Danic: ja, ik was al van plan om of op de grond of op de bank te verschonenquote:Hebben jullie nog tips wat betreft omrollen op het aankleedkussen?
Ze is namelijk niet te houden als ik haar wil verschonen/aankleden, zodra ik haar luier open maak rolt ze gelijk om (vieze luier of niet)
Daarnaast is het best gevaarlijk, ze gaat er namelijk gewoon van uit dat ik haar wel ff opvang
Afleiden werkt niet meer helaas
Larissa is ongeveer met elke stap (omrollen/kruipen) gefrustreerdquote:Op woensdag 11 april 2012 10:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Zijn er trouwens meer kindjes gefrustreerd omdat het kruipen/tijgeren niet wil lukken? Cas is al een aantal dagen niet te genietenRollen gaat super goed maar de rest gaat niet naar zijn zin.
Jaquote:Op woensdag 11 april 2012 10:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Zijn er trouwens meer kindjes gefrustreerd omdat het kruipen/tijgeren niet wil lukken? Cas is al een aantal dagen niet te genietenRollen gaat super goed maar de rest gaat niet naar zijn zin.
Daar ben ik nog niet over uit eigenlijk.. Op een gegeven moment zal hij hem ook niet meer nodig hebben toch? Ik ga het eerst overdag eens proberen wat hij er op doetquote:Op woensdag 11 april 2012 11:18 schreef Deepfreeze het volgende:
Succes cynthia!
Al een plan van aanpak, of gewoon niet meer geven, en in slaap laten mopperen?
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:20 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
Rollen is niet meer voldoende, meneer wil vooruit!!! Hij spartelt wild met armen en benen en wordt heel boos als hij niet van zijn plaats komt. We vermoeden dat hij deze "techniek" heeft afkeken van de oudere kindjes op het kvd, klok klepel enzo
De laatste dagen is hij wat meer aan het experimenteren. Hij trekt nu bijv. vaker zijn beentjes onder zijn lijfje. Het zou heel fijn zijn als hij snel doorkrijgt hoe hij vooruit komt, niet alleen voor Simon zelf, maar ook voor ons
Ah verdomme!quote:Op woensdag 11 april 2012 15:28 schreef Kyara het volgende:
*kuch*
Sander (van Fee-nix) was gister 2 maanden
Midas (van Kyara) is vandaag 3 maanden
![]()
Anoukje lekker rollen![]()
Beterschap voor Floris
Midas slaapt nog lekker. Werd nog even wakker met een poepluier en een boer maar ging na hele verhalen op het aankleedkussen met een big smile weer slapen. Hopelijk blijft het zo.....
idd diepe zucht...... vooral die aannames...quote:Op woensdag 11 april 2012 15:57 schreef Kleurdoos het volgende:
terug van t CB door een fout dacht die muts dat lex teveel afgevallen was.. wat dus niet zo is.. groeit goed!
over bijvoeden wat tipsgehad (ze wist zelf niet eens wat Rapley was
)
en die aanname's 'dus je geeft kunstvoeding?' ehm nee.
'Hij rolt nog niet zeker?' eh jawel.
Ó hij komt nog voor een voeding in de nacht, vervelend zeg' Niets vervelends aan.
zucht.
netjes zeg!! gewoon 8 kg joh! waar zijn onze kleine baby's?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja ik kreeg er bijna geen speld tussen!
hij is trouwens 70cm en 8000gr (ong.) op 90 gram namaar 8000 klinkt mooier
Ik had m langer verwacht, al is ie toch 3cm de lucht in geschoten sinds de vorige keer..
t gekke vind ik dat 74 prima past, , volgens mij heeft ie dus of gewoon erg lange benen of een lang bovenlichaam
Hier klopt dat ook niet, ze draagt rompers maat 80 nu en was twee weken geleden ook nog net geen 70 cm.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:05 schreef Kleurdoos het volgende:
t gekke vind ik dat 74 prima past, , volgens mij heeft ie dus of gewoon erg lange benen of een lang bovenlichaam
Ik ben ook zo trots op d'r ze heeft een lange weg afgelegd maar ze doet het zo goed.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:37 schreef danic het volgende:
Wow Ean, je doet het niet goed, je doet het geweldig! Je bent Eva gewoon voorbij! Goed zo dame![]()
En LexOok al bijna even zwaar als de mijne, sjongejonge, bullebakkies hier
![]()
Hij heeft toch een mooi lijntje KD, zie er niets verkeerds aan hoor, rare lui daar.
Ik vind het zo jammer dat, ondanks dat ze het in het dossier aanvinken als ze iets nieuws kan, ze het de volgende keer gewoon weer vragen. Kan ze al.......Eeuh, ja dat was de vorige keer ook al![]()
Ik had vanmorgen bedacht dat ik er maar eens een tweede boterham bij ging pakken. Weg boterhammen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 84% gewijzigd door PureEvil op 12-04-2012 09:15:21 ]
Weeeeel heb haar vaak gespammed...ben te lui om foto's te uploaden en dan hier te posten daarom vaker op fb :pquote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef Susie het volgende:
Dank je Bitterend! Tijd om jouw bollo hier weer te showenOf deed je dat eigenlijk nooit? Weet niet meer, zie d'r natuurlijk wel op FB.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Weeeeel heb haar vaak gespammed...ben te lui om foto's te uploaden en dan hier te posten daarom vaker op fb :p
mevrouw vindt gillen geweldig hier...vooral om 4 uur sochtens....ze klinkt als een kat met keelpijn
Luie donder!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Weeeeel heb haar vaak gespammed...ben te lui om foto's te uploaden en dan hier te posten daarom vaker op fb :p
mevrouw vindt gillen geweldig hier...vooral om 4 uur sochtens....ze klinkt als een kat met keelpijn
Boh, dat is triest zeg!quote:Op donderdag 12 april 2012 16:45 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
http://www.nme.com/news/motorhead/63197![]()
Herkenbaar, al lijken wij die fase inmiddels achter de rug te hebbenquote:[b]Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef bitterend
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:01 schreef Sannne het volgende:
Dat gillen komt gewoon weer terug hoorAlthans, hier wel.
Elise staat!!!!Aan tafel, bij oma, zelluf!
foto van Daan?quote:Op donderdag 12 april 2012 08:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Evenstar, ook al zo'n mooiere! Die oogjes!
Kyara, ik vind midas er zo groot uitzien, ouder dan Daan, met die donkere haartjes.
Susie, wat een gedoe.. Even bijkomen op je werk![]()
Daan ligt nog te tukken. Nachtje van 21.30-6, dus dat ging lekker.
Ik heb heel veel over!!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef Asyniur het volgende:
Niet bijgelezen en introductie houden jullie nog even te goed, maar ik had even een vraag.
Heb je nog spullen over uit je kraampakket en zou je er mensen in Afrika blij mee willen maken?
Mijn kraamverzorgster 'spaart' de spullen voor een oude dame die deze 2x per jaar zelf wegbrengt naar een Afrikaans ziekenhuis/kliniek.
Het spreekt voor zich dat het gaat om onaangebroken verpakkingen. Alle beetje helpen dus ook handschoenen of navelklemmetjes zijn welkom.
Dus mocht je wat kwijt willen, dan mag je het naar mij opsturen.
betraptquote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef NotTheSame het volgende:
tweeoogje, wat leuk om weer iets van je te horen! Mooi dat het allemaal zo lekker gaat!
Zeg Kyara, ga es Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-en?
'Wie? Kyara? Niet gezien hier hoor, die is keurig aan het Wii-en geloof ik?'quote:
Hahhaha! En nu zie ik hoe die is, maar kan ik op mijn mobiel niet eens...quote:
Is dat de wetenschappelijke term?quote:
Heeft ze van dr vaderquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef NotTheSame het volgende:
En ook een goede nacht voor PureEvil! Cristel is een klein zuipschuitje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker 8 stuks al. geen idee of dat veel is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:25 schreef PureEvil het volgende:
Ik heb ook een hekel aan zwemmen, vind er ook niks anCristel vind het wel erg lekker in bad. had ik nooit verwacht, want met de jongens was het altijd janken!
Ferrari Rood, lekker lachebekkie die dochter van jouEn ze heeft al een stel tanden of zie ik dat verkeerd?
Bij mijn weten nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:23 schreef octopussy het volgende:
Succes Susie, goed dat je het gesprek aangaat.
Cynthiaa, arme Cas. Heeft hij last van (verborgen) reflux? Sorry als ik hier eerder overheen heb gelezen, ik houd het moeilijk bij in dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat blije ei ligt nu nog in de box te keten. Hij werd om kwart voor 8 wakker. Inmiddels een fles erin, maar hij is gewoon nog vrolijk wakker. Het is echt zo'n heerlijk ventje![]()
![]()
![]()
Je zou misschien kunnen denken aan een infectie of iets, maar kan mij ook voorstellen dat als die bijtende poep daar ook heeft gezeten, dat dat erg gevoelig kan worden? Ik heb verder echt geen idee. Google misschien?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:25 schreef danic het volgende:
Nou ze huilde zo hard dat mijn vriend van buiten kwam omdat hij ervan schrok (Eva d'r kamer is boven!).
En rode billen begrijp ik, maar ook rode schaamlippen?
Ze had nu ook wat uitslag op haar billen trouwens. Maar haar lippen stonden echt in brand zeg maar.
nee, dat kan ik me voorstellen. Zo vond ik het donderdag ook erg jammer dat meneer nog sliep toen ik om 7 uur de deur uit moest.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef Susie het volgende:
Trouwens, de hele dag werken en dan thuis komen en dat Anouk dan al in bed ligt is niet leukIk wil ook echt dat ze wakker wordt zo
Ik wil knuffelen *stampvoet*
Ik herken het verhaal van de rode muts, Larissa had het 2 weekjes geleden ook + onwijs meurende luier.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:50 schreef danic het volgende:
Ja gek hè, mijn poeperd.
Zolang ze alleen flesvoeding kreeg, poepte ze steevast eens in de 3 dagen. We wisten al, oh dag 3 dus een poepluier. Met dan altijd die rare astmatische ademhaling/piep. Ik zei dan altijd dat het leek alsof ze zich eindelijk leeggepoept had en haar longen de ruimte kregen om zich eens goed te vullen. Zo gek.
Sinds ze bijvoeding krijgt poept ze vaker, met uitschieters tot zo'n 4 of 5x per dag. Dan zijn het niet altijd hele volle luiers hoor, soms maar een beetje. Maar dat ga ik uiteraard niet negeren en wachten tot het meer wordt. Poep is poep en dat motten we niet, dus verschonen.
Dat is hier dus ook de reden dat we nog niet weten of we die benaming aan gaan houden. We moeten binnenkort maar eens gaan bedenken wat we gaan doen denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:06 schreef danic het volgende:
Thanx octo.
Ze heeft er geen pijn aan volgens mij. Tenminste, ik merk niks meer na dat ene moment gisteravond. Maar ik ga het zeker goed in de gaten houden en aan de bel trekken als het zo blijft/erger wordt/niet weggaat.
Plasser ken ik alleen bij jongetjes inderdaad en d'r tut vind ik een beetje stom want we noemen haar vaak tuttie
Wat heb je gezegd?quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:23 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier is het piemel en plasser. Bij Chris al wat meer uitleg gedaan(plasgaatje en babygaatje), maar die is al 4, en nieuwsgierig waar de baby vandaan kwam![]()
En als je geen droger hebt is het ook bijna niet te doen ....Ben nog steeds blij dat we dat ding hebben gekocht tijdens de zwangerschapquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:02 schreef Kyara het volgende:
Kapotte wasmachines zijn eigenlijk niet te doen in combinatie met een baby.![]()
Ik ben ook blij met mijn droger, lang zonder gedaan, ook met 1 kind. Maar nu ik er eentje heb zou ik zonder toch lastig vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:22 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd?
[..]
En als je geen droger hebt is het ook bijna niet te doen ....Ben nog steeds blij dat we dat ding hebben gekocht tijdens de zwangerschap
Hier trouwens lekker geslapen.Cristel ging om 20.30 naar bed, en vervolgens geslapen tot 05.00, en nu ga ik dr zo naar beneden halen, want dan krijgt ze zo weer een fles.
Valt wel mee hoor. Maar ze lopen hier ook gerust 2 dagen in dezelfde spijkerbroek of tshirt (als het nog schoon is) Dat scheelt ook al een berg denk ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:32 schreef Kyara het volgende:
Ja, PE, maar jij hebt sowieso veel was. Hoe oud zijn jouw jongens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jongens zijn 8 en 5;
05.12.2003 Wesley
04.06.2006 Jordy
03.03.2012 Cristel
[ Bericht 44% gewijzigd door PureEvil op 14-04-2012 10:00:09 ]
't valt nog niet zo opquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:55 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, PE, stom, dat had ik zelf ook kunnen bedenken
Omg, als dat bij mij gebeurt...(Ventje was 4140 gram)quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:31 schreef Asyniur het volgende:
Fee
Vlindurs 2e is ook een stuk bonkiger dan haar eerste. Grappig hè?
Euh.... Dat zou ik ook niet willen nee... 4790 gram...quote:Op zondag 15 april 2012 10:14 schreef Aventura het volgende:
[..]
Omg, als dat bij mij gebeurt...(Ventje was 4140 gram)
Leuke foto's!
Hier is het momenteel whaa whaaa whaaaa oooh ooohhh en dan ook nog met een complete knuist in d'r mondjequote:Op zondag 15 april 2012 11:24 schreef Susie het volgende:
[..]
Euh.... Dat zou ik ook niet willen nee... 4790 gram...
Sanne, wat vervelend! Misschien toch proberen vol te houden?
Leuk toch NTS? Lekker ontdekken en spelen! Anouk is hier flink aan het kletsen nu: "wha wah wah grommmm wah wha hiiiii" zoiets dus...:D En lekker aan het rollen, tot tegen de salon tafel!Zo genieten
Ja, sws alle geluidjes. Dilldilldilldrrrrillll, baa,baa *gil* tieteh, tieteh, bombombom, bwoeeh...Compleet met intonatie, het is volgens mij gewoon nabootsen van gesprekken die hij hoort. Hij spreekt trouwens zoals Indiërs altijd doen in filmsquote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef Sannne het volgende:
Gewoon zeggen, heeft ie nodig om in slaap te vallen, klaar![]()
Ik moet dr altijd wel om gniffelen, die geluiden die ze maakt in bed haha..
's avonds (als alles "normaal" is) geef ik net voor naar bed gaan bv en brengt mijn vriend ons zoontje naar bed, de laatste tijd trekt hij zijn beenjes onder zich en gaat vaak direct slapen (hij is dan meestal al rustig door de bv), eerder draaide hij zich op de zij en daaraan konden wij ook vaak zien dat hij direct ging slapen, wij laten hem soms eerst nog een beetje in de woonkamer spelen in zijn pyjama na het wassen/ douchen als wij denken dat hij nog niet echt moe is. Hij heeft nog geen favoriete knuffel en speentje gebruikt hij ook niet (vanwege de bv heb ik dat in het begin niet actief aangeleerd en later eigenlijk ook niet, soms ook niet handig, want ik moet hem nu altijd op een ander manier "rustig" krijgen)quote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Aventura het volgende:
Nog een algemene vraag, hoe valt jullie (wat oudere) baby in slaap?
Hier hetzelfde!quote:Op zondag 15 april 2012 21:16 schreef Aventura het volgende:
Cyntiaa, ik vind het zo leuk om te lezen hoe jouw Cas zixht ontwikkelt, want het lijkt gewoon best wel op hoe het met mijn jochie gaat. Wij gaan deze week het bed (en box) ook maar verlagen, want het optrekken gaat beginnen!
quote:Op maandag 16 april 2012 08:25 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hier hetzelfde!Leuk hé zo dicht bij elkaar! De ontwikkeling gaat zo snel, niet bij te houden bijna.
Ik las dat jij al maat 80 hebt gekocht, ik moet er qua broeken ook aan gaan geloven vrees ik![]()
Cas kletst zichzelf ook in slaap, soms duurt het een kwartier en soms slaapt hij na 2 minuten. Ik laat hem altijd maar gaan, het helpt hem blijkbaar. De nachten daar moeten we wel aan werken, 04:30 was hij vanmorgen wakker. Na even laten huilen en troosten viel hij weer in slaap tot 06:00 uur.
Meer kindjes die daar last van hebben?
[ Bericht 22% gewijzigd door PureEvil op 16-04-2012 09:12:30 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |