Herkenbaar. Heerlijk toch, lekker met CSS3, HTML5 en jQuery stoeien?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef Tijn het volgende:
Ik heb de laatste tijd hartstikke veel werk omdat de projecten die voorheen in Flash gedaan zouden worden nu met HTML5/CSS/Javascript uitgevoerd moeten worden.
Ik heb laatst nog zo'n klus gedaan voor een bedrijf die zeiden dat ze eerst op zoek waren geweest naar een goede Flash programmeur, maar dat ze gewoon niet meer te vinden zijn.
De grap is trouwens ook dat er bijna nooit daadwerkelijk veel HTML5 aan te pas komt trouwensZo'n beetje alles wat leken HTML5 noemen is in feite meestal CSS3 en jQuery
Klopt maar je wil niet weten hoeveel mensen niks met jQuery of CSS3 kunnen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:34 schreef Tijn het volgende:
Ik heb de laatste tijd hartstikke veel werk omdat de projecten die voorheen in Flash gedaan zouden worden nu met HTML5/CSS/Javascript uitgevoerd moeten worden.
Ik heb laatst nog zo'n klus gedaan voor een bedrijf die zeiden dat ze eerst op zoek waren geweest naar een goede Flash programmeur, maar dat ze gewoon niet meer te vinden zijn.
De grap is trouwens ook dat er bijna nooit daadwerkelijk veel HTML5 aan te pas komt trouwensZo'n beetje alles wat leken HTML5 noemen is in feite meestal CSS3 en jQuery
Heuj je hebt het verkeerd begrepen he. En niet mijn producten jatten!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:48 schreef stefanhaan het volgende:
Tevens is dit ook wel vet
http://www.sencha.com/products/touch
HTML5 cross OS app making
Gratis commerciële license
Ik jat niks?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heuj je hebt het verkeerd begrepen he. En niet mijn producten jatten!
Sencha Touch is iig niet commercieel te gebruiken zonder je source te openbaren of een licentie aan te schaffen.quote:
De Touch wel. Lees de licentie maar.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sencha Touch is iig niet commercieel te gebruiken zonder je source te openbaren of een licentie aan te schaffen.
Niet als je een Touch app voor in de App store maakt.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De Touch wel. Lees de licentie maar.
Alleen de Webversie niet
Mijne komt ook niet in de storequote:Op woensdag 11 april 2012 13:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Niet als je een Touch app voor in de App store maakt.
Oke, dan is het goed. En de desktop versie is idd betaald.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mijne komt ook niet in de storeBedrijfs app.
De mobiele heb ik nergens gelezen dat zodra app store dat je ook moet dokken. Maar zou me niks verbazen neequote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed. En de desktop versie is idd betaald.
Tevens dit:quote:Op woensdag 11 april 2012 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oke, dan is het goed. En de desktop versie is idd betaald.
quote:Commercial Software License (Embedded Devices)
This is the appropriate option if you want to use Sencha Touch to build applications targeting embedded devices. This option is free for distribution of less than 5,000 units annually. If you plan to exceed this amount of devices, Embedded device licenses are available that can be customized for your needs. You may create unlimited numbers of applications with NO per seat or per user payments.
framework om apps mee te maken.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:48 schreef n8n het volgende:
sensa touch een website-framework of om native apps mee te maken zoals phonegap?
Nee niks websites. Je maakt er apps mee flapdrol. Lees ff in op die website manquote:Op donderdag 12 april 2012 02:08 schreef n8n het volgende:
gewoon websites dus, maak ik dan liever zelf zitten voor mij te veel nadelen aan zulke frameworks. Voordeel is dat het sneller ontwikkelt maar ik hou liever zelf de controle.
1 2 3 | <button onclick="toggleByClass('1');">bla1</button> <button onclick="toggleByClass('2');">bla2</button> <button onclick="toggleByClass('3');">bla3</button> |
1 2 3 | function toggleByClass(className) { $("."+className).toggle("slow"); } |
zijn gewoon websites met een lelijk app-laagje. flapdrolquote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee niks websites. Je maakt er apps mee flapdrol. Lees ff in op die website man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |