haha komt ze in ONZ te staan in van die paint topicsquote:Op woensdag 11 april 2012 11:56 schreef Skv het volgende:
Nee als ik pics van dr ga geven staat ze hier straks overal. Begin ik niet aan.
Geloof me maar gewoon.
Ja, precies ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:57 schreef Geester het volgende:
[..]
haha komt ze in ONZ te staan in van die paint topics
En Cue backs je up, dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:56 schreef Skv het volgende:
Nee als ik pics van dr ga geven staat ze hier straks overal. Begin ik niet aan.
Geloof me maar gewoon.
Cue heeft geen idee wie ze is hoor.quote:
Ohquote:Op woensdag 11 april 2012 11:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Cue heeft geen idee wie ze is hoor.Zal wel een natuurlijk vertrouwen in mijn smaak zijn.
Vrouwenpostquote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Me date heeft me nog niet geapped
Gelukkig kan je op whatsapp zien of iemand al online is geweest of niet, dus ik denk dat ze slaapt...
wat zal die "in for a surprise" zijn, als ze me wake up app leest
Spill it or shut it.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Gelukkig kan je op whatsapp zien of iemand al online is geweest of niet, dus ik denk dat ze slaapt...
Snorrie. Mijn e-Eerlijkheid kwam in het spel.quote:
Een foto van je anus?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
want foto's staan gelijk aan hoe je haar overdag zou zien?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:00 schreef Skv het volgende:
Snorrie. Mijn e-Eerlijkheid kwam in het spel.Ik zie nu pas dat ze modellenfoto's op dr facebook heeft. Misschien zou ik dr overdag ook doen.
Wat nou, als je het gewoon gaat beleven?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:00 schreef Skv het volgende:
[..]
Snorrie. Mijn e-Eerlijkheid kwam in het spel.Ik zie nu pas dat ze modellenfoto's op dr facebook heeft. Misschien zou ik dr overdag ook doen.
Dat valt ook wel mee, ik heb vooral veel oppervlakkige contacten.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat nou, als je het gewoon gaat beleven?
Gewoon denkt, fuck it, Ik ben skV and I'm the man... Ik heb zoveel chickies, het lijkt wel een kippenhok
Bedpartners die elkaar kennen geven altijd drama.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, ik heb vooral veel oppervlakkige contacten.
Maar ik ken dr ook wel overdag hoor, ze zit bij een damesdispuut waar ik best veel me omga. Binnenkort maar even met ze mee een feestje pakken. Alleen zit bij die dames mijn beste vriendin én mijn laatste bedpartner ook.
Zo, ik ben weer uitgezeken. Zullen we het over wat leuks hebben?
Niet morgen maar nu!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee, ik heb vooral veel oppervlakkige contacten.
Maar ik ken dr ook wel overdag hoor, ze zit bij een damesdispuut waar ik best veel me omga. Binnenkort maar even met ze mee een feestje pakken. Alleen zit bij die dames mijn beste vriendin én mijn laatste bedpartner ook.
Ach, het zijn allemaal slettebakjes. Heb ook wel eens met nog twee anderen van dat clubje in bed gelegen. Tegelijk.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedpartners die elkaar kennen geven altijd drama.
Misschien als het vrouwen zijn. Maar met mannen nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:09 schreef Murdera het volgende:
Bedpartners die elkaar kennen geven altijd drama.
Ik heb al wel andere chicks gehad sinds het over is hoor. En dus nog twee 'dates' in de planning. Plus nog wat losse contactjes waarvan ik niet weet hoe het gaat lopen. En, zoals ik vanochtend al postte, ik kan nog steeds heel goed met mn ex en hoef er ook niet extra hard overheen te komen nu ofzo.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet morgen maar nu!
Actie jongen!
Knallen!
Regel die shit ouwe!
Ik weet zeker, zodra je een andere chick heb gehad, zal je je minder verrot voelen over je ex... althans, dan interesseert het je minder, kan je misschien nuchterder met haar omgaan
Ik weet nog dat mijn ex zei: "maar ik hoop wel dat we straks later als we wel weer contact kunnen hebben dat we samen op terrasje zitten lol kunnen maken maar meer zit er niet in en nu nog niet"
nee waarom niet, omdat ze eerst haar shit met die jongen wilde regelen, daarna mij natrappen en email sturen waarin staat ik ben verliefd en wil een relatie met hem...
en je denkt toch niet dat ik met me ex ga praten en leuk doen terwijl ik weet dat ze door ander geneukt is?
maar nu dus..... zou het me minder boeien... been there done that weet je wel
Ik lig nooit met mannen in bed, heb enkel ervaring met vrouwen.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien als het vrouwen zijn. Maar met mannen nooit problemen gehad.
Maar dan is het 'altijd' nogal overdrevenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:11 schreef Murdera het volgende:
Ik lig nooit met mannen in bed, heb enkel ervaring met vrouwen.
In mijn ervaring dan.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan is het 'altijd' nogal overdreven
Darabij heb ik ook nooit drama gegeven over dergelijke zaken
Ja all the way hea, dus niet alleen zoenenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb al wel andere chicks gehad sinds het over is hoor. En dus nog twee 'dates' in de planning. Plus nog wat losse contactjes waarvan ik niet weet hoe het gaat lopen. En, zoals ik vanochtend al postte, ik kan nog steeds heel goed met mn ex en hoef er ook niet extra hard overheen te komen nu ofzo.Zit zo ook wel goed.
Goedequote:Op woensdag 11 april 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
In mijn ervaring dan.
Ik heb ook nog nooit met jou in bed gelegen. Dat is het probleem waarschijnlijk.
en met eventuele (oud) vriendinnen van mijquote:Op woensdag 11 april 2012 12:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
In mijn ervaring dan.
Ik heb ook nog nooit met jou in bed gelegen. Dat is het probleem waarschijnlijk.
Ja..? Onee wacht. Niet geneukt.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja all the way hea, dus niet alleen zoenen
Pff, je zou je vereerd moeten voelen. Het was al meer moeite dan ik normaal (hoef te) doe(n).quote:Op woensdag 11 april 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat al 'trying' noemt.. dan heb je nog heeeeeel veel te leren mannetje
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat al 'trying' noemt.. dan heb je nog heeeeeel veel te leren mannetje
Wereld van verschilquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Can't blame a man for trying lafjes een matige poging ondernemen.
Kan het me niet voorstellen. Wat zouden die paar extra handelingen uitmaken op je gevoel?quote:
Veel....quote:Op woensdag 11 april 2012 12:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Wat zouden die paar extra handelingen uitmaken op je gevoel?
Ik heb wel seks gehad maar niet geneukt. Ik vind dat altijd arelaxed met van die one night stands, dat bezopen gefriemel met zo'n rubber.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Veel....
zoenen, is zoenen...
Sex, mits goed uitgevoerd, is het samenkomen van 2 zielen en het samensmelten van 2 lichamen. De eenwording van elkaar...
yes, that shit works
Ik zou het niet zo overdreven als MTA zeggen, maar er zit wel verschil tussen. (vind ik)quote:Op woensdag 11 april 2012 12:20 schreef Skv het volgende:
Kan het me niet voorstellen. Wat zouden die paar extra handelingen uitmaken op je gevoel?
Ja, natuurlijk zit er verschil tussen, maar ik zie niet hoe dat kleine verschil mijn hele gevoel achteraf zo ontzettend meer zou verbeteren.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet zo overdreven als MTA zeggen, maar er zit wel verschil tussen. (vind ik)
Ligt maar net aan hoe je erin staat. Mij zelf zou het weinig doen. Jou misschien ook . Anderen weer erg veelquote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Skv het volgende:
Ja, natuurlijk zit er verschil tussen, maar ik zie niet hoe dat kleine verschil mijn hele gevoel achteraf zo ontzettend meer zou verbeteren.
Dan vraag ik me echt af wat voor meiden je normaal treftquote:Op woensdag 11 april 2012 12:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pff, je zou je vereerd moeten voelen. Het was al meer moeite dan ik normaal (hoef te) doe(n).![]()
Je kijkt in mijn ogen, ziet mijn lach, en smelt. NoJoke.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af wat voor meiden je normaal treft
Hoe kun je sex hebben zonder te neuken?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb wel seks gehad maar niet geneukt. Ik vind dat altijd arelaxed met van die one night stands, dat bezopen gefriemel met zo'n rubber.!
Succesquote:Op woensdag 11 april 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
Je kijkt in mijn ogen, ziet mijn lach, en smelt. NoJoke.
Ziek!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:30 schreef shifto het volgende:
Damn, ben gewoon echt aan het werk vandaagWat is er met mij
Ach, ieder zn eigen definitie. Ik vind het op zich ook al wel intiem als je naakt tegen elkaar aan ligt te schuren, ook al frommel je 'm niet helemaal naar binnen. Ieder z'n ding, ik push niet hard op neuken iig.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:29 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe kun je sex hebben zonder te neuken?
Das kalverliefde man
Klopt, het hangt in de lucht, of het hangt niet in de lucht.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
Maar even serieus. Ik hoef er echt nooit moeite voor te doen.
Als het klikt bij gesprekken enzo merk je dat allebei. Het is niet zo dat je je beter voor moet doen. bij jullie wel?
Dude, als je dan toch al naakt loopt te wrijven gaat dat toch vanzelf er in?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ach, ieder zn eigen definitie. Ik vind het op zich ook al wel intiem als je naakt tegen elkaar aan ligt te schuren, ook al frommel je 'm niet helemaal naar binnen. Ieder z'n ding, ik push niet hard op neuken iig.
Geen idee eerlijk gezegd, ben er zelf zelden mee bezig...ben zelf niet snel onder de indruk van een dude, en als ik dat niet ben ga ik me ook niet bezig houden met het feit of ie mij wel leuk vindtquote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
Als het klikt bij gesprekken enzo merk je dat allebei. Het is niet zo dat je je beter voor moet doen. bij jullie wel?
Sliep ze?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Ach, ieder zn eigen definitie. Ik vind het op zich ook al wel intiem als je naakt tegen elkaar aan ligt te schuren, ook al frommel je 'm niet helemaal naar binnen. Ieder z'n ding, ik push niet hard op neuken iig.
Niet altijdquote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef shifto het volgende:
Dude, als je dan toch al naakt loopt te wrijven gaat dat toch vanzelf er in?
Als je bedoelt dat iemand mij wel ziet zitten en dat ik dan alleen maar een duwtje hoef te geven...Dan ja, dan heb ik nog nooit echt een vinger uitgestoken.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef Murdera het volgende:
Nee, want er moest een condoom:quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Dude, als je dan toch al naakt loopt te wrijven gaat dat toch vanzelf er in?
Amateur....quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, want er moest een condoom:
-bedacht worden
-gezocht worden
-opengemaakt worden
-omgedaan worden
En dan kan je weer opnieuw beginnen en daar was ik echt te bezopen voor.
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:33 schreef Cue_ het volgende:
Merk altijd dat als ik moeite doe dat het niet werkt.. en als ik het gewoon lekker laat lopen en met een 'ik zie wel houding' er tegenaan ga het wel werkt.
quote:
Het hoeft ook niet altijd, maar ik heb nog niet meegemaakt dat je beide naakt ligt te schuren en dan zoiets hebt van "naaahhh, komt wel". Je bent dan toch beide gewoon geil?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet altijdEn hoeft ook zeker niet altijd
Je hebt wel praatjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Amateur....
Boterhamzakje met elastiekje man... kom op, everybody knows that
Deze man begrijpt het. De fixatie van mannen met kutten en penetratie vind ik echt matig. Intimiteit is meer dan dat en ik kan het ook leuk hebben zonder hem ergens in te duwen.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:31 schreef Skv het volgende:
[..]
Precies ja.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze man begrijpt het. De fixatie van mannen met kutten en penetratie vind ik echt matig. Intimiteit is meer dan dat en ik kan het ook leuk hebben zonder hem ergens in te duwen.
^^ Wordt altijd gefriendzoned...quote:Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze man begrijpt het. De fixatie van mannen met kutten en penetratie vind ik echt matig. Intimiteit is meer dan dat en ik kan het ook leuk hebben zonder hem ergens in te duwen.
Ja dus? als je geil bent gaat het niet alleen om het neuken..quote:Op woensdag 11 april 2012 12:33 schreef shifto het volgende:
Het hoeft ook niet altijd, maar ik heb nog niet meegemaakt dat je beide naakt ligt te schuren en dan zoiets hebt van "naaahhh, komt wel". Je bent dan toch beide gewoon geil?
Ik kijk er hetzelfde tegenaan en zo erg friendszone zit ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
^^ Wordt altijd gefriendzoned...
ok nou moet ik me maar even stil houden, want ik word wel heel flauw.
Sla mij maar overquote:Op woensdag 11 april 2012 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
Waar blijven jullie foto's, van jullie hoofden?
Lijkt me niet nodig om gezellig te kletsen of te discussiëren.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
Niet flauw. Hooguit ongeloofwaardigquote:Op woensdag 11 april 2012 12:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
^^ Wordt altijd gefriendzoned...
ok nou moet ik me maar even stil houden, want ik word wel heel flauw.
KNIJPENquote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef Skv het volgende:
Ik moet spul hebben waardoor ingegroeide baardhaartjes weer normaal gaan doen. Iemand tips? Anders moet ik het aan zo'n Kruidvatmuts vragen.
Nee niet altijd maar wel als ik bij een meisje blijf slapen na een date? Ik ga er dan tenminste voor het gemakt vanuit dat zij hetzelfde denkt, waarom lig ik daar ander.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dus? als je geil bent gaat het niet alleen om het neuken..Of het doel om erin te gaan/erop te gaan zitten.
31 delen geledenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ja nee dat werkt niet. Het zijn geen grote gele bollen vol pus. Gewoon rode vlekjes met een haartje dr onder. Ziet er niet uitquote:
You don't say. Is toch gewoon leuk manquote:Op woensdag 11 april 2012 12:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lijkt me niet nodig om gezellig te kletsen of te discussiëren.
Ik gebruik Ingrow Go van Skin Doctors. Werkt wel aardig, even met een watje aanbrengen na het scheren en dan trekt het wel weg.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:32 schreef Skv het volgende:
Ik moet spul hebben waardoor ingegroeide baardhaartjes weer normaal gaan doen. Iemand tips? Anders moet ik het aan zo'n Kruidvatmuts vragen.
Nooit last vanquote:Op woensdag 11 april 2012 12:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja nee dat werkt niet. Het zijn geen grote gele bollen vol pus. Gewoon rode vlekjes met een haartje dr onder. Ziet er niet uit
Ik heb niet eens baardgroei, een ruwe handdoek of een harde wind is genoeg voor mij.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja nee dat werkt niet. Het zijn geen grote gele bollen vol pus. Gewoon rode vlekjes met een haartje dr onder. Ziet er niet uit
Nou leuk man!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You don't say. Is toch gewoon leuk man
omdat jullie het leuk willen hebben? Leuk .. seks.. staat niet gelijk aan neuken. Er is zoveel meer en dat is ook leuk, soms nog wel leukerquote:Op woensdag 11 april 2012 12:37 schreef shifto het volgende:
Nee niet altijd maar wel als ik bij een meisje blijf slapen na een date? Ik ga er dan tenminste voor het gemakt vanuit dat zij hetzelfde denkt, waarom lig ik daar ander.
Jij eerstquote:Op woensdag 11 april 2012 12:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
You don't say. Is toch gewoon leuk man
Mijn foto heeft hier pas nog gestaan, jesus christ.quote:
Als je zegt wel deel zoek ik em opquote:Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn foto heeft hier pas nog gestaan, jesus christ.
Nja om eerlijk te zijn, bij ons was het ook niet de bedoeling om sex te hebben...quote:Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat jullie het leuk willen hebben? Leuk .. seks.. staat niet gelijk aan neuken. Er is zoveel meer en dat is ook leuk, soms nog wel leuker
Er is vast iets mis met mij.;(quote:Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
En gewoon kroelen zonder gelijk te neuken is ook leuk hoor
Fotoboek?quote:
Niet iedereen volgt elk topicquote:Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn foto heeft hier pas nog gestaan, jesus christ.
Er is geen vrouw op aarde, die dat verkiest boven een flinke in dr......quote:Op woensdag 11 april 2012 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
En gewoon kroelen zonder gelijk te neuken is ook leuk hoor
Nee, maar hij was er wel steeds bij toen het erover gingquote:Op woensdag 11 april 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet iedereen volgt elk topic
volgens mij heb ik die van jou niet voorbij zien komen
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
Er is geen vrouw op aarde, die dat verkiest boven een flinke in dr......
kut... ken ik het nog goedmaken met je?quote:
Ja hoor, je hebt gelijk. Elke vrouw wil constant een piemel van 30cm naar binnen werken.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Er is geen vrouw op aarde, die dat verkiest boven een flinke in dr......
intiem zijn, strelen, kussen, enz is allemaal mooi en prachtig... maar als het er op aankomt zijn jullie minstens al dan niet 2x zo erg als mannen.
Nee Eddie Murphy in Rawquote:
Geen pm van mij...... Je zet je geld ook niet op rood, als je weet dat het zwart wordtquote:Op woensdag 11 april 2012 12:42 schreef shifto het volgende:
Haru allemaal PM's ineens, en niet alleen van mij
Fuck noquote:Op woensdag 11 april 2012 12:42 schreef shifto het volgende:
Nee, dat durven ze niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:42 schreef shifto het volgende:
Savonds is het dood, dan hoeven we niet te werkenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:43 schreef MohMi het volgende:
Wow, ik moet echt ff Fok! sluiten anders doe ik niets meerGezellige SC dit, zal vanavond vast wel weer even komen gluren
Zoek op google afbeeldingen : pizza op de grond gevallen ( fallen pizza on the floor )quote:
Zwak.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:44 schreef Geester het volgende:
[..]
Zoek op google afbeeldingen : pizza op de grond gevallen ( fallen pizza on the floor )
Daar lijk ik op
Anders moet je kijken op: grindtegel
Wat?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat was in elk geval geen Nee Hara
Ik bespaar je een misselijk gevoel... Dat is toch aardigquote:
quote:ManageTheAnger
It is, as it is.
quote:
Op woensdag 11 april 2012 12:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Userfoto's #274
kut... ken ik het nog goedmaken met je?
Ik heb hem opgezocht omdat jij jouw hoofd aan mij beloofde.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik bespaar je een misselijk gevoel... Dat is toch aardig
Ik had jouw hoofd anders toch wel gevondenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb hem opgezocht omdat jij jouw hoofd aan mij beloofde.
Oh, ik dacht dat wel duidelijk was met mijn sarcastische post op jouw stomme post..quote:
Ik, ik laat mijn foto niet zien omdat ik haar de moeite wilden besparen dat ze dr ontoepasselijk van werdquote:
Pas maar op, als hij dat doet wil je direct zijn volle 30 centimeter zo diep mogelijk nemenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat wel duidelijk was met mijn sarcastische post op jouw stomme post..
Maar als je je hoofd laat zien denk ik erover na
Ik heb geen borderline.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga ff tijdens me werk, me boek lezen, tijd voor psychologie.
Borderline
Boom zelfhulpboek
isbn 978 90 8506 366 7
Staan handige dingen in, hoe beheers je impulsen en driften, hoe verander je gedrag etc etc.... heel interessantherkenbaar ook, puzzelstukjes vallen op hun plek man als ik aan exen terugdenk
Klinkt interessantquote:Op woensdag 11 april 2012 12:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik ga ff tijdens me werk, me boek lezen, tijd voor psychologie.
Borderline
Boom zelfhulpboek
isbn 978 90 8506 366 7
Staan handige dingen in, hoe beheers je impulsen en driften, hoe verander je gedrag etc etc.... heel interessantherkenbaar ook, puzzelstukjes vallen op hun plek man als ik aan exen terugdenk
Ontoepasselijkquote:Op woensdag 11 april 2012 12:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik, ik laat mijn foto niet zien omdat ik haar de moeite wilden besparen dat ze dr ontoepasselijk van werd
PM het naar mij, ik zal Hara wel vertellen hoe je eruit ziet.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik, ik laat mijn foto niet zien omdat ik haar de moeite wilden besparen dat ze dr ontoepasselijk van werd
Nee man ... sorryquote:Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
PM het naar mij, ik zal Hara wel vertellen hoe je eruit ziet.
Dat hoef je ook niet te hebben om dit boek te kunnen lezen....quote:
Zeiken, mauwen, garpig zijn en beterweten, maar fotos ho maarquote:
Nee...quote:
In alle gaatjes.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Pas maar op, als hij dat doet wil je direct zijn volle 30 centimeter zo diep mogelijk nemen
Ik heb ooit een foto van jou gezien! Maar ik herinner het me niet meer.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef Cue_ het volgende:
Heb nu pauze.. even kijken hoe ik met het OV het makkelijkst bij Ctastein A'dam kom
Akkoord.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
PM het naar mij, ik zal Hara wel vertellen hoe je eruit ziet.
Lol, man.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee...
it's cause I'm white...
Nee, hij wil het niet PMen.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ooit een foto van jou gezien! Maar ik herinner het me niet meer.
[..]
Akkoord.
Ik wel hoor.quote:
trekzalfquote:Op woensdag 11 april 2012 12:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Ze hadden geen ingegroeidehaartjesverwijderofweghaalspul bij de Kruidvat. En ze hadden ook geen Brylcreem.
Wat een mietje ook, hè. Is ie naar eigen zeggen al lelijk, houdt hij zich ook nog eens niet aan zijn woord. Dat wordt niets.quote:
Ik heb het online besteldquote:Op woensdag 11 april 2012 12:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Ze hadden geen ingegroeidehaartjesverwijderofweghaalspul bij de Kruidvat. En ze hadden ook geen Brylcreem.
Nee daar ben ik allang achterquote:Op woensdag 11 april 2012 12:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een mietje ook, hè. Is ie naar eigen zeggen al lelijk, houdt hij zich ook nog eens niet aan zijn woord. Dat wordt niets.
Welke?quote:
Doe het gewoon, man. Er zijn sowieso wel lelijkere mensen dan jij op de wereld.quote:
Ingrow Go van Skin Doctors. Heb ik wel goede ervaring mee, werkt vooral goed preventief. Gewoon na het scheren met een watje aanbrengen.quote:
Nee sowieso kan t niet ik ben op stagequote:Op woensdag 11 april 2012 12:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Doe het gewoon, man. Er zijn sowieso wel lelijkere mensen dan jij op de wereld..
Zal wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:56 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee sowieso kan t niet ik ben op stage
Weet ik veel, pincetje en littekencrème? Mijn huid is toch al slecht, als ik er al eentje heb kan ik hem wel laten zittenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:56 schreef Skv het volgende:
Hoe krijg ik die apparaten die nu vastzitten weg dan
Pincet.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:56 schreef Skv het volgende:
Hoe krijg ik die apparaten die nu vastzitten weg dan
Er hebben idd wel eens foto´s van mij online gestaanquote:Op woensdag 11 april 2012 12:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb ooit een foto van jou gezien! Maar ik herinner het me niet meer.
Ik cancel mijn overleggen en skip mijn pauze voortaan welquote:Op woensdag 11 april 2012 12:58 schreef Murdera het volgende:
Zo, even pauzeren en bijlezen is er ook niet meer bij
Heb je deze?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Weet ik veel, pincetje en littekencrème? Mijn huid is toch al slecht, als ik er al eentje heb kan ik hem wel laten zitten
Of laat je baardje tijdelijk iets meer groeien.
Ja precies die. Ook daar besteld, toevallig. Dagje later had ik het.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je deze?
http://www.accense.nl/ing(...)utm_campaign=beslist
Besteld. Plus een pot Brylcreem. Zal die kutkruidvat leren.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja precies die. Ook daar besteld, toevallig. Dagje later had ik het.
me 2,quote:Op woensdag 11 april 2012 13:04 schreef shifto het volgende:
Ik ga ff wat te eten halen bij de AHHONGERRR
Over het paard getilde puber...quote:
Starbucksquote:
Niks hoor, maar ik heb cafeïne nodig.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Over het paard getilde puber...
Wat is er mis met ouderwetse Capri Sonne?
Het bestrijdt ingegroeide haren, het zorgt er niet voor dat het nooit meer gebeurt. Daarom gebruik ik het sowieso na elke scheerbeurt.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:08 schreef Skv het volgende:
Gebruik: Verwijderen van ingegroeide hären - Ingrow Go aanbrengen door middel van een wattenpad. 's Morgens en 's avonds aanbrengen tot het probleem is opgelost. Voorkomen van ingroeien van hären - een paar dagen voor het waxen aanbrengen, zodat ingegroeide hären uitkomen en gemakkelijk verwijderd kunnen worden. Mannen kunnen Ingrow Go aanbrengen na het scheren of de avond ervoor als zij een dagcreme gebruiken.
Dat kan dus best drie jaar duren?
* ManageTheAnger geeft de spuit onder de tafel doorquote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niks hoor, maar ik heb cafeïne nodig.
Er staat toch bij 'Verwijderen van ingegroeide haren: (...)'. Dan zou dat toch moeten werken bij die paar die ik vast heb zitten? Zal het iig na het scheren altijd opsmeren. Hoop dat het helpt. Die niveauzooi die ik eerst had was alleen maar vettig, echt goor.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het bestrijdt ingegroeide haren, het zorgt er niet voor dat het nooit meer gebeurt. Daarom gebruik ik het sowieso na elke scheerbeurt.
Nu al? Damn woman!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niks hoor, maar ik heb cafeïne nodig.
* ovoxo wil dat niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
* ManageTheAnger geeft de spuit onder de tafel door
Ja, het werkt ook als je er last van hebt, maar jouw post kwam over alsof je er van uit ging dat het daarna nooit meer zou gebeuren.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Er staat toch bij 'Verwijderen van ingegroeide haren: (...)'. Dan zou dat toch moeten werken?
let me guess....quote:
Drink je ook koffie in de avond?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen en ben zo dood in de ochtend..
Oh op die manier. Ik bedoelde meer dat er stond: gebruik dit maar tot je er bij neervalt, ooit komen ze er wel weer uit.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, het werkt ook als je er last van hebt, maar jouw post kwam over alsof je er van uit ging dat het daarna nooit meer zou gebeuren.
Nee, zo erg is het nietquote:Op woensdag 11 april 2012 13:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh op die manier. Ik bedoelde meer dat er stond: gebruik dit maar tot je er bij neervalt, ooit komen ze er wel weer uit.
Niet elke thee toch? Groene thee heeft het wel heel sterk geloof ik.quote:
Bedankt voor de tip, ben benieuwd!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het nietGewoon tweemaal daags gebruiken op actuele plekken en dan trekt het wel weg.
Bijna alle thee is opwekkend.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Niet elke thee toch? Groene thee heeft het wel heel sterk geloof ik.
Verander dit eens en kijk of je beter kunt slapenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Thee wel, maar dat is rond 7 uur ofzo..
Wat doe je voor het slapen?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef ovoxo het volgende:
Maar zelfs als ik geen thee/cola/etc drink, kan ik gewoon niet slapen. Ik ga best laat naar bed, als ik heel moe ben dus, maar dan val ik pas 1 uur later in slaap. En dan word ik weer wakker rond 3/4 uur en dan blijf ik wakker en val ik in slaap om 6 uur en word ik weer wakker om 7 uur en dan kan ik niet meer slapen..
Kan ook de leeftijd zijn. Toen ik 18 was, was ik zelf met een hamer nog niet out te krijgen. Na mijn 20e ging dit steeds beter.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef ovoxo het volgende:
Maar zelfs als ik geen thee/cola/etc drink, kan ik gewoon niet slapen. Ik ga best laat naar bed, als ik heel moe ben dus, maar dan val ik pas 1 uur later in slaap. En dan word ik weer wakker rond 3/4 uur en dan blijf ik wakker en val ik in slaap om 6 uur en word ik weer wakker om 7 uur en dan kan ik niet meer slapen..
Neequote:Op woensdag 11 april 2012 13:18 schreef muhahaha het volgende:
Misschien gewoon een glaasje whiskey voor het slapen gaan
Dit kan ik beamenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Volgens 9gag helpt het om te fappen voor je gaat slapen, js.
Hm, maybe. Ik kon vroeger wel goed slapen tho, maar nu helemaal niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan ook de leeftijd zijn. Toen ik 18 was, was ik zelf met een hamer nog niet out te krijgen. Na mijn 20e ging dit steeds beter.
Je kan beter een boek gaan lezen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm oke, ik zal het proberen.. maar anders is 't zo saai in de avond.![]()
Beam me up, scotty.quote:
Of Space Dreamsquote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef Skv het volgende:
Ik zet altijd de radiozender 'Chillout Dreams' aan van digitally imported. Slapen in seconden.
Dat is de bedoeling.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm oke, ik zal het proberen.. maar anders is 't zo saai in de avond.![]()
Ik was laatst bij zo'n cabaretmens, en die begon de show met dat woord. En dan moest iedereen hardop roepen hoe ze het uitspreken. Het merendeel deed dus het Engelse beamen, hueheuueh.quote:
zeker 17?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef ovoxo het volgende:
En toen ging iedereen een staande ovulatie geven?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik was laatst bij zo'n cabaretmens, en die begon de show met dat woord. En dan moest iedereen hardop roepen hoe ze het uitspreken. Het merendeel deed dus het Engelse beamen, hueheuueh.
Ja. De hele zaal onder het bloed.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En toen ging iedereen een staande ovulatie geven?
Dat is 20 jaar oud, nigga plsquote:Op woensdag 11 april 2012 13:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En toen ging iedereen een staande ovulatie geven?
Hm oke, ik zal het proberen vanavondquote:Op woensdag 11 april 2012 13:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling.
Tv, laptop, veel te prikkelend.
Lees een boek of leer wat.
Die wijven lekken als gekken.quote:
En niet na één avond opgeven, want zo snel gaat dat niet.quote:
Dat gaat aumatistisch! Dat weet je toch! Je kon zo die zaal in lopen zonder legimitatie!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:23 schreef Geester het volgende:
Fappen voor het slapen! dan val je soms in slaap terwijl je em nog in de hand hebt
Ik zie de tip niet, alleen een ervaringquote:
Ja je hebt gelijk, meestal geef ik op na 3 dagen maar ik probeer het wel vol te houdenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En niet na één avond opgeven, want zo snel gaat dat niet.
Dat werkt echt...quote:
Mannen maken na het orgamse een hormoon aan welke je in slaap laat vallenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik zie de tip niet, alleen een ervaring
Wij weten.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En niet na één avond opgeven, want zo snel gaat dat niet.
Denk dan gewoon "inademen", "uitademen"quote:Op woensdag 11 april 2012 13:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat werkt echt...
dan ben je rustiger, is wetenschappelijk bewezen.
Je kan ook, met inademen denken : 1
met uitademen denken: 2
Dan heeft je brein geen tijd om over andere dingen na te denken, en dan val je ook zo in slaap.
Vingeren en met je klit in je hand slapenquote:Op woensdag 11 april 2012 13:27 schreef ovoxo het volgende:
Nou ik ben geen jongen dus dat gaat een beetje moeilijk.
Oh tja... dan had je maar een jongen moeten zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 13:27 schreef ovoxo het volgende:
Ook daar zijn medische oplossingen voorquote:Op woensdag 11 april 2012 13:27 schreef ovoxo het volgende:
Leuk voor je.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:27 schreef Geester het volgende:
[..]
Mannen maken na het orgamse een hormoon aan welke je in slaap laat vallen
Mensen die geen jongen zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:27 schreef ovoxo het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Vingeren en met je klit in je hand slapen
Ik verwachtte eigenlijk iemand die zijn lul wel een avondje wilde laten gebruiken.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:28 schreef shifto het volgende:
[..]
Vingeren en met je klit in je hand slapen
En dan naar de gevangenis zeker?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk iemand die zijn lul wel een avondje wilde laten gebruiken.
Nah die grappen zijn in de eerste deeltjes al te vaak gemaaktquote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik verwachtte eigenlijk iemand die zijn lul wel een avondje wilde laten gebruiken.
Does this smell like chloroform to you?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef shifto het volgende:
[..]
En dan naar de gevangenis zeker?Ovoxo is jailbait.
JAAA BIJNA PORNO!!quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Does this smell like chloroform to you?
[..]
Er stond ook, 'BIJNA'.quote:
[..]
Hai, ManageTheAnger... nice to meet you.quote:
Kerel, jij mag niet meer zeiken om pics tot je je grindtegel hoofd hier post.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:31 schreef Geester het volgende:
[..]
pics, ik ben gisteren geweest naar de kapper
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NOT THE HAAAAAAAIRRRRRquote:Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Skv het volgende:
Ik ga volgende week naar de kapper. En mn kies laten trekken.
*aai*quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef shifto het volgende:
[..]
Kerel, jij mag niet meer zeiken om pics tot je je grindtegel hoofd hier post.
Ikheb nog steeds geen foto, shut it.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hai, ManageTheAnger... nice to meet you.
Ninja-edit. Waar blijven jouw pics?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:31 schreef Geester het volgende:
[..]
pics, ik ben gisteren geweest naar de kapper
Ik zit op me werk,quote:Op woensdag 11 april 2012 13:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ikheb nog steeds geen foto, shut it.
Een beetje mag er wel af!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NOT THE HAAAAAAAIRRRRR
kan leuk staanquote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm, jawel. Tot onder m'n oren een beetje.
Zoals die neger op je foto?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Geen self shot met je iPhone?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zit op me werk,
Ben pas om 18:30 vrij
Dus dat gaat hem nu nog ff niet worden.
Close enoughquote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
...... Is dit serieus?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zoals die neger op je foto?
en dan?
Singin' WE ARE FAMILY!
okquote:Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond je meer op een op de grond gevallen pizza lijken
Okay, ik geef je tot 19.00quote:Op woensdag 11 april 2012 13:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zit op me werk,
Ben pas om 18:30 vrij
Dus dat gaat hem nu nog ff niet worden.
Dat was Geester toch alquote:Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Bananenkapselquote:
Nokia N8... kopen?quote:
Ik moet 1,5u rijden naar huis...quote:
Dat was ik nietquote:Op woensdag 11 april 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |