SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, had niet anders van je verwacht
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef Morthill het volgende:
Fijn dat jij plezier hebt aan het leed van andere mensenWelk leed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, had niet anders van je verwachtWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Het leed van de mensen die vrijdag niet konden gamen natuurlijkquote:
Ah zo. Ergens vind ik het wel jammer voor ze maar tegelijkertijd is een grote groep die zegt 'Bioware fixed het welquote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het leed van de mensen die vrijdag niet konden gamen natuurlijkHet leed van de mensen die TOR spelen voor de PvP en nu nog steeds zonder ranked warzones zitten.
Beide heb ik gelukkig geen last van
Op hoop alleen zouden er echt niet zoveel spelers meer in zitten als dat er nu zijn. Zo verwend is de playerbase inmiddels ook wel.quote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef 2Happy4U het volgende:
Er is een verschil tussen hopen dat iets goed wordt en grove fouten negeren.
Die quest was erg leuk ja.. ik heb ergens in de Dune Sea bij één van die brokstukken in een Bantha NPC gezeten wachtend op Republic spelers met de PVP flag aan. Zodra er ééntje kwam aanrennen begon ik vrolijk de aanval. Heb toch aardig wat kills weten te scorenquote:Op maandag 16 april 2012 23:21 schreef Morthill het volgende:
Zo, het was een lange sessie, maar heb de daily's en nog belangrijker, de rakghoul petDie laatste stuurt je echt over heel Tatooine, blij dat ik 110% mount had
Het was echt chaos bij die starship locatie. Overal low level republics om te killenquote:Op dinsdag 17 april 2012 09:06 schreef S1gnum het volgende:
[..]
Die quest was erg leuk ja.. ik heb ergens in de Dune Sea bij één van die brokstukken in een Bantha NPC gezeten wachtend op Republic spelers met de PVP flag aan. Zodra er ééntje kwam aanrennen begon ik vrolijk de aanval. Heb toch aardig wat kills weten te scoren
pff, moeten ze maar niet op Tatooine mij in de weg lopen op een PvP-serverquote:
Doe mij maar een transfer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:36 schreef Morthill het volgende:
Dat is wel echt dramatischgisteravond 90+ man op Tatooine en 115 op de fleet op Calypho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |