1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | <?php var aux = { // navigates left / right navigate : function( dir, $el, $wrapper, opts, cache ) { var scroll = opts.scroll, factor = 1, idxClicked = 0; if( cache.expanded ) { scroll = 1; // scroll is always 1 in full mode factor = 3; // the width of the expanded item will be 3 times bigger than 1 collapsed item idxClicked = cache.idxClicked; // the index of the clicked item } ?> |
http://www.quora.com/What(...)CSS-Javascript-gamesquote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef Mirel het volgende:
Ik doe het bij de regels waar comments staan over clonen en geclonede dingen deleten. Het is nu weg
Een vriendin vraagt of er ergens sites of tutorials zijn over games maken in HTML 5. Iemand tips voor een beginner?
Wat voor game wilt ze gaan maken dan? Ik denk dat Flash dan makkelijker en laagdrempeliger is.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef Mirel het volgende:
Ik doe het bij de regels waar comments staan over clonen en geclonede dingen deleten. Het is nu weg
Een vriendin vraagt of er ergens sites of tutorials zijn over games maken in HTML 5. Iemand tips voor een beginner?
Zonde om nu nog flash te leren aangezien het binnen 1/2 jaar nergens meer gebruikt gaat worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat voor game wilt ze gaan maken dan? Ik denk dat Flash dan makkelijker en laagdrempeliger is.
Beter eerst goed javascript leren, jquery en al die meuk. Voordat ze aan zoiets wil beginnen. En wat simpele dingen met het HTML5 Canvas klooien.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef Mirel het volgende:
Ik hoorde juist dat het voor games enzo best nog nuttig is om Flash te leren. Ik heb er verder niet zoveel onderzoek naar gedaan, maar ik had 5 weken geleden mijn eerste les in een module over Flash. Toen werd dat ook geroepen door iedereen, maar volgens mijn leraar was het gelul. Maar as I said, zelf geen onderzoek naar gedaanquote:Op woensdag 11 april 2012 12:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zonde om nu nog flash te leren aangezien het binnen 1/2 jaar nergens meer gebruikt gaat worden.
[..]
Beter eerst goed javascript leren, jquery en al die meuk. Voordat ze aan zoiets wil beginnen. En wat simpele dingen met het HTML5 Canvas klooien.
HTML5 word juist de vervanging van flash. Flash is oud en word steeds meer ouderwets. Als je al kijkt naar wat er kan met HTML5 is het wel overduidelijk dat dit flash gaat vervangen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat het voor games enzo best nog nuttig is om Flash te leren. Ik heb er verder niet zoveel onderzoek naar gedaan, maar ik had 5 weken geleden mijn eerste les in een module over Flash. Toen werd dat ook geroepen door iedereen, maar volgens mijn leraar was het gelul. Maar as I said, zelf geen onderzoek naar gedaan
Kijk hier bijvoorbeeld maar.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik hoorde juist dat het voor games enzo best nog nuttig is om Flash te leren. Ik heb er verder niet zoveel onderzoek naar gedaan, maar ik had 5 weken geleden mijn eerste les in een module over Flash. Toen werd dat ook geroepen door iedereen, maar volgens mijn leraar was het gelul. Maar as I said, zelf geen onderzoek naar gedaan
Op mijn school gelukkig niet, hij ook niet, hij is gewoon enorme fan van Flash.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:04 schreef Catch22- het volgende:
leraren leven altijd minimaal 6 jaar in het verleden he
Ik weet wat er kanquote:Op woensdag 11 april 2012 13:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kijk hier bijvoorbeeld maar.
http://html5games.com/
Dan leeft hij nog wel in het verleden hoor. Flash is opgegeven door de hele wereld.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op mijn school gelukkig niet, hij ook niet, hij is gewoon enorme fan van Flash.
Echt he. Ergste is nog dat RennieRen het ook aangeleerd krijgt, die gekke ideetjes van hem. Brrrrr.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat is wel erg dat je al docent niet mee kan gaan met de laatste ontwikkelingen.Juist hij moet concluderen dat flash dood is.
Maaaar apps voor Android zijn toch ook veelal gemaakt met Flash? Of is die informatie ook uit iemand zijn reet getrokken?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan leeft hij nog wel in het verleden hoor. Flash is opgegeven door de hele wereld.
quote:Op woensdag 11 april 2012 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt he. Ergste is nog dat RennieRen het ook aangeleerd krijgt, die gekke ideetjes van hem. Brrrrr.
Nee apps voor android worden in native java gemaakt als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maaaar apps voor Android zijn toch ook veelal gemaakt met Flash? Of is die informatie ook uit iemand zijn reet getrokken?
[..]Ik word gewoon verkeerd opgeleid.
Nee, Java over het algemeen.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maaaar apps voor Android zijn toch ook veelal gemaakt met Flash? Of is die informatie ook uit iemand zijn reet getrokken?
Dat had ik allang door...quote:Ik word gewoon verkeerd opgeleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |