Heb thuis deel 15 op casette grijsgedraaiden nog een paar maar deel 15 heb ik de meeste herinneringen aan
Ik vind ze niet eens echt mooi..quote:Op woensdag 11 april 2012 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ZE
ZIJN
GEWOON
IN
DE
FUCKING
WINKEL
TE
KOOP
VOOR
22.50
alleen coco blue is LE
Dunno, Koh wel. Chanel was eerder zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 15:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind ze niet eens echt mooi..![]()
Nubar had laatst toch ook al een jeans collectie?
Ah, wist ik nietquote:Op woensdag 11 april 2012 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
klopt, koh en nubar hebben allebei die collectie gekloond
Joaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Nog 2 weken werken en dan 3.5 week vrij whajoewhihaaaa![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Elke dag in de dag-top-100
Ja, lekker man!! Op vakantiequote:Op woensdag 11 april 2012 15:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik ben heul unf niet
![]()
![]()
![]()
Thehehehe...
Neinzzzz dan ergens... naar verweggistan![]()
3.5 week!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Nog 2 weken werken en dan 3.5 week vrij whajoewhihaaaa![]()
Baas was er ook niet zo blij meequote:
HALLONBALLON:quote:
quote:
Gaan jullie ook op huwelijksreis?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Baas was er ook niet zo blij meeMaar boeien; want ik kreeg toch vrij
Mouwahaha
Bwhehheehquote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
matigen garp voor Priem
Nen eckten billenkletserquote:Op woensdag 11 april 2012 15:40 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
matigen garp voor Priem
Jup ! En nope geen idee nog naar watquote:Op woensdag 11 april 2012 15:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Gaan jullie ook op huwelijksreis?
Bah, da's klotequote:Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef Lindytje het volgende:
Gofter, kutdokter.... lekker draaien en trekken...Nu doet mijn heup de hele dag pijn, ipv alleen als ik opsta
![]()
What did you do?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:47 schreef Lindytje het volgende:
Gofter, kutdokter.... lekker draaien en trekken...Nu doet mijn heup de hele dag pijn, ipv alleen als ik opsta
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
kak meest vage afwijzing voor een sollicitatie ooit
quote:
Wat moet ik hier nou mee?quote:Wij zullen Swarte helaas niet vragen om terug te komen, maar willen haar hartelijk danken voor haar komst.
We hebben een goed gesprek gehad en ze komt over als een goede en stabiele werkkracht voor een langere periode.
Voor deze spoedklus lijken twee andere sollicitanten echter meer geschikt.
Ik wens haar veel succes met het vinden van een baan!
Ik niet zo veel, naar de dokter gaanquote:
maf! maar wat zei hij dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 15:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik niet zo veel, naar de dokter gaan
Vaak pijn in mijn heup als ik heb gezeten en dan opsta...
Niks. Je hebt het prima gedaan maar er waren sollicitanten die, om wat voor reden dan ook, beter in het plaatje pasten.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:50 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik hier nou mee?
Zie vorig topicquote:Op woensdag 11 april 2012 15:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
maf! maar wat zei hij dan?
Welkon pagina ongeveer?quote:
pagina 8 net gevonden maar mooi kak zeg!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ergens op het einde geloof ik. 5 of 6 ofzo
Oh, jij hebt de pagina's op 25 posts ingesteld staanquote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
pagina 8 net gevonden maar mooi kak zeg!
Er is heul geen pagina 8 man !!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 april 2012 15:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, jij hebt de pagina's op 25 posts ingesteld staan
In het vorige topique welquote:Op woensdag 11 april 2012 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er is heul geen pagina 8 man !!!!![]()
Ach, komt vast goed met die heupquote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
Awwww LinOw en schimmel in je nek ja??
Niks aparts hoor.. heb ik vaker; maar ligt aan mijn huidBepaalde zepen kan ik niet tegen; en die zorgt dat alle goeie bacteriën doodgaan; gevolg: sleckten schimmels kunnen zich baas maken. En dan heb ik weer ergens jeuk/schrale plekken etc etc
Ja, ach, ik ga niet van het ergste uit, zal wel goed komenquote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Voor jou geen zuigzoenen van viesche mensen meer in je nek..quote:Op woensdag 11 april 2012 15:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, komt vast goed met die heup
Ik maak me er nog niet te veel zorgen om
En ja.... schimpie-nek![]()
Ik ga dan altijd naar cif en keidicht bij zijn gezicht: KIJK SCHIMMEL JONGEUH !!!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, komt vast goed met die heup
Ik maak me er nog niet te veel zorgen om
En ja.... schimpie-nek![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd naar cif en keidicht bij zijn gezicht: KIJK SCHIMMEL JONGEUH !!!
Jup nog steeds een smerig wijf; i iz
Ohai !quote:Op woensdag 11 april 2012 16:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Wil er iemand nog een Catrice eyeliner? krijg er uitslag van
Nopequote:Op woensdag 11 april 2012 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Voor jou geen zuigzoenen van viesche mensen meer in je nek..
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd naar cif en keidicht bij zijn gezicht: KIJK SCHIMMEL JONGEUH !!!
Jup nog steeds een smerig wijf; i iz
Omnomnomquote:
quote:
Nopequote:Op woensdag 11 april 2012 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Weer niks bij je?![]()
Ik ga dadelijk aan een krentenbolletje![]()
Ik hou niet zo van nutellaquote:
vliegend buffetquote:Op woensdag 11 april 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij hebben koolmeesjes in de tuin en nu zit er al heel de middag een vieze hoerige kutkat met zijn kop voor dat vogelhuisje. Heb hem al een paar x weggejaagd
Duo penotti fingersquote:Op woensdag 11 april 2012 16:26 schreef PriemGirl het volgende:
Geef mij maar DUO PENOTTI TWEE KLEUREN IN EEN POTTIE
Nom nomquote:
SPOILER: Als je klikt....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILER: Als je klikt....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap m nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
Ikke nog nie...quote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef PriemGirl het volgende:
Naarrrrrr huis huis huis huis hiuish hisuihihsuihuishishuihsihsishi !!!!!1111!!!!!
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
SPOILER: Als je klikt....Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's Klau toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben alles aan het doen behalve aan school aan het werken.
zo heb ik net alle allerhandes uit de krantenbak doorgespit en alle recepten die me bevielen in een map gedaan 14.gif
Ja hoi.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben alles aan het doen behalve aan school aan het werken.
zo heb ik net alle allerhandes uit de krantenbak doorgespit en alle recepten die me bevielen in een map gedaan 14.gif
quote:
LOLquote:Op woensdag 11 april 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mama zegt dat als ze ooit dement wordt dat ik haar dan in een rolstoel op het spoor moet zetten
Ja maar ja maar leg eens uit dan?quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef Loqi het volgende:
Meh, mijn opa en oma zijn toch aan het verhuizen he? Nu heeft oma (waarschijnlijk van de stress) een lichte tia gehad![]()
![]()
en ze kunnen nog niet echt veel onderzoek doen omdat ze zo in de stress zit van het verhuizen (oma maakt zich altijd druk om niks, dus verhuizen is niet echt lekker voor dr...)
Ah nee toch.....quote:Op woensdag 11 april 2012 17:47 schreef Loqi het volgende:
Meh, mijn opa en oma zijn toch aan het verhuizen he? Nu heeft oma (waarschijnlijk van de stress) een lichte tia gehad![]()
![]()
en ze kunnen nog niet echt veel onderzoek doen omdat ze zo in de stress zit van het verhuizen (oma maakt zich altijd druk om niks, dus verhuizen is niet echt lekker voor dr...)
![]()
OPI inkquote:
![]()
Das wel erg lastig dan idd..En nu? Kunnen erg weinig denk ik; wel?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:49 schreef Loqi het volgende:
jaen t feit dat ze zo zit te stressen maakt alle scans enzo momenteel nutteloos
ze is altijd al makkelijk gestresst geweest, maar met leeftijd is dat alleen maar meer geworden (terwijl t verhuizen momenteel gewoon vlekkeloos verloopt)
nu afwachten totdat ze klaar met verhuizen en gesetteld zijn.. en dan kunnen ze gaan kijken waar t zit en wat er verloren is zeg maarquote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das wel erg lastig dan idd..En nu? Kunnen erg weinig denk ik; wel?
Hmmm erg moeilijk idd... En hoe ver zijn ze al met verhuizen? Hopen dat het gauw opschiet dan zodat ze haar 'rust' weer kan vinden.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
nu afwachten totdat ze klaar met verhuizen en gesetteld zijn.. en dan kunnen ze gaan kijken waar t zit en wat er verloren is zeg maarmomenteel leek het de dokter niet heel ernstig (maar t blijft een tia) maar merkt ze wel dat ze wat vergeetachtig is
live emo slinger?? Hoe wat waarquote:Op woensdag 11 april 2012 17:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, ik heb teruggelezen, koste me zeker een half uur![]()
Traag lezen ik doe het (en was ondertussen rijdende rechter aan het kijken omdat iemand een dierenarts ging aanklagen omdat z'n hont per ongeluk gecastreerd was en nu wilde hij geld)
Ik ben in het vorige topic wel helemaal blijven hangen in de live emo-slinger, ik vind het zo'n goed idee![]()
![]()
Volgens mij meldde Lin die in het vorige topic ((hihi, ik zei Lindy maar dan verkapt omdat het in de zin pastquote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm erg moeilijk idd... En hoe ver zijn ze al met verhuizen? Hopen dat het gauw opschiet dan zodat ze haar 'rust' weer kan vinden.
[..]
live emo slinger?? Hoe wat waar(nee ik heb niet terug gelezen
)
Peheheh ik lolde om de punquote:Op woensdag 11 april 2012 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Volgens mij meldde Lin die in het vorige topic ((hihi, ik zei Lindy maar dan verkapt omdat het in de zin past). Werd heul overheen gegaan, maar ik vind het een briljant plan
![]()
![]()
![]()
Ze wilde hem aan Masja geven, vond ik ook een heul goed plan![]()
![]()
quote:op niet onaardig bedoeld hoor want ik weet dat alles lang duurt enzo maar en dat je veel bezig bent met deze beautygloss party (is het ook voor mij ik ben 14 jaar) want ik wil mijn beste vriendin ontmoeten want ik heb weinig vriendinnen (1 beste en 2 gewoon normaal en iets van 10 neppe)
oke nu ff tot de orde van de dag
gisteren schreef je een stuk over de comments en dat je om 9 uur iets online zet en om 3 uur maar toen ik vanmorgen keek was er nog helemaal niks dus
wil je de volgende keer als je zo’n preek gaat houden ook echt de waarheid zeggen
heel erg bedankt en niet te veel over deze reactie in de knoop zitten
x
quote:Asmae says:
11/04/2012 at 11:41
Aaaah my god! Elite models komt!! Ik ga ervoor zorgen dat ik er perfect uit zie. Hopelijk maak ik een beetje indruk met mijn 1m60. Maar ga minimaal 10 cm hakken dragen en neem ballerina’s mee voor het geval dat ik bijna om val. Oeff en misschien nog langs de kapper. ik ga ook sporten hoor de komende dagen! En ik heb nu een dikke buikje .. ik koop corrigerend ondergoed (ik heb maat 36. Mijn buik is probleemzone 1! Aaaah als dit maar goed gaaat!!
ja is erg lastigquote:Op woensdag 11 april 2012 17:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm erg moeilijk idd... En hoe ver zijn ze al met verhuizen? Hopen dat het gauw opschiet dan zodat ze haar 'rust' weer kan vinden.
[..]
live emo slinger?? Hoe wat waar(nee ik heb niet terug gelezen
)
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze kan echt in de strijd voor de top 10 meest wazige comments ooit
[..]
Goeden comentsquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:20 schreef Lindytje het volgende:
Wat is Lubu heels eigenlijk een ontzettend geylen nagellak![]()
Port!!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Die heb ik heul niet !! Ik heb ruby pumps paar weken geleden eindelijk gekocht
En is nog untried
Vandaag had ik zoya sooki opGassssspppp.. Zeer goeien tip van sjaan
![]()
En.... ik zit aan de port omnonom
Aperitief timequote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aperitief timeDan ga ik aan de port... of of of of iets wat jij heul eckt lekker vindt ! Martini
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Artrosequote:Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
mooi lindy!
Kusje voor loqi!
En ik wil een nieuwe rugheb er al weken last van. Zou het door de hakken komen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
mooi lindy!
Kusje voor loqi!
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:34 schreef Lindytje het volgende:
Goh Lin, wat ga jij vanavond doen?
Nou, op de bank hangen bij een vriendin in een joggingbroek waarschijnlijk...
En wat doe je dan een uur voor je weg gaat?
Juistem, een bazen-ooglook maken die anders nooit zo zou lukken![]()
Echt, waarom lukken zulke dingen altijd als je heul geen make-up op hoeft eigenlijk??![]()
GeylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee man ! Van die platte schoenen die je nog af en toe draagtquote:Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
mooi lindy!
Kusje voor loqi!
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
vissticks staan op omnomnomonomnonomquote:Op woensdag 11 april 2012 18:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net gegeten en mijn maag gaat van borrel borrel
Lintworm wordt wakker ofzo [ afbeelding ]
You so pweeeeetty......quote:
Ik ookquote:Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You so pweeeeetty......![]()
Ik wil weer naar de biosPehehe....
Jaja, tieten voelen, ik heb je wel doorquote:Op woensdag 11 april 2012 18:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
You so pweeeeetty......![]()
Ik wil weer naar de biosPehehe....
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaja, tieten voelen, ik heb je wel door
Hahahahahah!!!!quote:
+1quote:Op woensdag 11 april 2012 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben eigenlijk wel weer klaar met dat ongesteld zijn
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben eigenlijk wel weer klaar met dat ongesteld zijn
Of als je helemaal geen kinders hoeftquote:Op woensdag 11 april 2012 19:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben in zn algeheel wel klaar met ongesteld zijn, jammer dat je je abonnement niet op kunt zeggen als je uitgebaard bent
Dan ook zeker ja!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Of als je helemaal geen kinders hoeft
Wrom nieehieeeequote:Op woensdag 11 april 2012 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Kan wel, maar ze trekken je kippenhok er niet zomaar uit.
Maar.. das zo voorbij toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef Stormqueen het volgende:
priem, je gaat dan ook meteen in de overgang he
Gewoon ergens kurk in stoppen; klaarquote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het schijnt nogal een operatie te zijn. Ik weet niet, kan me er niks bij voorstellen eigenlijk
ja, en dan ben je grijs en verschrompeldquote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar.. das zo voorbij toch?
Weet ik veel
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, en dan ben je grijs en verschrompeld
Dotje siliconenkit en klaarquote:Op woensdag 11 april 2012 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon ergens kurk in stoppen; klaar
Wel in goeie gaatje; kthxbye
IK WIL OOK EEN BAD !! Ow wacht........... ( * PriemGirl heeft half terug gelezenquote:
Perfectquote:
quote:
HALLONBALLON !!!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hallooo![]()
Sporten ging weer lekkerWaren alleen geen matjes meer over dus oefeningen op de grond waren minder leuk.. Mijn rug doet au
Nee, helemaal niet hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HALLONBALLON !!!
* PriemGirl post nog eens haar ballonfautau
Im bored; can you tell?
Oeh bah, prei en kerriequote:Op woensdag 11 april 2012 19:36 schreef Diconnected het volgende:
Prei-kerrie schotel was nomnomheadache almost be gone
Nee joh, helemaal niet!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HALLONBALLON !!!
* PriemGirl post nog eens haar ballonfautau
Im bored; can you tell?
Loqi, sterkte! Is te hopen dat het inderdaad niet veel schade heeft aangerichtquote:Op woensdag 11 april 2012 17:51 schreef Loqi het volgende:
[..]
nu afwachten totdat ze klaar met verhuizen en gesetteld zijn.. en dan kunnen ze gaan kijken waar t zit en wat er verloren is zeg maarmomenteel leek het de dokter niet heel ernstig (maar t blijft een tia) maar merkt ze wel dat ze wat vergeetachtig is
Dat gaat lekker!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
Koelkast - check! Toch al bijna die huisraad compleet.
Neequote:Op woensdag 11 april 2012 19:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]![]()
Ik moet em ook niet 3D gaan kijken.. Is ie de moeite waard?
Vertel! Dan kan ik ze opnemenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er komen vandaag veel fijne films op tv
Jah?? Welke ?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er komen vandaag veel fijne films op tv
Ja.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vertel! Dan kan ik ze opnemen
Naja ik vind ze tofquote:Op woensdag 11 april 2012 19:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jah?? Welke ?Ik zat net op tvgids te kijken en had zoiets van: mehh... dat wordt em niet
En D'awww
[ afbeelding ]
Hmm, kut, ik heb geen 4 dvd recordersquote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Naja ik vind ze tof
Mean Girls - Rtl4
Transformers 2 - Rtl7
The lovely bones - NET5
Nick of time - RTL 8 (ken ik niet, lijkt me wel goed)
EN criminal mindsmaar das geen film.
* PriemGirl begint te lezen:quote:Op woensdag 11 april 2012 19:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Naja ik vind ze tof
Mean Girls - Rtl4
Transformers 2 - Rtl7
The lovely bones - NET5
Nick of time - RTL 8 (ken ik niet, lijkt me wel goed)
EN criminal mindsmaar das geen film.
quote:The Lovely Bones is een fantasy drama van Peter Jackson over een vermoord meisje. Zij probeert vanuit het schemergebied tussen leven en dood de dader op te sporen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, kut, ik heb geen 4 dvd recorders
Ik vond het een mooie filmquote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl begint te lezen:
[..]
[ afbeelding ]
En alleen thuis.... mean girls it is![]()
Mooi ! Goeien film om met wat chippies te volgenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef Debsterr het volgende:
Toevallig laatst nog Mean Girls gekeken.
Het is een hele mooie film.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl begint te lezen:
[..]
[ afbeelding ]
En alleen thuis.... mean girls it is![]()
Are... you.. really... sure... Ik bedoel... bij een thriller kan ik al nachtmerries heb*benquote:Op woensdag 11 april 2012 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is een hele mooie film.![]()
Totaal niet eng.
Noesquote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Mss het volgende:
En ik zette net mijn oven aan, begint dat ding te knetteren
Oh oh, not goodquote:Op woensdag 11 april 2012 20:10 schreef Mss het volgende:
En ik zette net mijn oven aan, begint dat ding te knetteren
Hij ruikt ook naar rook vanbinnen, dus die stekker ga ik maar eens even opzoeken. Echt kut, ik gebruik dat ding HEEL veelquote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Noesgadver ik hou daar echt niet van
Haal je de stekker eruit?
serieus.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Are... you.. really... sure... Ik bedoel... bij een thriller kan ik al nachtmerries heb*ben
Ok ok. *gaat toch even trailer kijken*
Ah bah, da's helemaal irritantquote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef Mss het volgende:
En hij komt van de It's, dus nu moet ik weer helemaal gaan uitzoeken hoe dat zit met de garantie.
quote:Op woensdag 11 april 2012 20:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Hij ruikt ook naar rook vanbinnen, dus die stekker ga ik maar eens even opzoeken. Echt kut, ik gebruik dat ding HEEL veel.
ENGE MAN IN DE TRAILER !!!quote:
Watjequote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ENGE MAN IN DE TRAILER !!!Hmmm... Ik denk dat ik toch voor mean girls ga
![]()
Zo heel erg waarquote:
Nee, mijn eigen. Er staat er nog eentje in de keuken, maar die is minder schoonquote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Is het een gedeelde? Ja toch? misschien heeft iemand hem laten doorbranden ofzo?
Ik haat trailers kijken.. Of ze laten alle goeie stukken uit de film al zien en dan valt ie tegen. Of het geeft een verkeerd beeld van de film en dan valt ie tegen.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Are... you.. really... sure... Ik bedoel... bij een thriller kan ik al nachtmerries heb*ben
Ok ok. *gaat toch even trailer kijken*
Oh dan is het helemaal balenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, mijn eigen. Er staat er nog eentje in de keuken, maar die is minder schoon.
Herkenbaar concept.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, mijn eigen. Er staat er nog eentje in de keuken, maar die is minder schoon.
Toch informeren hoor !! soms doen ze echt niet zo moeilijk als garantie net is afgelopenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:14 schreef Mss het volgende:
En ik heb hem ook twee jaar en één maand, en mezelf kennende heb ik twee jaar garantie.
Heuj! Waar heb jij uitgehangen joh?quote:
Haha klopt wel iddquote:Op woensdag 11 april 2012 20:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik haat trailers kijken.. Of ze laten alle goeie stukken uit de film al zien en dan valt ie tegen. Of het geeft een verkeerd beeld van de film en dan valt ie tegen.
Ja, maar hij komt van een winkel die nu dus failliet is, dus dat is sowieso even uitzoekwerkquote:Op woensdag 11 april 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toch informeren hoor !! soms doen ze echt niet zo moeilijk als garantie net is afgelopen
Maar ja.. toen onze oven/combi kapot ging; had ik diezelfde dag een nieuwe besteld
En D'awwwww !!! KOSTUUM VOOR KERMIE WURM
[ afbeelding ]
Ow nee... daar zou ik al geen zin meer in hebbenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar hij komt van een winkel die nu dus failliet is, dus dat is sowieso even uitzoekwerk.
Voornamelijk thuis op de bank met m'n boek. Had ik even behoefte aan geloof ik.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heuj! Waar heb jij uitgehangen joh?
Heerlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 20:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Voornamelijk thuis op de bank met m'n boek. Had ik even behoefte aan geloof ik.
Verder veel drukke dagen gehad![]()
Komende tijd gelukkig weer rustVolgende week heeft m'n vriend vakantie, dus dan gaan we wel het eea aan leuke dingen doen. Weer een fijn vooruitzicht.
Ja wel goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |