122 euro om precies te zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Meer dan 100? Echt? Wat achterlijk, dat gaat toch nergens meer over
Eigenlijk kijk ik er ook helemaal niet naar uit om straks weer in Nederland te rijden. Al dat gestress en gemierenneuk overal, en niet te vergeten die verschrikkelijke drempels
zou de 27e nog even een bezwaarschrift insturen, gaat er ook weer een half jaar overheen.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]
En de boete ga ik uiteraard netjes op tijd betalen. Wel pas vlak voor de uiterste betaaldatum (29 mei), dat wel.
Het was gewoon een doorgaande weg met gescheiden rijbanen ergens in de stad; voor m'n gevoel reed ik gewoon rustigquote:Op woensdag 25 april 2012 08:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom rij je dan te hard in een 30 km zone
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
122 euro om precies te zijn
http://www.om.nl/onderwer(...)en/snelheid/bereken/
Dat zou ik dus niet doen. Mulderboetes moet je altijd gewoon betalen en krijg je in het geval een sepot teruggestort.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:04 schreef MrKikker het volgende:
[..]
zou de 27e nog even een bezwaarschrift insturen, gaat er ook weer een half jaar overheen.
30km-zone hè. Daar is het heel gevaarlijk blijkbaar.quote:
Maak daar maar ¤155,00 van. 44 Te hard is gecorrigeerd neem ik aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
122 euro om precies te zijn
http://www.om.nl/onderwer(...)en/snelheid/bereken/
Ach, om over gedowngrade wegen maar niet te spreken. 93 op een 80 weg die tegenwoordig 70 blijkt (en een agent die zijn lasergun niet stil kan houden, GPS kwam niet boven de 87 uit). 215... Maar dat was al in februari.quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:34 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Meer dan 100? Echt? Wat achterlijk, dat gaat toch nergens meer over![]()
het is goedkoper om de AH binnen te lopen, de cassiere voor d'r bek te slaan en de kassa leeg te rovenquote:Op woensdag 25 april 2012 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
30km-zone hè. Daar is het heel gevaarlijk blijkbaar.
Zullen we maar even niet vermelden dat die zones tegenwoordig overal lukraak neer worden gesodemieterd? Net als rode kruizen op een snelweg: vier km afgekruist voor drie kegels op de rijbaan ivm een scheurtje. Dan wordt het al gauw buitenproportioneel.
Maar bedenk je ook even dat 140 op een lege 5-baans A2 om drie uur 's nachts ook 400+ euro's kost. En 149 kost je 630 euro. Alle verhoudingen zijn zoek, da's toch al lang bekend?
Hij was ¤57, viel me meequote:Op vrijdag 20 april 2012 19:03 schreef ArnosL het volgende:
Gisteren geflitst met 135 waar 120 is toegestaan. Ik verwacht zo'n 70 euro af te mogen tikken.
Naar mijn weten worden die palen niet aangepast nav omstandigheden/werkzaamheden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:16 schreef Mikkie het volgende:
Kut... gisteren bij wegwerkzaamheden in het donker op een plek waar ik nooit kom twee palen gemist. Ik deed 60 of 80@30, omdat die 30 daar nergens op slaat. Nog breder dan een snelweg, tussen de akkers in, echt idioot. Geen flits gezien, dus hopelijk waren het nog analoge flitsers die uit stonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |