Maar ik krijg echt nooit de kans om reallife op haar af te stappen en te vragen. Ik ben nog niet in de friendzone bij haar gelukkig, maar ik denk van, ze heeft vast al lang besloten of ze geïnteresseerd is in mij of niet, dus dan kan ik het net zo goed via internet vragen.. Ik heb haar trouwens een half jaar geleden verteld dat ik verliefd op der was terwijl het nog aan was met mijn huidige. Ze reageerde op zich wel leuk maar erg oppervlakkig dus daarom denk ik dat het via internet beter is.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:46 schreef Knofl00k het volgende:
Nee niet via Internet.
Veel te grote kans voor de friendzone.
Stap reallife op haar af, met dit verhaal en vertel dat je al 2 jaar gek op dr bent.
echt doen hoor.
Ik ben al 2 jaar verliefd, maar het internet-contact is er misschien zo'n 10 keer geweest. Zoals ik al zei, het is geen friendzone. Alleen dit is ook al weer lang geleden. De laatste tijd heb ik niks meer ondernomen eigenlijk omdat ik er geen vertrouwen meer in had. Eigenlijk pas sinds zondag weer naar boven gekomen.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef Roellie80 het volgende:
Ja, zou ik ook doen. Maar wanneer hij het na 2 jaar internet-contact nog niet in is geslaagd z'n gevoelens te uiten, hoe groot denk je dat de kans is dat hij het reallife wel zou durven
Ja, wil ik ook. Maar in het echt heb ik sowieso niet de kans haar te zien of spreken tenzij ik bij de supermarkt bij de kassa met haar ga praten (daar werkt ze) maar dat is ook weer zo geforceerd. Ik denk dat gewoon luchtig vragen van "Hoe lijkt je het om een keer wat te gaan doen samen" via internet goed genoeg is. Hopelijk. Ik bedoel, ze kent me en heeft vast al een antwoord klaar liggen, of ik het nou in het echt vraag of via internet.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef strawberry_hill het volgende:
Dude ,
man up ! Laat haar zien dat je haar tof vind.
Wat zei ze dan precies?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef Anonyappelmous het volgende:
[..]
Ik heb haar trouwens een half jaar geleden verteld dat ik verliefd op der was terwijl het nog aan was met mijn huidige. Ze reageerde op zich wel leuk maar erg oppervlakkig dus daarom denk ik dat het via internet beter is.
Ze zei "Wat lief van je" alleen ik denk dat ze niks toegaf omdat ik nog met iemand was, dat vond ze lullig. Ze zei wel dat ze het heel erg eerlijk van me vond toen ik haar dat vertelde en zo. Maar ik ga het maar gewoon vragen via internet dan maar denk ik..quote:Op woensdag 11 april 2012 13:13 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Wat zei ze dan precies?
En verder, niks mis mee vind ik om haar via internet te vragen of het haar leuk lijkt om een keertje samen iets leuks te doen.
En over jullie lengte hoef je je echt geen zorgen te maken. Mijn vriend is ook een stuk langer. Ik vind dat wel leuk juist, een kleiner meisje met een lange vriend.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Anonyappelmous het volgende:
Het feit wat mij trouwens het meest onderdrukt is dat ik haar niet goed ken. Ik zie mezelf niet als een stoere jongen of iets dergelijks maar iemand die niet lelijk, beetje verlegen maar als ik mezelf ben heel spontaan en eigenzinnig alleen ze komt op mij over als de perfecte en dan ga je al snel aan jezelf twijfelen of je wel goed genoeg bent. Ze is in alles perfect. Alleen over 1 ding twijfel ik, ik ben 1.94 en zij 1.64, kan dat wel? Voor de rest, ik ga het maar gewoon wagen wanneer ik haar weer eens online zie verschijnen.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:37 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om misschien een hele uitgebreide mail kort mailtje te sturen met waarom ik zo graag met haar iets wil doen. Maar ik denk dat ik dat beter voor een later stadium kan bewaren, anders komt dat ook zo smekend over.
Beter dan via msn alleen vragen of om wat leuks te gaan doen? En wat moet ik dan in die mail zetten, want als ik zeg waarom ik graag af wil spreken, is dat in principe 't zelfde als vragen of ze me leuk vind, en daar is het te vroeg voor.. hmm..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |