Ja, dat moest gewoonquote:Op woensdag 11 april 2012 14:17 schreef Loqi het volgende:
Ik wist dat die TT zou komen(hoe kan t ook anders)
Toch niet allergisch voor daten he..quote:Op woensdag 11 april 2012 14:27 schreef Diconnected het volgende:
Knuf voor Mandy en Taart![]()
Zo net even boodschapjes gedaan enzo, en mijn hoofdpijn is alleen maar erger geworden, begin nu ook wazig te zien en ook oorpijn![]()
dus ik ga maar in bed liggen geloof ik.
Is iedereen hier ongesteld of zo?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik word zo simpel van sommige mensen (lees: mijn moeder) maar het zal wel allemaal aan mij liggen en den rode kwatsch
Ik was mijn pil 2 dagen vergeten.. Ik ben normaal 2x per jaar ongesteldquote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is iedereen hier ongesteld of zo?
Ik niet want ik sla mijn stopweek over. Anders was ik het dus vandaag of morgen geworden.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb hem nu voor de 3e strip doorgeslikt, maar denk dat ik nu maar wel stopweek doe als deze klaar is. Vind het een beetje een raar idee om zo heel weinig ongesteld te zijn, al bevalt het stiekem ook best prima zonder die rode klatschquote:Op woensdag 11 april 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was mijn pil 2 dagen vergeten.. Ik ben normaal 2x per jaar ongesteld
Rode klatsch voor kipquote:Op woensdag 11 april 2012 14:39 schreef Lindytje het volgende:
Kip, ik ga nu postzegels halen en je bloed op de post doen![]()
Hoop het nietquote:Op woensdag 11 april 2012 14:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Toch niet allergisch voor daten he..
Moet het zaterdag worden, dus ik blijf lekker chaggo de komende dagen gok ikquote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Weinig discussie volgens mij, iedereen is em aan het doorslikken tot nu toequote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
ah leuk, de doorslikdiscussie, die hadden we deze week nog niet gehad
Ik nietquote:Op woensdag 11 april 2012 14:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Discussie, waar?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
ah leuk, de doorslikdiscussie, die hadden we deze week nog niet gehad
En je moet het zelf weten of je het wel/niet doet tochquote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Weinig discussie volgens mij, iedereen is em aan het doorslikken tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |