Wie zou jij een goede versterking vinden op het middenveld?quote:Op maandag 30 april 2012 17:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nu hopen dat er nog een goede middenvelder gekocht wordt er ik denk dat we een redelijke groep spelers hebben.

Het houdt ook nooit op.twitter:johncrossmirror twitterde op zaterdag 05-05-2012 om 16:32:22Sagna broken fibula, misses Euros. Same leg as at Tottenham. He was kicked on the leg and played on with it reageer retweet

Diaby speelde nou niet echt fantastisch voor zijn blessure. Hij heeft wel van die momenten, maar vind het nou niet echt een geweldige speler ofzo.quote:Op maandag 30 april 2012 17:26 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vind Fellaini wel een aantrekkelijke speler. Sterk, groot, maar soms wel wat ongedisciplineerd. Ken M'Vila niet heel goed, maar wat ik gezien heb, zou het wel een aanwinst zijn. Voor beide betaal je wel de hoofdprijs.
Bovenal zou ik het liefst Diaby weer voor een heel seizoen fit willen zien. Als hij fit is, is hij erg goed, maar helaas kan je daar niet op rekenen.

Guardiola in!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:55 schreef tech4u het volgende:
We verdedigen gewoon heel zwak als team. Dat is Wenger zijn schuld. Ik zeg: Wenger out!

Gebrek aan talent?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die begint meteen te huilen door het gebrek aan talent

Ga ergens anders zielig doen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Outlined het volgende:
Wenger en Co hebben het weer in eigen handen
het zit ze ook niet tegen

zielig doen???? Arsenal loopt gewoon te stuntelen, maar hebben geluk dat de concurrentie dat ook doet, mag ik daar niks van zeggen dan.quote:

Is geen geluk. Is gewoon dezelfde onkunde die Arsenal op dit moment heeft.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef Outlined het volgende:
[..]
zielig doen???? Arsenal loopt gewoon te stuntelen, maar hebben geluk dat de concurrentie dat ook doet, mag ik daar niks van zeggen dan.

Eerst zeggen dat ze slechte verdediging hebben en nu dat ze het ook weer niet tegenzit. Hieraan af te lezen heb jij gewoon een afkeer tegen Arsenal en die mag je lekker gaan uiten aan je familie, niet in het Arsenal topic.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:23 schreef Outlined het volgende:
[..]
zielig doen???? Arsenal loopt gewoon te stuntelen, maar hebben geluk dat de concurrentie dat ook doet, mag ik daar niks van zeggen dan.

zei de amateurpsycholoogquote:Op zondag 6 mei 2012 20:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat ze slechte verdediging hebben en nu dat ze het ook weer niet tegenzit. Hieraan af te lezen heb jij gewoon een afkeer tegen Arsenal en die mag je lekker gaan uiten aan je familie, niet in het Arsenal topic.

hoop niet dat het weer een flop als mertesacker zal wordenquote:Op maandag 30 april 2012 14:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Podolski is officieel binnen. Kosten? 10.9m pond.

Nog steeds geen goede LB en geen goede backup RBquote:Op maandag 30 april 2012 17:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Komend seizoen zijn er veel aanvallende opties. Gervinho, Oxlade-Chamberlain, Walcott, RVP, Podolski, Miyaichi en Campbell zie ik allemaal strijden voor een plekje. Daarnaast heb je nog Park, Chamakh, Vela, Arshavin en Bendtner, dus de verkoopafdeling van Arsenal zal hard moeten werken om die te verkopen.
Nu hopen dat er nog een goede middenvelder gekocht wordt er ik denk dat we een redelijke groep spelers hebben.

Niets aan toe te voegen.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:48 schreef SpamNinja het volgende:
Wel wennen maar zeker niet slecht, en nu maar hopen dat we Jack er een heel seizoen lang in mogen bewonderen.

quote:Op maandag 7 mei 2012 19:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
Ik vind die Duitse vlaggen op de mouw en sokken wel erg lelijk. Snap de meerwaarde, buiten het economische aspect, dan ook niet.

Vela levert hoogstwaarschijnlijk 3m pond op door verkoop aan Sociedad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:08 schreef sylvietjoo het volgende:
Er zou nog een mooie transfer aankomen, ben erg benieuwd. Maar ik ben ook erg benieuwd welke overbodige spelers we kwijt kunnen

quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:55 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
2 druppels water inderdaad.

Quasi slim doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Duitse_Keizerrijk
Beetje historische kennis is wel handig
 Of leef je soms echt tussen 18 januari 1871 en 9 november 1918 ?
 Of leef je soms echt tussen 18 januari 1871 en 9 november 1918 ? 

Zou erg mooi zijn, maar eerst zien dan geloven. Ben benieuwd of Wenger één seizoen gewoon helemaal wilt knallen en ervoor gaan nu de mogelijkheid er nog is (met van Persie).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:36 schreef Banaanensuiker het volgende:
Gerucht gaat inderdaad dat M'vila getekend heeft. Ben benieuwd.

quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Duitse_Keizerrijk
Beetje historische kennis is wel handig
 lijkt er niet eens op
  lijkt er niet eens op   

Gezien die salarissen des te beter dat we ze kwijtraken dan, ook al blijft de transfersom laagquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Vela levert hoogstwaarschijnlijk 3m pond op door verkoop aan Sociedad.
Denilson zal minder opleveren. Sao Paolo wilt hem nog langer huren, maar Arsenal wil verkopen.
Bendtner geen duidelijkheid over en hangt ook van zijn EK af.
Arshavin een paar miljoen hopelijk.
Almunia free transfer
En ga zo maar door. De bedragen zullen vrij laag zijn. Een reden daarvan is dat de salarissen exorbitant hoog zijn. Denilson verdient 50,000 pond per week, wat insane is. Almunia verdient nog meer dus die kon ook niet verkocht worden, ookal waren er geïnteresseerden (Osasuna o.a.).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |