Ik haalde het hier vandaan:quote:Op woensdag 11 april 2012 12:57 schreef Infection het volgende:
Waar kan dat over die naschok teruggevonden worden? Ik kan er nergens iets over vinden namelijk...
Ook nieuwe tsunami waarschuwingen las ik net... overigens weet ik niet of die waarschuwingen betrouwbaar zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ik haalde het hier vandaan:
JAKARTA, INDONESIA (BNO NEWS) -- Major 8.8-magnitude aftershock strikes off Sumatra, Indonesian seismologists say.
https://twitter.com/#!/MPOPPEL
Normaal gezien betrouwbaar account.
Inmiddels dus bijgesteld naar 8.1
Waarschuwingen worden soms automatisch afgegeven afhankelijk van de zwaarte van aardbeving.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:01 schreef Infection het volgende:
[..]
Ook nieuwe tsunami waarschuwingen las ik net... overigens weet ik niet of die waarschuwingen betrouwbaar zijn.
Het nieuws heeft het over 8.6. Lekker duidelijk...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:00 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ik haalde het hier vandaan:
JAKARTA, INDONESIA (BNO NEWS) -- Major 8.8-magnitude aftershock strikes off Sumatra, Indonesian seismologists say.
https://twitter.com/#!/MPOPPEL
Normaal gezien betrouwbaar account.
Inmiddels dus bijgesteld naar 8.1
Die van een paar uur geleden was op 33 km, die van 2004 op 10 km.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:02 schreef Ketchupcurry het volgende:
16.4 km diepte.
http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/map/
Update van betrouwbare bron:quote:Op woensdag 11 april 2012 13:03 schreef starla het volgende:
[..]
Het nieuws heeft het over 8.6. Lekker duidelijk...
Nee, waarschijnlijk niet, want dieper en horizontale beweging..quote:Op woensdag 11 april 2012 13:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die van een paar uur geleden was op 33 km, die van 2004 op 10 km.
Dan kan dit toch wel een heftige worden.
Misschien dat het allemaal nog meevalt, de hoop zit er nog in.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:05 schreef Michael-H het volgende:
Ben even weg met de gedachte dat het allemaal met een sisser afloopt daar, gebeurt dit. Vreselijk voor die mensen daar
quote:De beving werd onder meer gevoeld in Singapore, Thailand, Maleisië en India. Even later werd in de buurt van Atjeh een naschok gevoeld van 6,5 en bij Sumatra een naschok van 6,1 op de schaal van Richter.
6,5 heeft ook plaatsgevonden, net als de 8,1 naschok.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:07 schreef Infection het volgende:
Nu.nl heeft het over een naschok van 6,5... wel veel tegenstrijdige berichten overal.
[..]
Dat is dus van die eerste, de volgende moet nog komen...quote:
Twijfel nu aan de echtheid van die video...quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Dat is dus van die eerste, de volgende moet nog komen...
Dit dus.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Twijfel nu aan de echtheid van die video...![]()
Zag ook al video's van 2004 met 2012 erin
Video die je net postte was ook fake, op het account van die kerel staan filmpjes die ik herken uit 2004 met in de titel 2012... Verder was het filmpje ook versneld en in 4:3quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Twijfel nu aan de echtheid van die video...![]()
Zag ook al video's van 2004 met 2012 erin
quote:euronewsSea water at Simeulue Island near epicentre of Aceh quake seen receding by about 10 metres (Reuters) #Indonesia #Aceh #Tsunami
quote:Laatste naschok had kracht van 8.2, meldt USGS. 476 kilometer van Sinabang, Indonesië.
Waarom lopen mensen heen en weer te rennen over het strand.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Dat is dus van die eerste, de volgende moet nog komen...
Is nieuwe manier om te spammen op youtube, heb dit al vaker gezien.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:10 schreef YazooW het volgende:
[..]
Video die je net postte was ook fake, op het account van die kerel staan filmpjes die ik herken uit 2004 met in de titel 2012... Verder was het filmpje ook versneld en in 4:3
Sinds het zo makkelijk is om als gewone boer centen te verdienen met ads op youtube is het inderdaad 1 grote bende geworden.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is nieuwe manier om te spammen op youtube, heb dit al vaker gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |