abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110176911
Hoi,

Ik zit met een probleem. Ik ben echt al zo'n 1.5-2 jaar hopeloos verliefd op een meid. Deze meid heb ik ondertussen wel al redelijk vaak via internet gesproken, maar in het echt eigenlijk maar twee keer. Ik kreeg opeens een andere vriendin dus ik heb het een beetje laten verwateren. Alleen toen ik eenmaal mijn oude liefde terugzag met de vriendin die ik toen had, werd ik weer verliefd en had ik het ook uitgemaakt. Sindsdien ben ik alleen en geen andere meisjes meer leuk gevonden. Ik vind nog altijd dit meisje zo ontzettend leuk dat als ik het perfecte plaatje moest beschrijven, dan is het zij, absoluut. Maar ik kwam haar zondag tegen tijdens het uitgaan en ik zag haar eerst niet en plotseling stond ik voor haar en ik was door mijn verliefdheid en verlegenheid te angstig om wat te zeggen. Hier heb ik dus ook spijt van, maar dit is wel een soort trigger voor me om dan maar gewoon via internet te vragen of een keer wat te gaan doen want dit hou ik niet langer vol. Ik twijfel dus of ik moet wachten tot ik haar weer in het echt zie, of gewoon vragen of ze een keer wilt afspreken via internet met alle gevolgen van dien.. ze kijkt daarentegen wel af- en toe naar me tijdens het uitgaan als ik haar zie en het is heel moeilijk in te schatten of ze mij nou wel of niet leuk vindt.. een andere trigger dat ik nu dit topic schrijf is omdat ik weer eens over haar gedroomd heb. Echt waar, ik ben nog nooit zo verliefd geweest.

Samenvatting: Ik vind meisje leuk, geen idee of ze mij ook leuk vindt, doorgaan met wachten tot ik haar een keer in het echt weer spreek, of gewoon de knoop doorhakken en via internet vragen of ze wilt afspreken. Weten jullie wat ik moet doen? :'( :)
pi_110177064
Nee niet via Internet.
Veel te grote kans voor de friendzone.

Stap reallife op haar af, met dit verhaal en vertel dat je al 2 jaar gek op dr bent.

echt doen hoor.
pi_110177130
sjezus...
Je bent niet echt het type dat stevig in z'n schoenen staat ofwel?!

Waar heb je het 1.5-2 jaar aan chatsessie's allemaal over gehad dan? Nooit een idee geweest elkaar te zien? Je kan er naar mijn idee vanuit gaan dat ze best met je wilt afspreken, ze vind het immers blijkbaar wel leuk met je te kletsen.

Ik vraag me alleen af of het wat gaat toevoegen wanneer je met haar afspreekt. Ik durf er wel geld op in te zetten dat je face-2-face haar echt niet gaat vertellen hoe leuk je haar wel niet vind.

Ik zou zeggen, spreek wat met haar af, en dan de volgende keer dat je d'r weer online spreekt vertel haar wat je echt over haar voelt.
pi_110177222
Waarom via internet?
Omdat TS vet onzeker is?
Na 2 jaar zou ik t gewoon reallife zeggen hoor
pi_110177249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:46 schreef Knofl00k het volgende:
Nee niet via Internet.
Veel te grote kans voor de friendzone.

Stap reallife op haar af, met dit verhaal en vertel dat je al 2 jaar gek op dr bent.

echt doen hoor.
Maar ik krijg echt nooit de kans om reallife op haar af te stappen en te vragen. Ik ben nog niet in de friendzone bij haar gelukkig, maar ik denk van, ze heeft vast al lang besloten of ze geïnteresseerd is in mij of niet, dus dan kan ik het net zo goed via internet vragen.. Ik heb haar trouwens een half jaar geleden verteld dat ik verliefd op der was terwijl het nog aan was met mijn huidige. Ze reageerde op zich wel leuk maar erg oppervlakkig dus daarom denk ik dat het via internet beter is.
pi_110177261
Ja, zou ik ook doen. Maar wanneer hij het na 2 jaar internet-contact nog niet in is geslaagd z'n gevoelens te uiten, hoe groot denk je dat de kans is dat hij het reallife wel zou durven
pi_110177321
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef Roellie80 het volgende:
Ja, zou ik ook doen. Maar wanneer hij het na 2 jaar internet-contact nog niet in is geslaagd z'n gevoelens te uiten, hoe groot denk je dat de kans is dat hij het reallife wel zou durven
Ik ben al 2 jaar verliefd, maar het internet-contact is er misschien zo'n 10 keer geweest. Zoals ik al zei, het is geen friendzone. Alleen dit is ook al weer lang geleden. De laatste tijd heb ik niks meer ondernomen eigenlijk omdat ik er geen vertrouwen meer in had. Eigenlijk pas sinds zondag weer naar boven gekomen.
pi_110177339
Vraag haar nummer via internet, bel der op :P
Rustig aan.
pi_110177838
Je hebt al 2 jaar contact met haar, en je denkt niet dat je in de friendzone zit? Toen je eerder vertelde dat je verliefd op haar was reageerde ze oppervlakkig? Afgelopen week zag je haar maar hebt niks tegen haar gezegd?

Crash&burn!
pi_110178008
Bellen, vragen of ze wilt afspreken.
Rustig aan.
pi_110178083
Dude ,
man up ! Laat haar zien dat je haar tof vind.
i'm just a figment of your imagination
pi_110178222
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef strawberry_hill het volgende:
Dude ,
man up ! Laat haar zien dat je haar tof vind.
Ja, wil ik ook. Maar in het echt heb ik sowieso niet de kans haar te zien of spreken tenzij ik bij de supermarkt bij de kassa met haar ga praten (daar werkt ze) maar dat is ook weer zo geforceerd. Ik denk dat gewoon luchtig vragen van "Hoe lijkt je het om een keer wat te gaan doen samen" via internet goed genoeg is. Hopelijk. Ik bedoel, ze kent me en heeft vast al een antwoord klaar liggen, of ik het nou in het echt vraag of via internet.
pi_110178236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef Anonyappelmous het volgende:

[..]

Ik heb haar trouwens een half jaar geleden verteld dat ik verliefd op der was terwijl het nog aan was met mijn huidige. Ze reageerde op zich wel leuk maar erg oppervlakkig dus daarom denk ik dat het via internet beter is.
Wat zei ze dan precies?

En verder, niks mis mee vind ik om haar via internet te vragen of het haar leuk lijkt om een keertje samen iets leuks te doen.
pi_110178527
Hup doen.
Rustig aan.
pi_110178757
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:13 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Wat zei ze dan precies?

En verder, niks mis mee vind ik om haar via internet te vragen of het haar leuk lijkt om een keertje samen iets leuks te doen.
Ze zei "Wat lief van je" alleen ik denk dat ze niks toegaf omdat ik nog met iemand was, dat vond ze lullig. Ze zei wel dat ze het heel erg eerlijk van me vond toen ik haar dat vertelde en zo. Maar ik ga het maar gewoon vragen via internet dan maar denk ik..

En die onzekerheid van haar niet in het echt durven aan te spreken is niet helemaal waar want ik heb haar weleens goed gesproken toen ik 1-op-1 was, maar in een discotheek kan ik dat gewoon niet.
pi_110178845
Nou hup vragen!
Rustig aan.
pi_110178906
Het feit wat mij trouwens het meest onderdrukt is dat ik haar niet goed ken. Ik zie mezelf niet als een stoere jongen of iets dergelijks maar iemand die niet lelijk, beetje verlegen maar als ik mezelf ben heel spontaan en eigenzinnig alleen ze komt op mij over als de perfecte en dan ga je al snel aan jezelf twijfelen of je wel goed genoeg bent. Ze is in alles perfect. Alleen over 1 ding twijfel ik, ik ben 1.94 en zij 1.64, kan dat wel? Voor de rest, ik ga het maar gewoon wagen wanneer ik haar weer eens online zie verschijnen.
pi_110178974
Ja het kan, gewoon doen :)
Je hebt ook geen andere optie, je gaat je uiteindelijk kutter voelen dat je het niet vraagt dan als je afgewezen wordt.
Rustig aan.
pi_110179092
Ik zit er ook aan te denken om misschien een hele uitgebreide mail te sturen met waarom ik zo graag met haar iets wil doen. Maar ik denk dat ik dat beter voor een later stadium kan bewaren, anders komt dat ook zo smekend over.
pi_110179308
En als het toch niet lukt. Dan luister ik dit liedje en ga ik maar verder.. :) (Hoop het niet natuurlijk) :P
pi_110179343
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Anonyappelmous het volgende:
Het feit wat mij trouwens het meest onderdrukt is dat ik haar niet goed ken. Ik zie mezelf niet als een stoere jongen of iets dergelijks maar iemand die niet lelijk, beetje verlegen maar als ik mezelf ben heel spontaan en eigenzinnig alleen ze komt op mij over als de perfecte en dan ga je al snel aan jezelf twijfelen of je wel goed genoeg bent. Ze is in alles perfect. Alleen over 1 ding twijfel ik, ik ben 1.94 en zij 1.64, kan dat wel? Voor de rest, ik ga het maar gewoon wagen wanneer ik haar weer eens online zie verschijnen.
En over jullie lengte hoef je je echt geen zorgen te maken. Mijn vriend is ook een stuk langer. Ik vind dat wel leuk juist, een kleiner meisje met een lange vriend.
pi_110179421
Vraag om haar nummer en bel haar op. Al doe je het stotterend, het is beter dan via internet vragen. En alsjeblieft stuur haar geen lange mail. Ik smeek je.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2012 13:45:47 ]
pi_110179436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:37 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om misschien een hele uitgebreide mail kort mailtje te sturen met waarom ik zo graag met haar iets wil doen. Maar ik denk dat ik dat beter voor een later stadium kan bewaren, anders komt dat ook zo smekend over.
^O^
pi_110179566
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 13:46 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

^O^
Beter dan via msn alleen vragen of om wat leuks te gaan doen? En wat moet ik dan in die mail zetten, want als ik zeg waarom ik graag af wil spreken, is dat in principe 't zelfde als vragen of ze me leuk vind, en daar is het te vroeg voor.. hmm..
pi_110179861
Je moet het jezelf niet zo moelijk maken. Niet zoveel over nadenken. Wanneer je met haar zit te kletsen dan neem je toch ook niet bij elke dingetje dat ze zegt de tijd om alles te analyseren :?

Of je d'r nu whatsappt/msn/facebook/whatever, je kan toch gewoon eerlijk zeggen dat je graag met haar wilt afspreken, dat je haar in het eggie wilt zien.

Niet moeilijk gaan doen met mails, moeilijke verhalen enzovoorts, het liefst zo spontaan mogelijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')